Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä imetysvaatteita?

Vierailija
04.11.2014 |

Mistä löytää kohtuuhintaisia, mutta myös kohtuulaatuisia vaatteita imetyksen ajaksi? Ainakaan täällä missä asun ei vaihtoehtoja tunnu levan paljon. Perus henkkamaukka myy halpoja imetystoppeja ja (rumia) t-paitoja ja lastenvaateliikkeet ylihintaisia vähän tylsiä vaatteita. Missä esim. mekkoja? Tai voisiko joku suositella muuta vaihtoehtoa ns. tavallisista vaatteista? Ei haluttaisi maksaa ihan järkyttäviä summia, mutta alastikaan ei voi oikein olla.. Nettikirppiksiäkin olen koittanut katsastaa, mutta ei sieltäkään ole oikein löytynyt jo ihan senkään takia, että kokoja on vaikea arvioida.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaan.. juuri googletin samaa aihetta :D. T-paitoja tuntuu löytyvän myös pilvin pimein, mutta näin talven yli imettävänä pitkähihaiset olisi tosi pop!

Vierailija
2/4 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari hassua imetyspaitaa, taitaa olla H&M ja Mamalicious. En tykkää, parhaiten toimii ihan tavalliset T-paidat, tai mitkä tahansa paidat, helma vaan ylös. Julkisilla paikoilla harso suojaksi. Mekoista toimii joustavat trikoiset, joissa kaula-aukko V-mallinen silleen halterneck-tyyliin, eli tissin saa helposti esiin, tai sit esim vetoketju/napit etumuksessa. Mekkojen kanssa kyllä oon yleensä tarvinnut myös suojaisamman imetyspaikan, pelkän harson kanssa tulee alaston olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt ihan perustoppeja, jotka oon venyttäny rinnan alle ja nostanut vaan päällimmäisen paidan imetyspuolelta ylös. Muutenkaan en ole mikään julki-imettäjä, (halutaan vauvan kanssa oma rauha) vaan aina etsinyt vähän suojaisamman paikan/hoitohuoneen joten hienosti on mennyt ilman varsinaisia imetysvaatteita.

Vierailija
4/4 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

masutuubi paidan alle niin ei oo maha paljaana ku nostaa paidan helmaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi