Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hjallis on ostanut Joelille ja Jannille 830 000€ maksavan merenrantatontin

Vierailija
20.09.2021 |

Jonne nuoripari rakennuttaa hulppean kotitalon itselleen. Kyllä nyt Jannin kelpaa. 👍

https://www.seiska.fi/kotimaa/paljastavat-kuvat-julki-tahan-nousee-jann…

Kommentit (644)

Vierailija
61/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen kirjoitti:

Ihailen heidän perhe keskeisyyttään. Heillä täytyy olla tosi hyvät välit. Meren rannalla on vaativampaa valvoa lasten leikkejä. Mutta samalla he oppivat varomaan heikkoja jäitä ja myrskyjä. Autoja on taas vähemmin. Ilma on puhdasta eikä yksinäisyyttä ole. Hieno perhe heillä.

Et voi olla tosissasi!

"Ilma on puhdasta eikä yksinäisyyttä ole" What??

Vierailija
62/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan jaksa ymmärtää tämän pariskunnan jatkuvaa esillä olemista. Iltasanomissa uutisoidaan jokainen Hussin tai Harkimon somepäivitys ja se, miten hauskasti he osaavat kommentoida toistensa päivityksiä. Ja näitä julkaistaan siis lähes päivittäin.

Niin kauan lehti niitä julkaisee kun sinä ja kaltaisesi hölmöt ne auki klikkaatte. Etkö sinä edes tuota tajua, ääliö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talohan on ihan normitalo, meillä alkoi juuri lapseni perheen rakennustyömaa viikonloppuna. Samaa hinta- ja kokoluokkaa on heidän talonsa, tosin yhteen kerrokseen. Kun on pieniä lapsia kolme on helpompi elää yhdessä tasossa. Avaimet käteen hommana tulee. Eikä ole saman firman talon, vaan paremman.

Ja juu ei ole Sipoossa, onneksi.

Sillä erotuksella, että te rakennatte velkarahalla.

Ja niin tekevät janni ja jollekin.

Ohis

Vaikka velkaa olisikin niin ikinä eivät joutuisi pulaan takaisinmaksun kanssa, jos jotain odottamatonta tapahtuisi.

Vierailija
64/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jannille ja Joelille jää yli puoli miljoonaa kaupunkiasuntoa varten, koska saivat Helsingin kolmiosta miljoonan ja Kastelli- talo maksaa vain 350.000 plus rantasaunan korjaus.

Kastellin listahinta. Siihen lisätään lisätoiveita, terassit ja uima-altaat. Lisäksi maatyöt, luvat, liittymät jne. Eiköhän lopullinen hinta hivo noin 600 000 euroa…

Vierailija
65/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jippii! Kohta häät ja sittenpä jo pikku-Harkimon töppöset vilistää Sipoon plantaasilla😍

Tätähän Hjallis luonnollisesti toivoo; lapsenlapsia.

Ei ihme, että osti tontinkin vierestä.

Yksi tuttu vanha suomenruotsalaispappa yritti parittaa minulle lapsenlastaan ja kun ei onnistunut, huusi minulle tuohtuneena että ”mä haluan sut sukuun ja lapsenlapsenlapsia!” :D

Omakin isäni on sellainen, että järjestelee mielellään jälkipolvien asioita.

Hyi, jokaisen pitää saada päättää miten elää elämänsä.

Ja sinä tiedät etteivät he itse päättäneet?

Katsos kun sinäkin päättäisit samoin jos sinulla olisi mahdollisuus, mutta eipä ole. Ja niinelät rupisessa kelayksiössäsi nautit elämästäsi ja palstailusta.

😂

Hauskaa lukea tässä aamukahvilla kateellisten kätinöitä, nyt lähden lenkille.

Vierailija
66/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jippii! Kohta häät ja sittenpä jo pikku-Harkimon töppöset vilistää Sipoon plantaasilla😍

Yksi tuttu vanha suomenruotsalaispappa yritti parittaa minulle lapsenlastaan ja kun ei onnistunut, huusi minulle tuohtuneena että ”mä haluan sut sukuun ja lapsenlapsenlapsia!” :D

Musta Janni on jossain naistenlehden haastattelussa sanonut, ettei halua lapsia. 

Varmaan aika moni nainen on nuoruuden ajattelussaan sanonut näin, muuttanut sittemmin mieltään. Harvemman mielipiteet vaan ovat sellaisia, että niitä lehteen painettaisiin.

Vierailija
67/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talohan on ihan normitalo, meillä alkoi juuri lapseni perheen rakennustyömaa viikonloppuna. Samaa hinta- ja kokoluokkaa on heidän talonsa, tosin yhteen kerrokseen. Kun on pieniä lapsia kolme on helpompi elää yhdessä tasossa. Avaimet käteen hommana tulee. Eikä ole saman firman talon, vaan paremman.

Joo ei se talo aiheutakaan kateutta vaan sen sjainti. Merenranta. Pääsee aina mereen uimaan. 🥰

Pääsee sinne uimaan muutkin. Siis mereen. Käyn 4krt viikossa vaikka en rannalla asukaan.

En kyllä ymmärrä jos joku kadehtii oikeesti ketään. Taitaa omassa elämässä olla tylsää ja asiat huonosti jos kateus saa valtaa.

Vierailija
68/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaishoitokuviot kerralla järjestykseen!

Eiköhän Hjalliksella ole varaa vaikka millaiseen hoitokotiin, jos sellaista joskus tarvitsee.

Vierailija
69/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä vaihtaisi aivojani Hussin tai Harkimon aivoihin. ;)

Vierailija
70/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva vahtia sitten pikkunaperoita jatkuvasti, etteivät juokse omin päin mereen.

Kyllä. Olen vahtinut aina rannan lähellä pienokaiseni. Kun asuu Helsingissä ja mökki järven rannalla, joutuu vahtimaan. Ja opettamaan uimaan!

Vierailija
71/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Vaikka velkaa olisikin niin ikinä eivät joutuisi pulaan takaisinmaksun kanssa, jos jotain odottamatonta tapahtuisi.

Näin on.

Meidän rakentajat siinä tapauksessa käyttäisivät ensin lapseni isältään ja isän puolen isovanhemmiltaan perimät rahat, sitten varmaan pariskunta myisi omat sijoitusasuntonsa. Mutta tuskinpa niin tulee käymään.

Minultakin irtoaa omasta perinnöstäni ”lainaa” jos tarvitaan. Kun olen omat taloni ja tavarani maksanut, en näin eläkeläisenä taida omaa perintöni ehtiä tuhlata. Kun ei isoja tarpeita ole. Lasteni perheet, mökkeily ja elämästä nautiskelu riittää minulle.

Vierailija
72/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta, eihän sinulle ole mitä vaihtaisit!

Vierailija
73/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Näin on.

Meidän rakentajat siinä tapauksessa käyttäisivät ensin lapseni isältään ja isän puolen isovanhemmiltaan perimät rahat, sitten varmaan pariskunta myisi omat sijoitusasuntonsa. Mutta tuskinpa niin tulee käymään.

Minultakin irtoaa omasta perinnöstäni ”lainaa” jos tarvitaan. Kun olen omat taloni ja tavarani maksanut, en näin eläkeläisenä taida omaa perintöni ehtiä tuhlata. Kun ei isoja tarpeita ole. Lasteni perheet, mökkeily ja elämästä nautiskelu riittää minulle.

Joopa joo. Niin tietenkin. Kunhan satuilet siellä vuokrakaksiossasi.

Vierailija
74/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa lapsellinen kommentti. Vain teinit keksii tuollaisia.

Vierailija
75/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta Janni on jossain naistenlehden haastattelussa sanonut, ettei halua lapsia. 

Varmaan aika moni nainen on nuoruuden ajattelussaan sanonut näin, muuttanut sittemmin mieltään. Harvemman mielipiteet vaan ovat sellaisia, että niitä lehteen painettaisiin.

Jep, ”mä en haluu ikinä lapsia” oli milleniaalien muoti-ilmiö parikymppisenä.

Takavuosina oli todella out haluta mitään lapsia ja perinteistä elämää.

Monen mieli muuttunut kolmikymppisenä, pl. tietty aidot velat mut niitä ei oo ollenkaan siinä määrin kuin parikymppisiä ”veloja”.

Vierailija
76/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Näin on.

Nämä kateelliset täällä luulee, ettei muilla ole varaa rakentaa.

Ei meidänkään nuorilla ole mitään vaikeutta saada lainaa rakentamiseen. Ei sijoituksia ja asuntoja yliopistokaupungeissa nyt kannata myydä. Lainat on miinuskorolla. Vastikkeen ja verojen jälkeen kaikki on tuottoa ja asuntojen vuokrat on huimia ja hyvä asunto menee vuokramarkkinoilla heti.

Vierailija
77/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, jokaisen pitää saada päättää miten elää elämänsä.

Eihän tuo sitä sulje pois ollenkaan?

Vierailija
78/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta, eihän sinulle ole mitä vaihtaisit!

Joo,  ei enääN ole, kuMpa harkimot ottais kiinnostusta minuun, sinneKkin mukavaa alkavaa viikkoa! Nuija!

Vierailija
79/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa lapsellinen kommentti. Vain teinit keksii tuollaisia.

Löytyikö peilistä, urpo?

Vierailija
80/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva vahtia sitten pikkunaperoita jatkuvasti, etteivät juokse omin päin mereen.

Kyllä. Olen vahtinut aina rannan lähellä pienokaiseni. Kun asuu Helsingissä ja mökki järven rannalla, joutuu vahtimaan. Ja opettamaan uimaan!

Filippiineiltä saa halvalla hoitajia ja lastenvahteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi