Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hjallis on ostanut Joelille ja Jannille 830 000€ maksavan merenrantatontin

Vierailija
20.09.2021 |

Jonne nuoripari rakennuttaa hulppean kotitalon itselleen. Kyllä nyt Jannin kelpaa. 👍

https://www.seiska.fi/kotimaa/paljastavat-kuvat-julki-tahan-nousee-jann…

Kommentit (644)

Vierailija
41/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojkväns pappa betalar! Jättekul!

Avopuolisotko sitten omistavat yhteisesti myös tontin?

Vierailija
42/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jippii! Kohta häät ja sittenpä jo pikku-Harkimon töppöset vilistää Sipoon plantaasilla😍

Tätähän Hjallis luonnollisesti toivoo; lapsenlapsia.

Ei ihme, että osti tontinkin vierestä.

Yksi tuttu vanha suomenruotsalaispappa yritti parittaa minulle lapsenlastaan ja kun ei onnistunut, huusi minulle tuohtuneena että ”mä haluan sut sukuun ja lapsenlapsenlapsia!” :D

Omakin isäni on sellainen, että järjestelee mielellään jälkipolvien asioita.

Hyi, jokaisen pitää saada päättää miten elää elämänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jippii! Kohta häät ja sittenpä jo pikku-Harkimon töppöset vilistää Sipoon plantaasilla😍

Yksi tuttu vanha suomenruotsalaispappa yritti parittaa minulle lapsenlastaan ja kun ei onnistunut, huusi minulle tuohtuneena että ”mä haluan sut sukuun ja lapsenlapsenlapsia!” :D

Musta Janni on jossain naistenlehden haastattelussa sanonut, ettei halua lapsia. 

Mieli voi muuttua, kun löytyy se oikea kumppani. Eksän kanssa emme kumpikaan halunneet lapsia, mutta niin vain eksän mieli muuttui, kun lopulta kohtasi sen oikean rakkauden. 

Vierailija
44/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta Janni on jossain naistenlehden haastattelussa sanonut, ettei halua lapsia. 

Mielipide voi aina muuttua, varsinkin jos puitteet on siihen sopivat.

Vierailija
45/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva vahtia sitten pikkunaperoita jatkuvasti, etteivät juokse omin päin mereen.

Vierailija
46/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläkerran vanhempien makkarissa ei ole omaa kylpyhuonetta, vaan sieltä joutuu käyttämään samaa vessaa lasten makuuhuoneiden kanssa. Voi voi..köyhää.

Ketä vanhempia siellä yläkerrassa sitten asuu?

Talohan rakennutetaan tietysti myös tulevaa jälkikasvua silmällä pitäen. Eli Jannin upea vartalo laitetaan hyötykäyttöön.

Vierailija
47/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa tällainen vanha suomalainen perinne, että suku asuu lähekkäin. Arvostan!

Hyvä järjestely kyllä. Voivat viedä sitten lapset hoitoon Hjallikselle kun on työkiireitä.

Vierailija
48/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva vahtia sitten pikkunaperoita jatkuvasti, etteivät juokse omin päin mereen.

Jotkut ovat rakentaneet piha-aidan.

Meilläkin on sellainen "aitaus".

Iso osa tontista kuitenkin aitaamatta.

Vierailija
49/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieli voi muuttua, kun löytyy se oikea kumppani. Eksän kanssa emme kumpikaan halunneet lapsia, mutta niin vain eksän mieli muuttui, kun lopulta kohtasi sen oikean rakkauden. 

Olette te outoa sakkia, nyt jo pidätte totena, että Hjallis haluaa lapsenlapsia ja että jotenkin painostaa pariskuntaa niitä hankkimaan.

Höpsistä, Hjallis on sen oloinen ihminen, että tekee lastensa eteen kaiken ja tukee mutta taatusti ei yritä sanella heidän elämäänsä. Hän on itse kulkenut omia polkujaan ja taatusti sallii lapsilleen saman.

Vierailija
50/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan paljon sitten isä pitää otteessaan? Mietin onko tontinosto vain kiva lahja vai sisältyykö siihen jotain mikä ei tähän näy. Eivät lahjat aina ongelmattomia ole. Itse olen huomattavasti köyhempi mutta saanpa ainakin tehdä valintani täysin itse. Tällaisia tulee aina mieleen. Mutta hieno paikka ja paljon onnea nuorelle parille!

Vierailija
51/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talohan on ihan normitalo, meillä alkoi juuri lapseni perheen rakennustyömaa viikonloppuna. Samaa hinta- ja kokoluokkaa on heidän talonsa, tosin yhteen kerrokseen. Kun on pieniä lapsia kolme on helpompi elää yhdessä tasossa. Avaimet käteen hommana tulee. Eikä ole saman firman talon, vaan paremman.

Ja juu ei ole Sipoossa, onneksi.

Sillä erotuksella, että te rakennatte velkarahalla.

Ja niin tekevät janni ja jollekin.

Ohis

Vierailija
52/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap vähän kade?

Sanamuoto ei ollut erityisen kateellinen. Miksi suomalaisilla on aina ensimmäisenä kateus mielessä? Tosin itselleni tuli sellainen olispa mullakin-fiilis mutta lähinnä siksi että voisi jäädä pois töistä jos olisi vajaa milli rahaa:)

Vierailija
53/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaishoitokuviot kerralla järjestykseen!

Vierailija
54/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti talo on maksettu rehellisellä riihikuivalla omalla rahalla eikä esim. velkarahalla firman piikkiin, jolloin se mahdollisessa konkurssitapauksessa on vaarassa joutua vasaran alle.

Vierailija
55/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan paljon sitten isä pitää otteessaan? Mietin onko tontinosto vain kiva lahja vai sisältyykö siihen jotain mikä ei tähän näy. Eivät lahjat aina ongelmattomia ole. Itse olen huomattavasti köyhempi mutta saanpa ainakin tehdä valintani täysin itse. Tällaisia tulee aina mieleen. Mutta hieno paikka ja paljon onnea nuorelle parille!

Voi luoja, että oikein mietit Harkimon perheen asioita. He ovat taatusti sinulle äärettömän kiitollisia, kannattaa laittaa vaikka sähköpostia Hjallikselle, @eduskunta.fi, ja kertoa miten on hyvä toimia tulevissa hankinnoissa.

😂🖕

Täällä rupusakki kateellisena pohtii raharikkaiden hankintoja ja todistelee, että minä en aikaakaan rakentaisi tuonne, vaikka ilmaiseksi saisin.

Tajuatteko te ollenkaan kuinka hipaista ja tyhmää sakkia olette.

Vierailija
56/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani huusi on bajamaja sukua ja löytyy ihan omasta takaa

Vierailija
57/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä vaalea?

Vierailija
58/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen heidän perhe keskeisyyttään. Heillä täytyy olla tosi hyvät välit. Meren rannalla on vaativampaa valvoa lasten leikkejä. Mutta samalla he oppivat varomaan heikkoja jäitä ja myrskyjä. Autoja on taas vähemmin. Ilma on puhdasta eikä yksinäisyyttä ole. Hieno perhe heillä.

Vierailija
59/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan jaksa ymmärtää tämän pariskunnan jatkuvaa esillä olemista. Iltasanomissa uutisoidaan jokainen Hussin tai Harkimon somepäivitys ja se, miten hauskasti he osaavat kommentoida toistensa päivityksiä. Ja näitä julkaistaan siis lähes päivittäin.

Vierailija
60/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talohan on ihan normitalo, meillä alkoi juuri lapseni perheen rakennustyömaa viikonloppuna. Samaa hinta- ja kokoluokkaa on heidän talonsa, tosin yhteen kerrokseen. Kun on pieniä lapsia kolme on helpompi elää yhdessä tasossa. Avaimet käteen hommana tulee. Eikä ole saman firman talon, vaan paremman.

Ja juu ei ole Sipoossa, onneksi.

Sillä erotuksella, että te rakennatte velkarahalla.

Kyllä, he eivät myyneet opiskeluaikojensa asuntoja, jättivät sijoituskäyttöön koska asunnot on jo maksettu ja riittivät velan vakuudeksi oman rahan lisäksi. Kun lainan korko on miinusmerkkinen, ei omaisuutta kannata myydä.

Katsos kun jotkut saa 500 000 € lainan, sinä et.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi