Pitkähiuksiset miehet
Mitä mieltä olette pitkähiuksisista miehistä? Kertokaa myös sukupuolenne. En puhu mistään likaisista tai villinä kasvaneista, vaan hyvin hoidetuista pitkistä paksuista hiuksista (pesu hoitoaineella, lähes päivittäin suoristetut). Ei siis mihinkään puoleen selkään asti ylettyvät, vaan suunnilleen tuohon olkapäiden korkeudelle. Kiitos.
Kommentit (56)
Ihanan näköistä ;) ja olen nainen.
No tykkään just noista villinä kasvaneista enkä mistään suoristetuista :D
Ok, jos tosiaan on siistit ja sopii miehen tyyliin. Toisaalta vähän vierastaisin kumppanina miestä, joka suoristelee ja laittaa hiuksiaan kauan päivittäin. Useimmiten pitkähiuksisilla miehillä näkee hamppuista hevilettiä.
Suhtaudun kaikkiin karvoihin siten, että ei ole ihmistä karvoihin katsominen. Neutraalisti suhtaudun siis, sillä korvien väli ratkaisee.
Olen mies, minulla on pitkä tukka ja pitkä parta ja pesen ja harjaan niitä kyllä. Niistä on tullut kiinteä osa identiteettiäni. Tiedän, että karvani jakavat mielipiteet. Eritoten eräille lähisukulaisille se oli aluksi kova paikka, kun kasvatin. Nyt ovat jo onneksi tottuneet, eivätkä enää huomauttele. Ei sillä, ettäkö se olisi haitannut. Omapahan on murheensa, jos en karvoineni kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 16:30"]Suoristetut?
[/quote]
Minulla on luonnostaan melko kiharat hiukset latvoista.
Kasvatan parhaillaan pitkiä hiuksia
Tähän tyyliin http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/4/45/Shagrath.jpg
T . Mies
Mun miehellä on aika lailla tommoset:
Yäk. Totaalinen turn-off. Pitkät hiukset miehellä eivät ole miehekkäät. Tilannetta ei edes komea naama pelasta.
Tykkään tosi paljon, kunhan tosiaan ovat siistit ja sopivat kantajalleen. ;) Suoristua ei nyt olisi välttämätöntä, kiharat hiukset miehellä on tosi ihanat.
Tykkään, etenkin partaan yhdistettynä! Omalla miehellä on todella paksut ja hyväkuntoiset, pitkät hiukset ja naamakarvaakin löytyy. Ei käytä hoitoainetta ellen itse ole sitä länttäämässä sen päähän, mutta silti ei löydy yhtäkään kaksihaaraista tms. Lähinnä vituttaa, että miehen hiukset on niin hyväkuntoiset ja itselläni kuivat ja haaroittuneet.
Nutturakampaus sopii tosi hyvin joillekin miehille, ja siihen yhdistettynä sänki.... nam. Mutta miehen pitää olla aika pitkä ja raamikas, lyhyille ei pitkät hiukset sovi.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 17:27"]
Tykkään, etenkin partaan yhdistettynä! Omalla miehellä on todella paksut ja hyväkuntoiset, pitkät hiukset ja naamakarvaakin löytyy. Ei käytä hoitoainetta ellen itse ole sitä länttäämässä sen päähän, mutta silti ei löydy yhtäkään kaksihaaraista tms. Lähinnä vituttaa, että miehen hiukset on niin hyväkuntoiset ja itselläni kuivat ja haaroittuneet.
[/quote]
Piti vielä lisätä, että miehen hiukset siis puoleen selkään. En oikein osaa kuvitella tuollaisten AP:n kuvailemaa, suoristettua miestukkaa joka ylettyy olkapäille :D Ei kuulosta mun korvaan yhtään hyvältä.
Pitkät, hyvinhoidetut hiukset miehellä ovat todella seksikkäät, tykkään! Oletuksena tietysti, että ne sopivat kantajalleen (joskus harvoin näkee miehiä, joille ikävä kyllä pitkät hiukset eivät sopisi). N/30
Minusta erittäin epäseksikkäät. Yhtä turn off kuin reilu ylipaino.
t: nainen 29 v.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 17:27"]Tykkään, etenkin partaan yhdistettynä! Omalla miehellä on todella paksut ja hyväkuntoiset, pitkät hiukset ja naamakarvaakin löytyy. Ei käytä hoitoainetta ellen itse ole sitä länttäämässä sen päähän, mutta silti ei löydy yhtäkään kaksihaaraista tms. Lähinnä vituttaa, että miehen hiukset on niin hyväkuntoiset ja itselläni kuivat ja haaroittuneet.
[/quote]
Ootko mun sivupersoona? Ois voinut olla mun kirjoittama teksti. :D
No jos ne on puhtaat. Mutta se suoristaminen ei kuulosta hyvältä.
Ei tuo olkapäillekään kuulosta pahalta, jos on sellainen villi ja komea
http://www.wearysloth.com/Gallery/ActorsS/16023-25193.gif
http://www.depeche-mode.be/forums/uploads/gallery/album_10/gallery_2380_10_12177.jpg
Riippuu sopiiko ne miehelle. Duudsoneiden jukan ja hp:n hiukset ovat ihanat. ♡