Emätinorgasmi oli pettymys
Olen luullut etten voi saada emätinorgasmia, kun en sitä tähän mennessä (34v.) ole kenenkään kanssa saanut. Klitorisorgasmini ovat voimakkaita, vartaloa vavisuttavia ja todella rentouttavia. Ihania ;)
Tänään masturboidessani olin tosi kiihottunut ja tuntui, että nyt voisi onnistua. En koko aikana koskenut klittaan vaan sain orgasmin ihan vaan dildolla. Näin ei ole siis ikinä tapahtunut. Mutta mikä pettymys se oli! En edes tiedä mihin vertaisin. Sain, mutta se oli tosi laimeaa verrattuna klitorisorgasmiin.
Harmittaa, koska ennen olin ajatellut että ehkä joskus saan panemalla vaan ja miten ihanaa se olisi kun ei tarvitsisi miettiä että missä asennossa saa hinkattua parhaiten. Miehillekin ehkä mukavampaa. En tiedä. Tuntuu vaan, että olen vaivaksi kun pitää niin tarkkaan miettiä hyvää asentoa.
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:28"]
Ole onnellinen klitorisorgasmeistasi, nainen! Kaikki naiset ei saa koskaan kokea mitään orgasmia.
[/quote]
Olenkin, mutta miehiltä se paine tulee että pitäisi saada kunhan vaan munalla tökitään.
Ole onnellinen klitorisorgasmeistasi, nainen! Kaikki naiset ei saa koskaan kokea mitään orgasmia.