Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko minäkin siis ylipainoinen?

Vierailija
11.08.2008 |

Ton "laihduttaminen ei ole vaikeaa"- ketjun innoittamana laskin itselleni BMI:n ja sain 26.1. Eli minulla olisi siis lievä ylipaino, koska menen rajan yli.

Järkytyin! Olen 173cm ja painan 78-79kg, syön lautasmallin mukaisesti ja säännöllisesti, vaatekokoni on yleensä 38 ja juoksen 40-50min 3 krt viikossa + 1krt tunnin kävelylenkki viikossa. Juoksun myötä kroppani on kiinteytynyt eli lihaksia on tullut ainakin jonkin verran. Itse asiassa painoni nousi 2kg, kun aloitin juoksun säännöllisesti.

Mutta siis mittareiden mukaan olen sitten ylipainoinen! Herrajee, mitä tässä nyt sitten enää voi tehdä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen mielestäni hieman ylipainoinen (63-64 kg on minulle sopiva).

MUTTA minä olen samaa kokoa kuin sinä eli 38, enkä harrasta urheilua. Ei siis lihaksia, mutta etenkin vatsan seudulla makkaroita näin kesän jälkeen, jotka kyllä häiritsevät pahasti.

Eli eiköhän sitä itse tiedä parhaiten missä mitoissa oma olo on parhaimmillaan.

Vierailija
42/45 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on omenavartaloinen, näyttää helposti pullukalta. Ap on varmaankin päärynävartaloinen, jolloin painoa kertyy reisiin ja peppuun, ehkä rintoihinkin. Päärynävartaloinen ei näytä lainkaan pullukalta, varsinkin kun on vielä pitkäkin.

Helposti n. 160 cm pitkä, jolla on mahamakkaroita, näyttää lihavalta, vaikka painoindeksi ei niin väittäisikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on omenavartaloinen, näyttää helposti pullukalta. Ap on varmaankin päärynävartaloinen, jolloin painoa kertyy reisiin ja peppuun, ehkä rintoihinkin. Päärynävartaloinen ei näytä lainkaan pullukalta, varsinkin kun on vielä pitkäkin.

Helposti n. 160 cm pitkä, jolla on mahamakkaroita, näyttää lihavalta, vaikka painoindeksi ei niin väittäisikään.

päärynävartaloinen on ns. kurvikas: leveähkö lantio, kapeahkö vyötärö ja rintoja on?

Sellainen ap nimittäin on.

Vierailija
44/45 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 158 / 58, ja jos laihtuisin 10 kg niin herranen aika! Nyt jo luut törröttää..

Vierailija
45/45 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen kurvikas, vyötärö 80 cm ja lantio 125 cm (on siis ylipainoakin), mutta en näytä yhtään niin lihavalta kuin kilot antavat ymmärtää. Olen 172 ja 92, ja kymmenen kiloa laihempana näyttäisin jo varsin hoikalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme