Miten olette puhuneet lääkärille sukupuolivaivoista mainitsematta varsinaisia elimiä? Kiusallista.
Jotain asiallisia ja neutraaleja kiertoilmauksia, mutta että tajuaa?
Kommentit (73)
"Kävin vessassa kättelemässä konemestaria ja huomasin, että......"
Parempi puhua oikeilla nimillä, ettei tule väärinkäsityksiä.
Tuskin voit sanoa tai näyttää mitään, mitä se ei olisi jo nähnyt.
Sanoo vaikka että alapäässä on mitä vaivaa onkin. Kyllä se lääkäri osaa tarkemmin kysellä. En tosin koe että pitäs lääkärissä jotenkin kierrellä ja kaarrella anatomiaansa.
Mun veli hopeassa on jotain häikkää... Voisitko vilkaista tuota pythonia, kirvelee niin pirusti...
Pimpikkä kutkuu... Konehuoneesta ruiskii...
"Olen kuullut, että kirkkoveneessäni on näppylöitä."
Miksi lääkärille ei saisi mainita oikeita nimiä?
Jos pakko kierrellä, niin epämääräisesti: alapäässä kirvelyä ja kutinaa.
Käytä niitä ihan virallisia nimiä, niin on helpompaa.
No, alapääasioissa meen gynelle, joten se tietää jo sen perusteella että pillujutuista puhutaan. Voisin sanoa esim. "on outoa vuotoa ja sen takia tulin"
Ihan reilusti sanon, esim ”pimpassa ilmennyt ongelma” ”peppureiässä kutinaa ja vuotaa verta” jne
Sukupuoliongelmat? Siis oletko trans?
Vierailija kirjoitti:
Ihan reilusti sanon, esim ”pimpassa ilmennyt ongelma” ”peppureiässä kutinaa ja vuotaa verta” jne
Ai reilusti? Lapsella on pimppa, ei aikuisella. Tosin voithan olla lapsi??
Mä kutsun nimellä ”nipuli” (mies).
Luuletko, että se ulkomaalainen lääkäri ymmärtää edes suoraa puhetta? Kirkkoveneestäsi tihkuu visvaa, mutta lääkäri kirjoittaa reseptin jalkasilsan hoitoon.
Olen puhunut ihan suoraan klitoriksesta, emättimen aukosta jne. Mielestäni anatomisilla termeillä puhuminen on kaikkein vähiten kiusallista.
Mä käytän kiertoilmausta "kynä"
Ja pylly on takapyypeli.
Uloste: vatsansisältö käymisen jälkeen.
Pissa: etupyypeli neste.
Jne jne
Seksitautoire: yhtymishämmennys.
Mää aina sanon jokaväliin "totanoin" Ja sit nyökyttelen haarojeni suuntaan, isken merkitsevästi silmää ja osoitan sormellani ongelmakohtaa.
Paras puhua suoraan ja oikeilla nimillä!