Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysin toivoton olotila.

Vierailija
19.09.2021 |

Olen ollut psyykkisesti kuitti jo vuosia, kuitenkin ollut siinä mielessä toimiva yksilö, että töissä käyn, vedän vain roolia siellä, kukaan ei tiedä kuinka surullinen ja loppu olen. Välillä on sellaisia ajanjaksoja, että junan alle käveleminen tuntuisi houkuttelevalta, mutta en voi enkä uskalla tehdä sitä.
Nyt on taas sellainen olo, että en näe valoa, iloa enkä toivoa missään, ei ole oikein mitään odotettavaa, elämä silkkaa arkea ja työtä jota en enää jaksaisi sitäkään, mutta muutakaan ei ole. Viikonloputkin toistaa samaa kaavaa ihan aina, avioliitto ollut karilla jo vuosia.
Millä ihmeellä minä taas nostan itseni tästä niin, että tallustan aamulla töihin, sielläkin pitää jaksaa olla sosiaalinen eikä näyttää norsun väeltä vaikka sisällä olisi miten musta paska tahansa.
Sairauslomalle en tohdi jäädä, en halua että pomo saa tietää olostani ja niin kävisi, koska lääkärintodistus menee hänen kauttaan eteenpäin.
En yksinkertaisesti tiedä mitä tehdä, kuristun olooni.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae opintovapaata.

Vierailija
2/8 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus ♡

Et ehkä halua kuulla tätä, mutta elin samanlaista kulissielämää, suoritin ja pärjäsin, kunnes paloin loppuun ja romahdin täysin. Siinä ei enää kysytty, halusinko työnantajan tai muiden tietävän, vaan kaikille tuli selväksi, ettei tuolla ole asiat hyvin. Nykyään olen kyllä kiitollinen siitä, ettei kroppa enää suostunut venymään. Oli pakko opetella ottamaan apua vastaan sekä arvostamaan ja pitämään itsestäni huolta.

Suosittelen, että pyrit tekemään merkittäviä muutoksia, ennen kuin et enää jaksa mitään. Sitten on aina pidempi ja raskaampi tie takaisin terveiden kirjoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedä mitä kuoleman jälkeen tapahtuu niin ei uskalla suositella sitä.         

Tuokin on varmaan mukavempi kun syntyä seuraavassa elämässä pohjoiskoreaan esim.

Vierailija
4/8 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symppaan sua, ap! Elämäntilanteeni on täysin eri (sinkku, sairas, syrjäytynyt työtön), mutta tunnen tuskasi. Vaikea löytää motivaatiota painaa eteenpäin. Olen kärsinyt tästä yli 20 vuotta.

Mutta samaa asiaa sanon kuin viestissä 2, eli ihan sama kenen käsistä se saikkulappu menee, sun pitää tehdä se. Sun terveys on tärkeämpää kuin pomosi ajatukset. Kukaan muu ei pidä sun puolia kuin sinä. Kukaan muu ei huolehdi sun terveydestä kuin sinä. Sun pitää olla se rohkea, joka tekee sen. Ei ole muuta vaihtoehtoa.

Tai vaihtoja on oikeastaan kaksi. Se, että nielet nyt katkeran kalkin ja kaikesta vastenmielisyydestä huolimatta hommaat saikun ja tiedotat siitä pomollesi, tai jätät sen tekemättä nyt ja vähän ajan päästä käy kuten viestissä 2 kerrottiin, eli sama juttu mutta totaalisen pohjakosketuksen kautta (josta kestää pidempään palautua).

Olet rakas juuri tuollaisena kuin olet! ♥ Pure hammasta ja hoida se asia kuntoon, niin pääset aloittamaan parantumisen mitä pikimmiten. Sun pitää antaa itsellesi lupa hoitaa itsesi kuntoon ja tehdä se. Muista ettei se ole sitten mikään suoraviivainen polku, vaan takapakkiakin tulee ja niihin kannattaa henkisesti varautua. Kuuluu asiaan.

Jonain päivänä tää kaikki on muisto vain ja oot viisaampi ja vahvempi. Ja terveempikin, kun annat itsellesi sen mahdollisuuden. Tsemppiä ja voimia!

Muista myös pahempien hetkien varalle että MIELI ry:n Kriisipuhelin päivystää 24 tuntia vuorokaudessa joka päivä numerossa 09 2525 0111. Voit soittaa nimettömästi ja luottamuksellisesti.

♥♥♥

Vierailija
5/8 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaa tänne palstalle, mitä haluaisit elämältäsi. Kymmenen kohtaa, mitkä on elämässäsi hyvin ja toiset kymmenen mistä olet noin surkeassa olotilassa.

Me yritämme sen jälkeen avata asioitasi.

Se mitä kannattaisi aina ainakin tehdä ,kun olotila on toivoton, kirjoittaa paperille/ nykyisin koneelle ihan yksityiskohtaisesti, mitkä kaikki asiat kyrsii, mistä ja kenelle olet supervihainen . Helpottaa ,kun haukut kirjeessäsi kaikki ne , joille haluaisit sano asiat päin naamaa ,muttei voi. Helpottaa taatusti, mutta ei sinun tarvitse näyttää kirjoituksiasi kenellään.

Lopuksi ”kato peiliin” , näkyykö kenties siellä joku syyllinen vai ovatko ne kaikki muut niitä pahan olo aiheuttajia.

Muita ei voi muuttaa,mutta itseä voi , jos tahtoo.

Vierailija
6/8 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valita! Tee työsi ja ole iloinen että sinulla se on. Mene ulos luontoon ja ole iloinen siitä että sekin on. Soita sukulaiselle tai tutulle ja sovi tapaamisesta ja ole iloinen että hänkin on. Lakkaa tuijottamasta omaan napaasi. Jos avioliitto on karilla, tarkoittaako se että se on ohi vaiko vain että ei toimi enää? Tee ratkaisusi itse. Jätä typerät ihmiset elämästäsi. Opettele jotain uutta.

Vierailija
7/8 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/8 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tänään se töissä kuin kuollut n clean ... Tappa itse pois hirttä.itse että minä.hirttä itse tänään n clean ... Tappaa Petra ase ampua pää irti poltat. Äänestä.

Suomi24 Keskustelut

https://keskustelu.suomi24.fi  ncl...

Nclean palkka?

n clean uhkaa tappaa. Kaikki Työpaikat Kuvahaku ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi