Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klarna laskun maksamisesta!

Vierailija
04.11.2014 |

Tilasin eräästä verkkokaupasta Klarna laskulla noin 70€ edestä, koska en ollut varma onko tuote minulle sopiva vai ei ehkä halunnut maksaa heti ja odotella sitten rahojani takaisin jos palauttaisin tuotteen. Päätin nyt pitää tuotteet ja haluaisin maksaa sen heti pois, mutta ei tuossa Klarnalta tulleessa kirjeessä ole mitään tilinumero tms... Vaan että olen heille tilin perustanut ja olen "velkaa" sen ja sen verran. Eli miten tässä tulisi nyt toimia? Ei ole ennestään kokeusta tästä Klarnasta...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasku tulee kuukauden kuluttua, noissa klarna maksujutuissa on jujuna tarjottu "maksa vasta kuussa x" -myyntikikkaa. Maksat sitten kerralla pois kun lasku tulee :)

Vierailija
2/11 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä tulee lasku erikseen :)

T.Kokemusta asiasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 19:22"]

Lasku tulee kuukauden kuluttua, noissa klarna maksujutuissa on jujuna tarjottu "maksa vasta kuussa x" -myyntikikkaa. Maksat sitten kerralla pois kun lasku tulee :)

[/quote]

Eli tuleeko mulle mitään lisäkuluja siitä nyt? Onkohan sitä mahdollista maksaa heti, jos soitan vaikka huomenna asiakaspalveluun?

PS: Miksi joku alapeukutti aloitusta? Ei ole mun tapaista ostaa velaksi mitään, joten ei ole kokemusta näistä jutuista...

Vierailija
4/11 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin muuten osamaksulla noin 120e, maksoin siitä aina sitä minimisummaa poiis, ja jokakerta kun lasku saapui ei siitä ollut vähentynyt kuin 3e, kun muut kulut ovat niin korkeat :O kamalaa. Onneksi sain sen kyllä maksettua pois koko summan

Vierailija
5/11 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 19:27"]

Ostin muuten osamaksulla noin 120e, maksoin siitä aina sitä minimisummaa poiis, ja jokakerta kun lasku saapui ei siitä ollut vähentynyt kuin 3e, kun muut kulut ovat niin korkeat :O kamalaa. Onneksi sain sen kyllä maksettua pois koko summan

[/quote]

Mä aion maskaa koko summan heti pois, ei se 70€ nyt niin iso raha ole. Jos ei varaa ostaa, niin sitten ei osta. Nytkin tuo piti "pakon edestä" ottaa...

Vierailija
6/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Jos olet valinnut tavallisen 14 vrk:n maksuajan laskun,
lasku lähetetään sinulle postitse, sähköpostitse tai paketin mukana verkkokaupasta riippuen.

14 vrk:n maksuajan laskut löydät myös osoitteesta www.klarna.fi Omat Sivut-palvelun avulla.

Mikäli taas olet valinnut maksutavaksi Klarna Tilin tai "Osta nyt, Maksa x-kuussa kampanjan",
lasku lähetetään sinulle postitse kotiin kyseisen kampanjan mukaisesti.

Tottakai voimme antaa maksutiedot jo nyt, mikäli haluat maksaa ostoksen kerralla pois.
Voit ottaa yhteyttä meihin joko puhelimitse 09- 425 99 771 (arkisin 8:00-18:00), sähköpostitse osoitteessa hello@klarna.fi tai chattaamalla verkkosivujemme kautta.

Mukavaa syksyn jatkoa!

Ystävällisin terveisin,

Milla
Klarna Oy

Vierailija
7/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki ihmettelin ku tilauksen mukana ei tullu tilinumeroo... No eilen tuli clarnalta kirje etten ois maksanu laskuu..tuli muistutusmaksu ja viivästyskorko... En enää ikinä käytä clarnaa!!!

Vierailija
8/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän Klarnaa aina, kun tilaan netistä. En ikinä maksa tuotetta, jota en ole nähnyt/kokeillut, en postimyyntifirmoista, face-kirppiksiltä, tori.fistä ym. Mulla toiminut toi hyvin, lasku tulee perässä ja siitä olen sitten maksanut ne tuotteet, mitä en ole palauttanut.

Vierailija
9/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:31"]

Mäki ihmettelin ku tilauksen mukana ei tullu tilinumeroo... No eilen tuli clarnalta kirje etten ois maksanu laskuu..tuli muistutusmaksu ja viivästyskorko... En enää ikinä käytä clarnaa!!!

[/quote]

Eikä sitten tullut pienen mieleen kysyä laskusta. Eikö ole selvää, kun ostaa jotakin niin joutuu myös maksamaan, vaikka sitä laskua ei tilauksen mukana ollut. 

Vierailija
10/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko katsoneet sähköpostia? Myös sieltä junk mail kansiosta? Joissain verkkokaupoissa on tapana, että klarna lähettää laskun sähköpostiin, esim. Cdonilla, toisien kautta klarna lähettää paperisen laskun. Itselläni ei ongelmia ole koskaan ollut ongelmia.

Vierailija
11/11 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan ja vuosi on 2018. Klarna ei edelleenkään anna tilinumeroa. Kaikkia muita paska lappuja tulee niputtain, mutta missään ei tilinumeroa. Ei saanut edes soittamalla, sanottiin et lähetetään sähköpostilla. No ei tietenkään lähetetty. Voi helvetti, ensimmäinen ja viimeinen kerta klarnaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä