Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän Tinder-kuva

Vierailija
19.09.2021 |

Ex naisystävän profiili tuli Tinderissä vastaan. En tiedä pitäisikö tästä olla otettu vai ei. Yhtenä kolmesta kuvasta hänellä oli kuva, jonka minä olen hänestä veneeni kannella ottanut. Suhteessa hän ei tuntunut ikinä arvostavan sitä, mitä pystyin hänelle tarjoamaan. Siinä mielessä hyvinkin hämmentävää nähdä tuo kuva.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö? Tai siis mitään muuta ei voi, kuin niellä. Exiä ei voi hallita.

Vierailija
2/10 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyhmyytesi jos menet naisia lähelle.              Olisit tajunnut pysyä kaukana niin tätäkään nöyryytystä tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha leveilee sun veneellä Tinderissä :) säälittävää.

Vierailija
4/10 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hitsi. Hänestä se oli hyvä kuva hänestä itsestään.

Minulle tuli treffipalstalla vastaan kuva exästä soutuveneessään. Yritin ohjeistaa että huono kuva, vaan eihän se tajunnut. Viis siitä veneestä, tyyppi vaan ei ollut edukseen.

5/10 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä kyyläät sen exän profiilia tinderissä?

Mitä sillä on väliä, millaisia tai kenen ottamia kuvia siellä on? Ei mitään.

Anna olla ja mene eteenpäin.

Vierailija
6/10 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On munkin exän face ja insta täynnä mun ottamia kuvia. Hyvä kuva on hyvä kuva, oli sen sitten ottanut kuka tahansa ja missä tahansa.

Vierailija
7/10 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko niin että naiset katsovat kuvia miltä he itse näyttävät niissä, miehet taas jotain ulkoista asiaa, kuten autoa, venettä, ulkomaan lomakohdetta jne?

Vierailija
8/10 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö? Tai siis mitään muuta ei voi, kuin niellä. Exiä ei voi hallita.

Kerro tuo niille sekopäisille exille jotka yrittävät hallita entisiä puolisoitaan osittain siinä joskus onnistuenkin.

Vierailija
9/10 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli treffipalstalla vastaan kuva exästä soutuveneessään. Yritin ohjeistaa että huono kuva, vaan eihän se tajunnut. Viis siitä veneestä, tyyppi vaan ei ollut edukseen.

Kyllä juu oikein hyvä kuva hänestä hymyilevänä ja tyytyväisenä (voitte miettiä miksi). Sääkin oli mitä parhain keskellä kauneinta Saaristomerta.

Vierailija
10/10 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä juu oikein hyvä kuva hänestä hymyilevänä ja tyytyväisenä (voitte miettiä miksi). Sääkin oli mitä parhain keskellä kauneinta Saaristomerta.

No se nyt vaan oli edustava kuva. Ei liity sinuun. Olisi voinut olla toisen poikkiksen ladassakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi