Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hjallis on ostanut Joelille ja Jannille 830 000€ maksavan merenrantatontin

Vierailija
20.09.2021 |

Jonne nuoripari rakennuttaa hulppean kotitalon itselleen. Kyllä nyt Jannin kelpaa. 👍

https://www.seiska.fi/kotimaa/paljastavat-kuvat-julki-tahan-nousee-jann…

Kommentit (644)

Vierailija
81/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, jos nainen sanoo, että ei halua lapsia niin muut akat heti, että: Kyllä se mieli siitä vielä muuttuu. Itse ovat paskavaippakurimuksessa niin sinne pitäisi kaikkien muidenkin joutua.

Vierailija
82/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä Janni itse paikalla vai fanittavatko oikeesti mammat tätä porukkaa? Ymmärrän toki jälkimmäisenkin vamman. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talohan on ihan normitalo, meillä alkoi juuri lapseni perheen rakennustyömaa viikonloppuna. Samaa hinta- ja kokoluokkaa on heidän talonsa, tosin yhteen kerrokseen. Kun on pieniä lapsia kolme on helpompi elää yhdessä tasossa. Avaimet käteen hommana tulee. Eikä ole saman firman talon, vaan paremman.

Ja juu ei ole Sipoossa, onneksi.

Sillä erotuksella, että te rakennatte velkarahalla.

Ja niin tekevät janni ja jollekin.

Ohis

Vaikka velkaa olisikin niin ikinä eivät joutuisi pulaan takaisinmaksun kanssa, jos jotain odottamatonta tapahtuisi.

Näin on.

Meidän rakentajat siinä tapauksessa käyttäisivät ensin lapseni isältään ja isän puolen isovanhemmiltaan perimät rahat, sitten varmaan pariskunta myisi omat sijoitusasuntonsa. Mutta tuskinpa niin tulee käymään.

Minultakin irtoaa omasta perinnöstäni ”lainaa” jos tarvitaan. Kun olen omat taloni ja tavarani maksanut, en näin eläkeläisenä taida omaa perintöni ehtiä tuhlata. Kun ei isoja tarpeita ole. Lasteni perheet, mökkeily ja elämästä nautiskelu riittää minulle.

Joopa joo. Niin tietenkin. Kunhan satuilet siellä vuokrakaksiossasi.

Ihan sama mitä sinä luulet, minä tiedän totuuden.

😂

Ps. Vuokralla olen asunut elämässäni kuusi kuukautta, ekan omistusasunnon ostanut aikoinaan 20-vuotiaana. Vuokralla asuin, kun etsin sopivaa ostettavaa asuntoa kun lähdin kirjoitusten jälkeen opiskelemaan.

Teepäs sama perässä. 😉

Vierailija
84/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jippii! Kohta häät ja sittenpä jo pikku-Harkimon töppöset vilistää Sipoon plantaasilla😍

Tätähän Hjallis luonnollisesti toivoo; lapsenlapsia.

Ei ihme, että osti tontinkin vierestä.

Yksi tuttu vanha suomenruotsalaispappa yritti parittaa minulle lapsenlastaan ja kun ei onnistunut, huusi minulle tuohtuneena että ”mä haluan sut sukuun ja lapsenlapsenlapsia!” :D

Omakin isäni on sellainen, että järjestelee mielellään jälkipolvien asioita.

Musta Janni on jossain naistenlehden haastattelussa sanonut, ettei halua lapsia. 

Mieli voi muuttua, kun löytyy se oikea kumppani. Eksän kanssa emme kumpikaan halunneet lapsia, mutta niin vain eksän mieli muuttui, kun lopulta kohtasi sen oikean rakkauden. 

Olette te outoa sakkia, nyt jo pidätte totena, että Hjallis haluaa lapsenlapsia ja että jotenkin painostaa pariskuntaa niitä hankkimaan.

Höpsistä, Hjallis on sen oloinen ihminen, että tekee lastensa eteen kaiken ja tukee mutta taatusti ei yritä sanella heidän elämäänsä. Hän on itse kulkenut omia polkujaan ja taatusti sallii lapsilleen saman.

Kuka mistään painostamisesta on puhunut?

Ainoastaan sinä.

Mutta tottakai hän haluaa lapsenlapsia, kaikki tuon tyyppiset miehet haluaa.

Vierailija
85/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, jos nainen sanoo, että ei halua lapsia niin muut akat heti, että: Kyllä se mieli siitä vielä muuttuu. Itse ovat paskavaippakurimuksessa niin sinne pitäisi kaikkien muidenkin joutua.

Janni on itse sanonut, että mieli on muuttunut :D

Vierailija
86/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Jannihan se paljastui täällä, pitäiskö käydä fitnesspöksyt käydä paskomassa nyt heti ma-aamuna, eikä roikkua palstalla?

Vierailija
87/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ikinä vaihtaisi aivojani Hussin tai Harkimon aivoihin. ;)

Onpa lapsellinen kommentti. Vain teinit keksii tuollaisia.

Löytyikö peilistä, urpo?

Kyllä löytyi 40 vuotta sitten.

Vierailija
88/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja susta tämä on kiinnostavaa syystä että? Saahan sitä ostaa itselleen tai lapsilleen omilla rahoillaan vaikka mitä, eikö.

Vierailija
89/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkerran vanhempien makkarissa ei ole omaa kylpyhuonetta, vaan sieltä joutuu käyttämään samaa vessaa lasten makuuhuoneiden kanssa. Voi voi..köyhää.

Hyvin huomaa että asut vuokrayksiössä. Kastelli talo eniten muunneltavissa oleva talopaketti. 

Vierailija
90/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä Janni itse paikalla vai fanittavatko oikeesti mammat tätä porukkaa? Ymmärrän toki jälkimmäisenkin vamman. :D

En fanita, vaan inhoan täällä vellovaa julkkisten dumaamiskulttuuria.

Mielestäni ovat hyvin tavallinen pariskunta, ei sen puoleen syytä fanittaa.

En edes seuraa heitä missään, eilen kävin instasta katsomassa kun täällä heistä puhuttiin.

Vierailija
91/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannii!!!??!!??

Vierailija
92/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöh sun kanssas. Vauvat on suloisia, omat varsinkin <3 Ei ole paha rasti se kakkavaippojen vaihtaminenkaan, eihän se vauvoilla edes haise :) Sit vähän isommilla kyllä, mut senkin kestää kun on oma rakas. 

Kolmen äiti

Vierailija
93/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talohan on ihan normitalo, meillä alkoi juuri lapseni perheen rakennustyömaa viikonloppuna. Samaa hinta- ja kokoluokkaa on heidän talonsa, tosin yhteen kerrokseen. Kun on pieniä lapsia kolme on helpompi elää yhdessä tasossa. Avaimet käteen hommana tulee. Eikä ole saman firman talon, vaan paremman.

Ohis

Vaikka velkaa olisikin niin ikinä eivät joutuisi pulaan takaisinmaksun kanssa, jos jotain odottamatonta tapahtuisi.

Näin on.

Meidän rakentajat siinä tapauksessa käyttäisivät ensin lapseni isältään ja isän puolen isovanhemmiltaan perimät rahat, sitten varmaan pariskunta myisi omat sijoitusasuntonsa. Mutta tuskinpa niin tulee käymään.

Minultakin irtoaa omasta perinnöstäni ”lainaa” jos tarvitaan. Kun olen omat taloni ja tavarani maksanut, en näin eläkeläisenä taida omaa perintöni ehtiä tuhlata. Kun ei isoja tarpeita ole. Lasteni perheet, mökkeily ja elämästä nautiskelu riittää minulle.

😂

Ps. Vuokralla olen asunut elämässäni kuusi kuukautta, ekan omistusasunnon ostanut aikoinaan 20-vuotiaana. Vuokralla asuin, kun etsin sopivaa ostettavaa asuntoa kun lähdin kirjoitusten jälkeen opiskelemaan.

Teepäs sama perässä. 😉

Jos sinulle on sama, mitä luulen niin kyllä minullekin on sama, miten olet elämäsi elänyt ja ei luulisi sinun edes viitsivän selostaa tuota kaikkea jollekin randomille. Turha tänne on luetella kaikki käänteet.

Vierailija
94/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En fanita ketään, mutta on hauskaa härnätä kateellisia jotka märisette kun Hjallis osti tontin, että nuoret pääsevät rakentamaan. Hyvä Hjallis!

Niin tekee jokainen vanhempi, joilla on siihen varaa.

Meillä ei niin paljoa ole kuin Hjalliksella mutta kyllä joka asiassa autamme ja siirrämme rahaa kaikin laillisin keinoin lapsille jo ennen perinnönjakoa ja verottajan kynsiä.

Lasten elatus on sallittua, siihen ei lahjavero puutu, nuorten on helppo maksaa asuntolainaa kun ruokalaskuun, lasten vaatteisiin ja harrastuksiin tulee meiltä isovanhemmilta. Lomia maksoimme myös ennen koronaa, ja maksamme edelleen jos tilanne lomat sallii.

👍🏻

Vierailija
95/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te kyllä hauskoja, toisella suulla hieman paksuja haukutte taviksia ja sitte fanitatte jotain tuommosia luusereita. Ehhehee, jatkakaa.

Mä pidän taviksien puolta, juntit.

Vierailija
96/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Näin on.

😂

Teepäs sama perässä. 😉

Jos sinulle on sama, mitä luulen niin kyllä minullekin on sama, miten olet elämäsi elänyt ja ei luulisi sinun edes viitsivän selostaa tuota kaikkea jollekin randomille. Turha tänne on luetella kaikki käänteet.

Luit kuitenkin!

Ohis

Vierailija
97/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En fanita ketään, mutta on hauskaa härnätä kateellisia jotka märisette kun Hjallis osti tontin, että nuoret pääsevät rakentamaan. Hyvä Hjallis!

Niin tekee jokainen vanhempi, joilla on siihen varaa.

Meillä ei niin paljoa ole kuin Hjalliksella mutta kyllä joka asiassa autamme ja siirrämme rahaa kaikin laillisin keinoin lapsille jo ennen perinnönjakoa ja verottajan kynsiä.

Lasten elatus on sallittua, siihen ei lahjavero puutu, nuorten on helppo maksaa asuntolainaa kun ruokalaskuun, lasten vaatteisiin ja harrastuksiin tulee meiltä isovanhemmilta. Lomia maksoimme myös ennen koronaa, ja maksamme edelleen jos tilanne lomat sallii.

👍🏻

Sana "märistä" jo kertoo, että vanhempasi ovat kolmisormisia.

Vierailija
98/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän ovat kokkareidiootit heränneet todella, eikös nyt maanantaina pitäis olla Harkimoiden voimalla tekemässä talouskasvua, eikä roikkua palstalla? Teitä on niin helppo viedä!

Vierailija
99/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko niin, että jokainen purjehtii ensin vaikka yksin maailmanympäri ja tulee sitten sen jälkeen palstalle arvostelmaan Hjallista ja sitä mitä hän omilla rahoilla tekee.

Vierailija
100/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, Kastelli-talo. Olisivat nyt edes ottaneet kivitalon, kuin tuollaisen valmiin bulkkitalon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi