G: Mikä on ollut surullisin tapahtuma elämässäsi?
Kysymys otsikossa.
Kommentit (29)
Isan itsemurha kun olin viela teini. Loytyi kesapaikan lammen rannasta parin viikon vedessaolon jalkeen. Mietin vielakin milta vedessa ollut ruumis nayttaa, kun en silloin halunnut nahda tai kuulla asiasta mitaan.
Lähdin poikaystäväni ja parhaan ystäväni kanssa reilaamaan parikymppisinä. Suhdetta poikaystävään oli takana 2 vuotta, mikä oli pitkä aika sen ikäiselle pariskunnalle. Emme olleen päässeet pois Euroopasta kun kävi ilmi, että poikaystävä oli ollut jo kuukausia ollut suhteessa parhaaseen ystävääni.
Seuravassa maassa paras ystäväni lopetti puhumasta minulle kuin seinään. Jätin parhaan ystäväni reissaamaan poikaystäväni kanssa ja jatkoin surkeaa reiliäni yksin. Päällimmäiseksi matkamuistoksi jäi kokemus ihmisten pahuudesta.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:56"]
Kysymys otsikossa.
[/quote]
-Vanhempieni ero
-Kun Frendit, 24 ja HIMYM loppuivat
Isosiskon kuolema, hän teki itsemurhan 19-vuotiaana. Keskenmeno on henkilökohtaisista surullisin.
Isäni kuoli eturauhassyöpään muutama kuukausi diagnoosin saatuaan. Olin silloin 8-luokalla. Perheessämme on ollut puhumattomuuden kulttuuri, eikä asiaa juuri käyty läpi, ei puhuttu meidän lasten kanssa sairaudesta. Siinä isä vaan kuihtui menemään silmien edessä. Nyt oon työstänyt asiaa aikuisiällä terapiassa. Omien lasten kanssa, myös tästäkin syystä, haluan että mistä vaan voi ja saa puhua.