Pitkähiuksiset miehet
Mitä mieltä olette pitkähiuksisista miehistä? Kertokaa myös sukupuolenne. En puhu mistään likaisista tai villinä kasvaneista, vaan hyvin hoidetuista pitkistä paksuista hiuksista (pesu hoitoaineella, lähes päivittäin suoristetut). Ei siis mihinkään puoleen selkään asti ylettyvät, vaan suunnilleen tuohon olkapäiden korkeudelle. Kiitos.
Kommentit (56)
Miehelläni on todella pitkät hiukset (pidemmät kuin minulla, ja minullakin on pitkät :)) ja täytyy myöntää, että se on aikamoinen turn-off. Mielestäni on paremman näköinen lyhyellä tukalla. En kuitenkaan voi vaatia häntä parturiin, joten näillä mennään.
Mun miehellä on puoleen selkään pitkät hiukset ja partakin löytyy. Pidän valtavasti <3 Aikoinaan lyhyttukkaisten kanssa ollessa sanoinkin kaverille, että kyllä mä tarttisin pitkähiuksisen miehen ja semmosenpa olen nyt lopulta nainut :) Kyllähän hiustyyli jotain kertoo ihmisen luonteestakin ja ollaankin luonteiltamme varsin hyvin yhteensopivat, minä takkupötköineni ja mies ponnareineen <3
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 16:30"]
Suoristetut?
[/quote]
Tämä. Itse miehenä joka tykkää pitää pidempiä hiuksia minua lähinnä haittaa se että minulla on luonnostaan täysin suorat hiukset. Siitä tulee lopputuloksena yleensä sellainen rasva-/heviletti, joten taivuttelen hiuksiani yleensä vahalla tms. Omistan myös kihartimen, mutta sitä tulee käytettyä aniharvoin :D
Vai kumpi seuraavista oikein näyttää paremmalta?
Suorat: http://tophairstyletips.com/wp-content/uploads/2014/06/25.jpg
Taipuisat/kiharat: http://images6.fanpop.com/image/photos/32100000/Men-with-long-hair-men-with-long-hair-32142686-500-573.jpg
Ehdoton EI. Muutaman kerran on kapakassa pyytänyt numeroa pitkätukkainen mies.
Ei vaan onnistu ei.
En minä niistä ole koskaan erityisemmin pitänyt, mutta kouluvuodet IT-alalla veivät lopullisenkin maun. :D
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:27"]
En minä niistä ole koskaan erityisemmin pitänyt, mutta kouluvuodet IT-alalla veivät lopullisenkin maun. :D
[/quote]
Tiedän tuon "kaksi viikkoa pesemättä ollut heviletti"-tyylin IT-alalla. Kerran olen yhden jätkän nähnyt siellä jolla oli oikeasti hyvännäköiset pitkät hiukset, mutta muille teki mieli antaa shampoopullo lahjaksi :D
Sipe Santapukillakin on olkapäille. Tai ainakin ollut?
Liian hoidettuna en tykkää. Puhtaus on pop, muttei niitä tarvii päivittäin pestä ja puunata. Locksitkin käy.
Jos mies viettää enemmän aikaa itseään groomaten kuin mä, niin se on turn off.
Rakastan pitkätukkaisia miehiä! T: Itsekin pitkätukkainen nainen :)
Te naiset kenellä on pitkätukkainen mies, mikä teidän kuppikoko on?
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 01:09"]
[/quote] En tiedä, luultavasti a? En ole käyttänyt muutamaan vuosikymmeneen kun en tarvi.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 01:09"]
[/quote]
Mikähän pointti tässä on?
Lisäkysymyksenä kysyn että te naiset jotka pidätte pitkähiuksisista miehistä niin pidättekö myös pitkäkarvaisista eläimistä? :)
En ole koskaan tykännyt, en osaa sanoa mistä johtuu.
Pidän todella paljon. Eniten olen törmännyt näihin uroisiin akateemisessa maailmassa ja musiikkimaailmassa. Joskus harvoin yhdistyy molemmat ja silloin tätä tyttöä viedään <3
Tykkään, kanssani asuu pitkähiuksinen mies. Pitää ponnarilla töissä ja joskus kotonakin. Kyllä ne korkkiruuvikiharat on kivat :-)
Mun mielestä taas miehen kuuluu näyttää mieheltä. Kyllä pitkät hiukset ja musta kajaali kuuluu naisten juttuihin. Mikään oo niin kuvottavaa kun liehulettimiehet. Yök.
Tykkään miehellä kaikenlaisista pitkistä vahvoista hiuksista olkapäiltä perseeseenkin asti pitkinä, jos vaan kyseiselle miehelle sopii. Tekee miehestä kuuman, itsenäisen ja vahvan näköisen. Oon aina tykännyt pitkistä hiuksista. Lieneekö syynä, että tuun pitkähiuksisesta perheestä. Olen 20-vuotias nainen.