Mikä helvetin sarja tuo #lovemilla on?
Kommentit (17)
eilen näin eka kertaa, kaksi tyttöä löi toisiaan turpaan en ymmärtänyt ohjelmasta mitään.
Katsoin kerran, kaksi tyttöä suihkutti kuukautisverta alapäästä pojan päälle, hokien "menkat menkat menkat" hmm.
En ole katsonut, mietin vain jossain ohjelmatiedoissa kun näin että teiniäitiydestäkö ne nykyisin ylen nuortenohjelmat kertovat.
Ja se on vaan k-7 ja kutsutaan ihmisiä lortoiksi, horoiksi ja kysellään karvasuudesta. Nice.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:56"]
Ja se on vaan k-7 ja kutsutaan ihmisiä lortoiksi, horoiksi ja kysellään karvasuudesta. Nice.
[/quote]
Ei niitä ikärajoja puheiden perusteella laiteta. Eikä se K7 tarkoita että sun täytyy istuttaa 7-vuotiaasi sitä katsomaan. Ei se ole mikään laadun tae.
Surullista jos jotkut 7-vuotiaat tuollaista katsoo, ei sen ikäisenä tarvisi vielä tietää tuollaisista. Ei ihmekään että nykynuorista on tullut tuollaisia rääväsuita jos tv:ssäkin opetetaan haistattelemaan.
Se on nuortensarja. Jos paheksut, olet vanha.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:01"]
Surullista jos jotkut 7-vuotiaat tuollaista katsoo, ei sen ikäisenä tarvisi vielä tietää tuollaisista. Ei ihmekään että nykynuorista on tullut tuollaisia rääväsuita jos tv:ssäkin opetetaan haistattelemaan.
[/quote]
Tv:ssä ei opeteta mitään. Vanhempien tehtävä on valvoa mitä pennut katsoo ja itse opettaa ja ohjastaa. Tv:stä tulee sellaista, mitä ihmiset haluavat katsoa. Yleensä siis kaikkea muuta kuin järkevää. Se on kuitenkin ihan vanhempien homma valvoa sitä sen telkkarin töllöttämistä.
Teini katsoi meillä Areenassa näkyneen ekakauden.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:03"]
[/quote]
Alapeukuttaja ei kestänyt ku kutsuttiin vanhaksi. Kurpalla ikäkriisi. Kyllä te lapsia jo saaneet olette vanhoja, halusitte tai ette. Vaikka se ikä olisi mikä.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:03"]
[/quote]
Alapeukuttaja ei kestänyt ku kutsuttiin vanhaksi. Kurpalla ikäkriisi. Kyllä te lapsia jo saaneet olette vanhoja, halusitte tai ette. Vaikka se ikä olisi mikä.
[/quote]
Nuortensarja nimenomaan, minä puhuinkin 7-vuotiaista jotka ovat lapsia. Itse olen alle 30 vee ja lapseton.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:03"]
[/quote]
[/quote]
Mulla ei oo lapsia ja oon 21! Oonko vanha sit :(
Tuosta lovemillasta on kohuttu ennenkin.
Hyvä ja laadukas nuortensarja. Puhutaan asioista, jotka nuoria oikeasti kiinnostaa. Hyvällä tavalla rohkea.