Laukeamisesta (miehen)
Tuolla toisessa ketjussa keskusteltiin lantionpohjanlihaksista petipuuhien parantajana, mutta itse oon pohtinut voiko mieskunnossa tosiaan olla niin suuria eroja, ettei mun lantionpohjalla ole mitään merkitystä laukeamisen kannalta? Tai no, mitään ja mitään mutta kuitenkaan suurta merkitystä..
2 lasta on itsellä (olen eronnut) ja lp-lihakset ihan ok kunnossa (ei virtsankarkailua, tunnen lihakset ja pystyn pysäyttämään virtsasuihkun halutessani, orgasmiherkkyys hyvä). 2 edellistä petikumppaniani ovat olleet melko herkkiä laukeamaan, aktia on pitänyt tästä syystä usein viivytellä ettei vallan lopu kesken kaiken hauskuuden. Nykyinen kumppanini puolestaan saa tehdä töitä pitkään ja hartaasti, että laukeaa (ei sillä, en minä valita sillä tämän ansiosta ehdin itse kyllä tulla ja moooonta kertaa!).
Sitä vaan mietin, että kun mun "tavarani" siis kuitenkin on ihan se ja sama, niin onko miehen laukeamisherkkyys sitten vain siitä hänen työkalustaan ja sen hermotuksesta kiinni? Toiset vaan tarvii enemmän ja rajumpaa "rynkytystä" lauetakseen, kuin toiset? Joskus ois kiva ihan nopea pikainenkin hänen kanssaan, mutta taitaa jäädä haaveeksi..
Kommentit (6)
Vaimoni synnytti 4 vuotta sitten ja sen jälkeen on ollut aina vaikeuksia saada sellaista selkää laukeamiskohtaa. Nykyään ei tulee enää sellaista painetta ketäävää tunnetta, joka purkautuu kunnolla vaan se jää ikäänkuin puolitiehen ja sperma vain valuu ulos. Hankausta tärkeämpää minulle on puristus. En ole ikinä tykänny panna kuivaan pilluun.
Ei siis ole taidosta kiinni minulla.
Tarkoititko, että se on paljon taidosta kiinni SINULLA?
Pillun tiukkuudella ei ainakaan minulle ole kovinkaan suurta merkitystä. Se on kuitenkin yleensä jollakin lailla kiinni ja antaa hankausta sen verran, että riittää. Se on paljon taidosta kiinni.
...se voi olla aika lailla kiinni miehen taidoista. Esim. se kulma, millä sisään painaa, voi olla aika ratkaiseva. Välillä liuun hiukan alemmas ja ikäänkuin sieltä polvista päin painan sisään pitkiä vetoja. Sitten kun haluan enemmän tuntumaa terskalle, niin kohottaudun enemmän napaan päin ja tökkimiskulmasta tulee melkein sellainen suorakulma. Ainakin minulle se tekee sen, että terska ja esnari saavat hiukan enemmän hankausta, ja pillu tuntuu paljon tiukemmalta.
eli sulle riittää se, että työnnät tiukkaan vaginaan ja annat sen olla siellä, kunnes tulet? tapa kai se on tuokin. vähän outo tosin.
kokeilkaa seksiä istuma-asennossa. minä en saa geishapalloja vedettyä ulos lainkaan sellaisessa asennossa, että istun tuolin, sohvan, saunanlauteen tai sängyn reunalla, joten se voisi olla hyvä asento, mikäli nainen ei ole tarpeeksi tiukka tai miehellä on pieni.
Tiedätkö, mikä tehtävä pillun kostumisella on? Sillä on tarkoitus vähentää hankausta. Samoin liukuvoiteella on tarkoitus vähentää kitkaa. Jos nainen kostuu runsaasti ja on lisäksi väljä(ei puristusta) niin se on vaikea yhdistelmä. Terskan tuntemukset syntyvät siitä, kun paine siihen vaihtelee eri kohdissa emätintä. Jos emätin on kauttaaltaan väljä, tällaista puristavaa otetta ei synny. Paras pimppi on mallia "Like a glove".
siis hankausta tärkeämpää on puristus? eli sulle riittää se, että työnnät tiukkaan vaginaan ja annat sen olla siellä, kunnes tulet?
Sehän tässä hassua onkin, että kaikista herkin laukeamaan on ollut lasteni biologinen isä, joka ei ollut mitenkään erityisen "hyvin varusteltu".. Ja synnytysten jälkeen lihakset ovat kuitenkin taatusti olleet heikommat, mutta ei sillä ollut mitään vaikutusta. Nopeasti tuli. Vaikka yhtälö oli siis mahdollisimman epäsopiva - pienehkö toimintaväline ja heikot lp-lihakset.
Sittemmin olen treenannut lp-lihaksiani ja nykyisinkin käytän Smartballs-kuulia + nykyinen petikumppani on ihan kohtuullisesti varusteltu, mutta tosiaan hänen laukeaminensa vaatii paljon suhteellisen töitä ja "kovia otteita", siis myös suuseksin yms. saralla.
..pystyn melko tavalla itse määrittelemään sen ajan kohdan, koska lasti lähee. Välillä sitä tuntuu jo parin vedon jälkeen niin hyvältä, että antaa saman tien tulla. Sitten taas joskus haluaa jyystää ja jyystää, ja vasta sitten ruiskauttaa. Pillun tiukkuudella ei ainakaan minulle ole kovinkaan suurta merkitystä. Se on kuitenkin yleensä jollakin lailla kiinni ja antaa hankausta sen verran, että riittää. Se on paljon taidosta kiinni.