Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen etsiä Tinderistä seksiseuraa?

Vierailija
19.09.2021 |

Mitä itse olet mieltä?

Olen varattu nainen, joka miehensä pyynnöstä on nyt lataamassa ekaa kertaa elämässään Tinderiä käyttöön. Tarkoitus olisi ottaa ei tunnistettava-kuva. Ilmoitanko suoraan ilmoituksessa, että haen seksiseuraa vai miten tää homma toimii? Help!

Niin ja olisitko itse kiinnostunut miehenä ottamaan yhteyttä sellaiseen naiseen, joka seksiä hakee? En aio mainita olevani varattu, mielestäni se ei ole relevanttia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Kyllä kiinnostaisi.

Sitähän sieltä haetaan usein.

Vierailija
2/13 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut kuvattomista eli vasuriin menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nuo tunnu olevan siellä muuta etsimässäkään, vaikka profiilitekstissä jotain muuta lukisikin..

Vierailija
4/13 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on täynnä naisia, joiden profiilissa lukee "avoimessa suhteessa". Kyllä se, että olet varattu on panollesi relevanttia.

Itse pyyhkisin vasempaan, jos ei ole kuvaa, mutta varmaan joku on epätoivoisempi. "Avoimessa suhteessa"-naiset on kyllä ihan kuvan kanssa.

Kannattaa sanoa että tykkäät viinistä, lenkkeilystä ja läpäläpä ja seksistä. Ei kannata suoraan sanoa että sitä tässä ollaan hakemassa. Kuten muuallakin se sanotaan rivien välissä.

Vierailija
5/13 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko nainen etsiä Tinderistä seksiseuraa?

Valitettavasti ei. Se on suoraan kielletty säännöissä.

Vierailija
6/13 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asetuksessa

Vierailija
7/13 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Tinderissä saa sanoa asioita suoraan. Pitää vihjata sopivasti, jottei tule bannit.

Vierailija
8/13 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on täynnä naisia, joiden profiilissa lukee "avoimessa suhteessa". Kyllä se, että olet varattu on panollesi relevanttia.

Itse pyyhkisin vasempaan, jos ei ole kuvaa, mutta varmaan joku on epätoivoisempi. "Avoimessa suhteessa"-naiset on kyllä ihan kuvan kanssa.

Kannattaa sanoa että tykkäät viinistä, lenkkeilystä ja läpäläpä ja seksistä. Ei kannata suoraan sanoa että sitä tässä ollaan hakemassa. Kuten muuallakin se sanotaan rivien välissä.

Jos en hae seuraa lenkille, matkoille enkä illallisille niin turha niistä on profiilissa mainita.

Itselleni kuvattomuus ei kerro epätoivosta, se kertoo että mies/nainen on varattu tai ei tahdo tuttujen tietävän että etsii seksiseuraa.

Kun profiilista selviää millä asialla ollaan säästyy edes osasta turhia matcheja ja keskusteluita jotka ei johda mihinkään.

Kokemuksesta voin kertoa että niitä nimittäin tulee paljon seksiseuraa hakevalle naiselle.

Mutta reilua peliä arvostan, jos on varattu se pitää kertoa toiselle.

Vierailija
9/13 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa - missähän ne on siellä piilossa. Puolen vuoden aikana vastaan on tullut kaksi tällaista profiilia. Kummankaan kanssa ei tullut mätsiä mikä nyt ei ole mikään ihme; niille tulee varmasti se 5000 tykkäystä päivässä.

Vierailija
10/13 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt niin ja kyllä sieltä seksiseuraa saa, mutta myös todella paljon ikäviä viestejä. Miehille taitaa tulla siitä joku ahdistus, että seksiä olisi niin lähellä mutta silti niin kaukana. Hyvä kun eivät h-rittele. Mutta ihan sama mihin laitat ilmoituksen, saat kyllä seksiä.

Vierailija
11/13 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voi, valitset vain "etsin hupia vähäksi aikaa" niin alkaa tykkäyksiä tulemaan. Jos et kuvaa laita niin kerro sitten kokosi, eli oletko hoikka vai XL kokoa.

Vierailija
12/13 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ilmasta suoraan mitä seuraa on hakemassa. Monesti on tullut siellä naisia vastaan etsin "vakituista" suhdetta. Kun on hetken kirjoiteltu tuleekin ilmi, että panoseura kelpaa myös.

Vierailija
13/13 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te naiset, jotka etsitte seksiseuraa Tinderistä ym. seuranhakusovelluksista, miten aloitatte keskustelun matchin kanssa? Miten flirttailla viestein, kun ei ole vielä tavannut miestä livenä, eikä tiedä onko tyypin kanssa kemiaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän