Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummat ei löydä kumppania?

Vierailija
09.05.2024 |

Naiset vai miehet? Välillä lukee että naisilla on vaikeuksia löytää kumppania. Sitten taas välillä lukee että miehillä on vaikeuksia löytää kumppani. En oikein ymmärrä kummat ei sitä kumppania löydä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaanto ongelma eli kumpaiisillakin on vaikeuksia. Koulutetut kaupungeissa asuvat pitkäsääriset naiset ihmettelevät että mistä löytyisi heille koulutettu hyvätuloinen heitä pidempi kumppani. Maaseutumaisemmissa oloissa elelevät vähemmän koulutetut, vatsakkaat miehet ihmettelevät, että mikseivät oikein löydä siroa elämänkumppania vierelle elämään ja olemaan.   

Vierailija
2/11 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea löytää kumppania ja se surettaa minua. En vain ole tarpeeksi kiinnostava loppuelämän kumppaniksi, vaikkei minussa ole mitään isompaa vikaa ja minuun on myös ihastuttu useita kertoja vuosien saatossa.

M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin voivat löytää toisensa. Sitten tuleekin kummia lapsia.

Vierailija
4/11 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen löytää aina kumppanin koska nainen on aina se joka valitsee miehen. Jos nainen ei löydä kumppania niin nainen on todella nirso eikä kelpuuta tavis miestä vaikka on itse tavis. Naisilla on siis aina valinta ja mies vaan odottaa valitseeko joku nainen.

Vierailija
5/11 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on kummassakin sukupuolessa.

Vierailija
6/11 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen löytää aina kumppanin koska nainen on aina se joka valitsee miehen. Jos nainen ei löydä kumppania niin nainen on todella nirso eikä kelpuuta tavis miestä vaikka on itse tavis. Naisilla on siis aina valinta ja mies vaan odottaa valitseeko joku nainen.

Eli siis jokainen mies on saatavilla kenelle tahansa naiselle ja naisen tarvitsee vain ilmoittaa miehelle, että suhde alkaa? Kiinnostavaa. Itse olen naisena saanut aika monetkin pakit (ja ei, en ole ylipainoinen, lyhyttukkainen, tatuoitu, lävistetty, tms).

Vierailija
7/11 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis jokainen mies on saatavilla kenelle tahansa naiselle ja naisen tarvitsee vain ilmoittaa miehelle, että suhde alkaa? Kiinnostavaa. Itse olen naisena saanut aika monetkin pakit (ja ei, en ole ylipainoinen, lyhyttukkainen, tatuoitu, lävistetty, tms).

Olet sitten saanut pakit niiltä komeilta miehiltä ja itse olet tavis. Kannattaa sinunkin niitä tavis miehiä yrittää iskeä niin varmaan löydät oman miehesi.

Vierailija
8/11 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on vaikea löytää kumppania ja se surettaa minua. En vain ole tarpeeksi kiinnostava loppuelämän kumppaniksi, vaikkei minussa ole mitään isompaa vikaa ja minuun on myös ihastuttu useita kertoja vuosien saatossa.

M44

No höh. Kyllä suhun voi varmaan uudelleenkin sitten ihastua, jos et heittäis kirvestä kaivoon vielä.

Vierailija
9/11 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eivät naiset löytä miestä, niin eivät miehetkään vastaavasti löydä naista, koska miehiä ja naisia on suunnilleen saman verran ja parisuhteeseen tarvitaan yksi kumpaakin. Kohtaanto ongelma siis.

Asiaa ei mitenkään helpota se, että normaalin parisuhteen muodostamiseen liittyvät roolimallit on tehokkaasti sensuroitu kaikkialta: Emme enää tiedä, miten meidän kuuluisi pariutua.

Vierailija
10/11 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

No höh. Kyllä suhun voi varmaan uudelleenkin sitten ihastua, jos et heittäis kirvestä kaivoon vielä.

En jaksa enää alkuhuumasuhteita. Kumppanin löytäminen on se mistä haaveilen.

sama

Vierailija
11/11 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin. Mutta sanon: Naiset. Osa on koko elämänsä ilman kumppania. Ehkei väärää uskalla ottaa tai jos pelkää että syntyy joku tilanne. Myös omaa elämää pitää elää.