Hjallis on ostanut Joelille ja Jannille 830 000€ maksavan merenrantatontin
Jonne nuoripari rakennuttaa hulppean kotitalon itselleen. Kyllä nyt Jannin kelpaa. 👍
https://www.seiska.fi/kotimaa/paljastavat-kuvat-julki-tahan-nousee-jann…
Kommentit (644)
Vierailija kirjoitti:
Jippii! Kohta häät ja sittenpä jo pikku-Harkimon töppöset vilistää Sipoon plantaasilla😍
Tätähän Hjallis luonnollisesti toivoo; lapsenlapsia.
Ei ihme, että osti tontinkin vierestä.
Yksi tuttu vanha suomenruotsalaispappa yritti parittaa minulle lapsenlastaan ja kun ei onnistunut, huusi minulle tuohtuneena että ”mä haluan sut sukuun ja lapsenlapsenlapsia!” :D
Omakin isäni on sellainen, että järjestelee mielellään jälkipolvien asioita.
Hjalliksen kaltaisten ihmisten soisi lisääntyvän yhteiskunnassa.
Seiskan hinta tontista on heitetty hatusta.
Hieno homma. Noin kannattaakin tehdä, jos on ylimääräistä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Seiskan hinta tontista on heitetty hatusta.
No täällähän oli joku joka oli katsonut samaa tonttia, vois tulla kertomsan, onko hinta oikein.
Talohan on ihan normitalo, meillä alkoi juuri lapseni perheen rakennustyömaa viikonloppuna. Samaa hinta- ja kokoluokkaa on heidän talonsa, tosin yhteen kerrokseen. Kun on pieniä lapsia kolme on helpompi elää yhdessä tasossa. Avaimet käteen hommana tulee. Eikä ole saman firman talon, vaan paremman.
Ja juu ei ole Sipoossa, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Talohan on ihan normitalo, meillä alkoi juuri lapseni perheen rakennustyömaa viikonloppuna. Samaa hinta- ja kokoluokkaa on heidän talonsa, tosin yhteen kerrokseen. Kun on pieniä lapsia kolme on helpompi elää yhdessä tasossa. Avaimet käteen hommana tulee. Eikä ole saman firman talon, vaan paremman.
Mitä vikaa Sipoossa on?
Vierailija kirjoitti:
Joo ei se talo aiheutakaan kateutta vaan sen sjainti. Merenranta. Pääsee aina mereen uimaan. 🥰
Hjallista hoitavan siinä vanhana sitten
Hyvä ratkaisu ja tonttivuokra on hjalliksen
Oikea valinta. Kun haluaa komean omakotitalon, niin se hankitaan vihervasemmistolaisen Helsingin vierestä, muttei koskaan Helsingistä. Autovihamielisessä Helsingissä ei kannata hyvin toimeentulevan asua.
Ei tartte avioehtoa kun kaikki on hjalliksen
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Hjallis. 👍 Missä muuten noin kalliita tontteja?
Otsikossa se lukee, meren rannalta, pks
Hieno juttu heille. Ei tarvitse sitten ottaa isoa lainaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on avioehto
Onko he naimisissa?
Yläkerran vanhempien makkarissa ei ole omaa kylpyhuonetta, vaan sieltä joutuu käyttämään samaa vessaa lasten makuuhuoneiden kanssa. Voi voi..köyhää.
Vierailija kirjoitti:
Sillä erotuksella, että te rakennatte velkarahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jippii! Kohta häät ja sittenpä jo pikku-Harkimon töppöset vilistää Sipoon plantaasilla😍
Tätähän Hjallis luonnollisesti toivoo; lapsenlapsia.
Ei ihme, että osti tontinkin vierestä.Yksi tuttu vanha suomenruotsalaispappa yritti parittaa minulle lapsenlastaan ja kun ei onnistunut, huusi minulle tuohtuneena että ”mä haluan sut sukuun ja lapsenlapsenlapsia!” :D
Omakin isäni on sellainen, että järjestelee mielellään jälkipolvien asioita.
Musta Janni on jossain naistenlehden haastattelussa sanonut, ettei halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Yläkerran vanhempien makkarissa ei ole omaa kylpyhuonetta, vaan sieltä joutuu käyttämään samaa vessaa lasten makuuhuoneiden kanssa. Voi voi..köyhää.
Ketä vanhempia siellä yläkerrassa sitten asuu?