Hjallis on ostanut Joelille ja Jannille 830 000€ maksavan merenrantatontin
Jonne nuoripari rakennuttaa hulppean kotitalon itselleen. Kyllä nyt Jannin kelpaa. 👍
https://www.seiska.fi/kotimaa/paljastavat-kuvat-julki-tahan-nousee-jann…
Kommentit (644)
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan jaksa ymmärtää tämän pariskunnan jatkuvaa esillä olemista. Iltasanomissa uutisoidaan jokainen Hussin tai Harkimon somepäivitys ja se, miten hauskasti he osaavat kommentoida toistensa päivityksiä. Ja näitä julkaistaan siis lähes päivittäin.
Itsehän vastasit omaan kritiikkiisi. Nykyään iltalehdet kopioivat suoraan julkkisten somepäivitykset "uutisiksi", eli julkkikset eivät enää anna haastatteluja ja ole itse tyrkyllä. Riittää että laittaa tyyliin selfien instagramiin niin siitäkin revitään uutisia. Ei siinä julkkikset kauheasti voi asialle mitään, ellei sitten jätä somea kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole Joelille vaan hommattu. Janni tuskin saa erossa mitään.
Harvemmin ihmiset menevät naimisiin sen vuoksi että voivat erota.
Juu, mut kannattaa miettiä fiksusti. Puolet päätyy eroon ja eiköhän tulevaisuudessa se prosentti vaan kasva entisestään. Varmaan tulevaisuudessa valtaosa eroaa ja harva pysyy yhdessä papin aamenesta papin aameneen (hautaan).
Hyvät lähtökohdat muuten alkaa rakentaa yhteistä kotia, kun ei olla edes lapsiasiassa samalla linjalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiväthän he edes ole naimisissa. Ja erot ovat noissa piireissä enemmän sääntö kuin poikkeus. Luuletko ettei Hjallis ole siihen varautunut? Luuletko että hän lahjoittaisi noin kalliin tontin varmistamatta, että se myös pysyy hänen pojallaan tilanteessa kuin tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan jaksa ymmärtää tämän pariskunnan jatkuvaa esillä olemista. Iltasanomissa uutisoidaan jokainen Hussin tai Harkimon somepäivitys ja se, miten hauskasti he osaavat kommentoida toistensa päivityksiä. Ja näitä julkaistaan siis lähes päivittäin.
Itsehän vastasit omaan kritiikkiisi. Nykyään iltalehdet kopioivat suoraan julkkisten somepäivitykset "uutisiksi", eli julkkikset eivät enää anna haastatteluja ja ole itse tyrkyllä. Riittää että laittaa tyyliin selfien instagramiin niin siitäkin revitään uutisia. Ei siinä julkkikset kauheasti voi asialle mitään, ellei sitten jätä somea kokonaan.
Yllätys, että kirjoitit noin hyvää suomea. :)
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs tämä esitetään verottajalle?
Mitä tekemistä verottajalla on asian kanssa? Hjallis on ostanut tontin, J&J rakentavat sille talon, maksavat ehkä nimellistä tonttivuokraa. Aika moni muukin on rakentanut vuokratontille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talohan on ihan normitalo, meillä alkoi juuri lapseni perheen rakennustyömaa viikonloppuna. Samaa hinta- ja kokoluokkaa on heidän talonsa, tosin yhteen kerrokseen. Kun on pieniä lapsia kolme on helpompi elää yhdessä tasossa. Avaimet käteen hommana tulee. Eikä ole saman firman talon, vaan paremman.
Ja juu ei ole Sipoossa, onneksi.Joo ei se talo aiheutakaan kateutta vaan sen sjainti. Merenranta. Pääsee aina mereen uimaan. 🥰
Pääsee sinne uimaan muutkin. Siis mereen. Käyn 4krt viikossa vaikka en rannalla asukaan.
En kyllä ymmärrä jos joku kadehtii oikeesti ketään. Taitaa omassa elämässä olla tylsää ja asiat huonosti jos kateus saa valtaa.
Ei kateus aina välttämättä negatiivinen asia ole! Voin itsekin myöntää, että vitsit olisi kiva asua merenrannalla. Eli periaatteessa kadehdin heitä, mutten kuitenkaan toivo heille pahaa tai vihaisena kyräile heistä siksi että heillä on mahdollisuus siihen ja minulla ei.
Uskallan myös väittää, että kyllä sinäkin varmasti mieluummin menisit uimaan ihan siitä omasta rannasta, vaikka nyt onkin mahdollisuus käydä monta kertaa viikossa.
Näköjään Seiskan paparazzit käyttävät nykyisin jopa dronea julkkisten tonttien kuvaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, mut kannattaa miettiä fiksusti. Puolet päätyy eroon ja eiköhän tulevaisuudessa se prosentti vaan kasva entisestään. Varmaan tulevaisuudessa valtaosa eroaa ja harva pysyy yhdessä papin aamenesta papin aameneen (hautaan).
Hyvät lähtökohdat muuten alkaa rakentaa yhteistä kotia, kun ei olla edes lapsiasiassa samalla linjalla...
Kannattaa ajatella positiivisesti. Puolet pysyvät avioliitossa.
Oma villi arvaukseni on, että tulevaisuudessa ei erota yhtään sen enempää, mennään vaan vähemmän naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättehän kun joistakin pariskunnista näkee sivullinen heidän todella kuuluvan yhteen. Minusta suomalaisista julkkispareista näistä näkyy selvimmin, että heidät "on luotu toisilleen".
No tuo pari ei kyllä ole sellainen. Joel on mukana 100 %, toivoo perhettä. Hussi nautiskelee elämästä ja antaa ehkä 50 %
Veikkaan et viimeistään joskus 5-10 v päästä nuo eroavat ystävinä, ilman yhteisiä lapsia, kun "tiet vievät eri suuntiin".
Vierailija kirjoitti:
Näköjään Seiskan paparazzit käyttävät nykyisin jopa dronea julkkisten tonttien kuvaamiseen.
Ysärillä oli sentään vielä helikopterit ja lehdistön maksamat seurapiiripartyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiväthän he edes ole naimisissa. Ja erot ovat noissa piireissä enemmän sääntö kuin poikkeus. Luuletko ettei Hjallis ole siihen varautunut? Luuletko että hän lahjoittaisi noin kalliin tontin varmistamatta, että se myös pysyy hänen pojallaan tilanteessa kuin tilanteessa?
Tonttia ei ole lahjoitettu kenellekään, se on edelleen Hjalliksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Hjallis. 👍 Missä muuten noin kalliita tontteja?
Toi oli vielä halpa tolta alueelta. Etelä-Sipoossa. Itse katsoin samaa tonttia, mutta oikein hyvä, että Jolle siihen rakentaa, suku lähellä/vieressä.
Ette kyllä usko, mistä minä olin ekaksi ja eniten kateellinen.
Kun tajusin, että siinähän on lapsenlikka valmiina ihan vieressä: Hjallis! Laittaa lapsen vaan kipittämään polkua pitkin vaarin luo, ja vaari vastaan.
Noin minäkin toimisin, jos olisin rikas. Ja vielä tuo metsikkö väliin, miten nerokasta, ettei ole näköyhteyttä kuitenkaan. Hjallis on selvästi miettinyt tätä.
Ja jälkipolvi pääsee kätsysti purjehtimaan, kun vaan jaksaa kävellä vaarin paattiin naapuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ajatella positiivisesti. Puolet pysyvät avioliitossa.
Oma villi arvaukseni on, että tulevaisuudessa ei erota yhtään sen enempää, mennään vaan vähemmän naimisiin.
Niin no jos avoliitotkin lasketaan, ni varmaan joku yli 90 % päätyy eroon.
Eli ihmiset eroavat. Kannattaa varautua siihen.
Vierailija kirjoitti:
Talohan on ihan normitalo, meillä alkoi juuri lapseni perheen rakennustyömaa viikonloppuna. Samaa hinta- ja kokoluokkaa on heidän talonsa, tosin yhteen kerrokseen. Kun on pieniä lapsia kolme on helpompi elää yhdessä tasossa. Avaimet käteen hommana tulee. Eikä ole saman firman talon, vaan paremman.
Ja juu ei ole Sipoossa, onneksi.
Monennessako ketjussa brassailet lapsesi talonrakennuksella??? Eikö jo yhtään nolota?
Suomenruotsalaiset hannuhanhet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Hjallis. 👍 Missä muuten noin kalliita tontteja?
Toi oli vielä halpa tolta alueelta. Etelä-Sipoossa. Itse katsoin samaa tonttia, mutta oikein hyvä, että Jolle siihen rakentaa, suku lähellä/vieressä.
Ette kyllä usko, mistä minä olin ekaksi ja eniten kateellinen.
Kun tajusin, että siinähän on lapsenlikka valmiina ihan vieressä: Hjallis! Laittaa lapsen vaan kipittämään polkua pitkin vaarin luo, ja vaari vastaan.
Noin minäkin toimisin, jos olisin rikas. Ja vielä tuo metsikkö väliin, miten nerokasta, ettei ole näköyhteyttä kuitenkaan. Hjallis on selvästi miettinyt tätä.
Ja jälkipolvi pääsee kätsysti purjehtimaan, kun vaan jaksaa kävellä vaarin paattiin naapuriin.
Etkö sinä sitten ole tottunut siihen, että lapset on säännöllisesti isovanhempien kanssa?
Etkä itse viettänyt lapsena aikaa isovanhempien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättehän kun joistakin pariskunnista näkee sivullinen heidän todella kuuluvan yhteen. Minusta suomalaisista julkkispareista näistä näkyy selvimmin, että heidät "on luotu toisilleen".
No tuo pari ei kyllä ole sellainen. Joel on mukana 100 %, toivoo perhettä. Hussi nautiskelee elämästä ja antaa ehkä 50 %
Veikkaan et viimeistään joskus 5-10 v päästä nuo eroavat ystävinä, ilman yhteisiä lapsia, kun "tiet vievät eri suuntiin".
Kiitos positiivisesta näkemyksestäsi ja suhtautumisesta elämään!
Voisin sinun kommentista ennustaa, että nautiskelet sosiaalituista 100% ja annat yhteiskunnalle ehkä 5%. Veikkaan et viimeistään joskus kolmen vuoden päästä tiesi vie vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja juu ei ole Sipoossa, onneksi.Joo ei se talo aiheutakaan kateutta vaan sen sjainti. Merenranta. Pääsee aina mereen uimaan. 🥰
Pääsee sinne uimaan muutkin. Siis mereen. Käyn 4krt viikossa vaikka en rannalla asukaan.
En kyllä ymmärrä jos joku kadehtii oikeesti ketään. Taitaa omassa elämässä olla tylsää ja asiat huonosti jos kateus saa valtaa.
Ei kateus aina välttämättä negatiivinen asia ole! Voin itsekin myöntää, että vitsit olisi kiva asua merenrannalla. Eli periaatteessa kadehdin heitä, mutten kuitenkaan toivo heille pahaa tai vihaisena kyräile heistä siksi että heillä on mahdollisuus siihen ja minulla ei.
Uskallan myös väittää, että kyllä sinäkin varmasti mieluummin menisit uimaan ihan siitä omasta rannasta, vaikka nyt onkin mahdollisuus käydä monta kertaa viikossa.
Varmaan pointti on usealla se, että nämä luuserit pysyvät julkisuudessa kenenkään toivomatta. Hjalliksen sydänkohtauksetkin Afrikassa ovat ihan yleinen vitsi, näille tyypeille pitääkin nauraa.
Vai pitäiskö nauraa taviksille, jotka yrittävät elää omaa elämäänsä aidosti, eikä millään idioottipäivityksillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jippii! Kohta häät ja sittenpä jo pikku-Harkimon töppöset vilistää Sipoon plantaasilla😍
Tätähän Hjallis luonnollisesti toivoo; lapsenlapsia.
Ei ihme, että osti tontinkin vierestä.Yksi tuttu vanha suomenruotsalaispappa yritti parittaa minulle lapsenlastaan ja kun ei onnistunut, huusi minulle tuohtuneena että ”mä haluan sut sukuun ja lapsenlapsenlapsia!” :D
Omakin isäni on sellainen, että järjestelee mielellään jälkipolvien asioita.
Musta Janni on jossain naistenlehden haastattelussa sanonut, ettei halua lapsia.
Varmaan aika moni nainen on nuoruuden ajattelussaan sanonut näin, muuttanut sittemmin mieltään. Harvemman mielipiteet vaan ovat sellaisia, että niitä lehteen painettaisiin.
Jep, ”mä en haluu ikinä lapsia” oli milleniaalien muoti-ilmiö parikymppisenä.
Takavuosina oli todella out haluta mitään lapsia ja perinteistä elämää.Monen mieli muuttunut kolmikymppisenä, pl. tietty aidot velat mut niitä ei oo ollenkaan siinä määrin kuin parikymppisiä ”veloja”.
Monelle se on myös itsesuojelua. Itse erosin 27 vuotiaana pitkästä suhteesta. Alkoi tulla fiilis, että voi olla etten koskaan ehdi hankkia lapsia jos ei tapaa uutta miestä, joten aloin miettimään, että ehkä en haluakaan niitä lapsia. Pari vuotta kun meni sinkkuna niin sitä alkoi uskomaan itsekin että viihdyn uraohjuksena enkä halua lapsia. Tapasin 30 vuotiaana miehen ja kun suhde syveni, myös lapsihaaveet tulivat takaisin kun se olikin taas mahdollisuus. On helpompi suojata itseään alitajuisesti sanomalla ettei niitä lapsia halua jos näyttää siltä ettei niitä tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonttia ei ole lahjoitettu kenellekään, se on edelleen Hjalliksen.
Tarkasti tunnut tietävän.
Tuskin kovin monta kopeekka on velkaa, jos kämppä oli jossain landella. Ei siis hätää.