Kilpailu naisille
Kuulin tästä ekan kerran Mykonoksella 2009 olin bailaamassa ja törmäsin Itä-eurooppalaiseen tyttöporukkaan ja jokunen ilta tuli Scandinavian baarissa niitten kanssa istuttua..jne..reissun loppu lähestyi ja olimme lähestyneet ihan kunnolla ja mukaan oli tullut paru muutakin ukkoa. Usasta ja Australiasta.
Muija porukalla oli St. John hotellista aivan uskomaton sviitti, iso terassi missä ulkoilma yacuzzi ja sisällä olohuoneessa toinen mokoma, tietty limitless uima-allas ja muut perus Mykonos sviitti kamat - no joo takaisin asiaan.
Naisillla oli yllätys meille viimeisenä yönä. Niillä oli erikokoisia kaksipäisiä dildoja isosta aivan pikkuriikkiseen. Kisassa kaksi naista asettui takaapäin asentoon ja väliin laitettiin kondomisoitu liukastettu kaksipäinen dildo. Naiset painavat pyllynsä vastakkain jolloin molemmilla saman verran sisällä dildoa. Tuomari antaa luvan aloittaa - ja naiset ihan tosissaan puhisivat, naamat punoittuivat ja sormet puristuivat nyrkkiin. Hitaasti naiset alkoivat vetäytyä erilleen, tunnelma oli aika uskomaton tyyntynyt välimeri, iso kuu, lämpöä joku 26C kymmenkunta hienosti pukeutunutta naista korkeissa koroissaan ja me ukot..Puhinan jatkuessa erilleen vetäytyminen jatkui ja lopulta voittaja sai vetäistyä dildon ulos toisesta naisesta emättimensä voimalla ja pääsi jatkoon. Kolme muuta naisparia teki saman samalla dildolla ja jatkoon päässeille annettiin uusi pienempi dildo ja kisa jatkui kunnes lopulta oli vastaikkain finaalissa viimeiset kaksi naista ja, ei sitä dildoksi voinut kutsua mutta jonkun näköinen kaksipäinen peniksen muotoinen tikku.
Pääsin piehtaroimaan toisen finalistin kanssa ja luulin että se puristaa veret mun vehkeestä takaisin mun kehoon. En ole ikinä kokenut mitään vastaavaa - se oli kuin itse käteen vetäessä ottaisi kullin kouraan ja puristaisi täysillä kipuun asti. Toinen mitä harvoin näkee oli se naisen ulkoisten osien turpoaminen ihan ilmaan mitään pumppuja, sillä oli kuin kaksi isokokoista nakkia tai melkein grillimakkaraa ne ulkoiset huulet.
Suosittelen Mykonosta.
kävik cavoparadisos? siel oli viime kesänä aika menoo..