Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan järkyttävä julkkisihastus:( Mikä avuksi?

Vierailija
19.09.2021 |

Kyttään vaan koko ajan hänen instaansa ja kattelen häntä youtubesta. Asiaa ei auta että mies on vastanainut ja vaikuttaa todella rakastuneelta vaimoonsa. Välillä olen niin mustasukkainen ja sattuu niin paljon että joudun vaikka kaupassa juoksemaan vessaan itkemään jos nään heidät lööpeissä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, jee Renny Cotton..

Vierailija
2/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy numeropalvelusta osoite ja mene kotiovelle kysymään ovatko avoimessa suhteessa. Jos vastaa kieltävästi, niin ei kannata heti luovuttaa kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin joskus ihastunut julkkikseen. Katsoin ja kuuntelin netistä kaikki hänen haastattelunsa, mitä löysin. Luin lehtiartikkelit yms. Oli se aivan järjetöntä. Mutta pyrin ihastumisen tunteesta eroon sillä, että kiinnitin huomioni sellaisiin piirteisiin hänessä, mistä en pidä. Aluksi nämä turn-offit vain lievittivät ihastuksen tunnetta, mutta aikaa myöten pääsin niiden avulla eroon siitä tunteesta kokonaan.

Vierailija
4/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama juttu, mutta henkilö on jo kuollut. Eikä hänessä tunnu olevankaan sellaisia piirteitä joista en pitäisi... Näköjään sitä voi keski-ikäisenäkin kokea tällaista, minkä pitäisi jäädä teini-ikään.

Sekin on ihan uskomatonta miten löydän netistä yhä lisää ja lisää tietoa siitä henkilöstä. Välillä luulen löytäneeni jo kaiken, mutta aina tulee jotain uutta materiaalia vastaan...

Vierailija
5/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tuo nyt ole ihan hauskaakin? Pysyy mieli vähän virkeämpänä. Itsellänikin on monta julkkisihastusta, mutta ei ne tunteet liveihastusta vastaa. :D

Vierailija
6/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin joskus ihastunut julkkikseen. Katsoin ja kuuntelin netistä kaikki hänen haastattelunsa, mitä löysin. Luin lehtiartikkelit yms. Oli se aivan järjetöntä. Mutta pyrin ihastumisen tunteesta eroon sillä, että kiinnitin huomioni sellaisiin piirteisiin hänessä, mistä en pidä. Aluksi nämä turn-offit vain lievittivät ihastuksen tunnetta, mutta aikaa myöten pääsin niiden avulla eroon siitä tunteesta kokonaan.

Ainoa vika mitä löydän miehestä ovat hänen rumat rahvaanomaiset sormuksensa. Muuten on vartaloltaan täydessä tikissä ja leikanut nuoruuden pitkän kuontalon pois niin on komeampi kun koskaan!

Ap

Vierailija
7/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei ole este vaan hidaste.

Vierailija
8/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy numeropalvelusta osoite ja mene kotiovelle kysymään ovatko avoimessa suhteessa. Jos vastaa kieltävästi, niin ei kannata heti luovuttaa kuitenkaan.

Ei vissiin asu suomessa tai ainekin on muuttamassa englantiin. En usko että osoite on julkista tietoa on kuitenkin niin kansainvälisesti kuuluisa.

Ap

Vierailija
9/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa vika mitä löydän miehestä ovat hänen rumat rahvaanomaiset sormuksensa. Muuten on vartaloltaan täydessä tikissä ja leikanut nuoruuden pitkän kuontalon pois niin on komeampi kun koskaan!

Ap

Osta hänelle lahjaksi paremmannäköinen sormus. Riittävän iso, jotta sen voi tarvittaessa pienentää kultasepällä. Laita viestiksi vaikka, että sinulla on siihen sopiva pari, ja voisitte olla salakihloissa.

Vierailija
10/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

renppa digaa vaan 20+ kauniista naikkosista joten unohda kun olet normi vauvasivu mamma

Vierailija
11/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos otat välillä aina pientä etäisyyttä, vaikka seuraatkin. Julkkisten taustalta voi löytyä joskus hämäriä asioita, tutki onko niitä, jolloin kauemmas siirtyminen olisi vähän helpompaa. Onko muu ihailun kohde /kohteita mahdollisesti tulevaisuudessa, vaikkei sitä osaa ajatella nyt. Onko aivopesun mahdollisuus olemassa, julkkisihastusten kohdalla, oletko koskaan miettinyt – vaikka me etsimme aina jalustalla olevaa ihailun kohdetta. Ei ole huono asia pitää jostain ihmisestä, mutta toki tuo naisjuttu aiheuttaa sinulle kärsimystä tällä hetkellä. Onko muualla henkilöitä /julkkiksia joilla on samoja kiinnostuksia ja tavoitteita elämässä kuin sinulla. 

Vierailija
12/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
13/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti tuosta fiiliksestä. Piristystä arkeen. Unelmointi kuuluu elämään iästä riippumatta. Kyllä se jossain vaiheessa laantuu tai menee kokonaan ohi.

Tosin sun tunteet käy aika täysillä, jos tunnet mustasukkaisuutta ja ihan itketkin.

Vierailija
14/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu häneen, niin sitten huomaat onko hänessä huonoja puolia. Ehkä ihastus sitten loppuu.

Vierailija
15/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKA

Vierailija
16/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä pidä meitä jännityksessä onko se pekka haavisto?

Vierailija
17/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vissiin asu suomessa tai ainekin on muuttamassa englantiin. En usko että osoite on julkista tietoa on kuitenkin niin kansainvälisesti kuuluisa.

Ap

voi ei arvasin että se oli pekka.

Vierailija
18/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka? Teetkö samaa kuin kyseinen julkkis? Ala treenaamaan asiaa. Voi julkkis puhutella, koska haluat hänestä jotain. Hanki sperman sijaan taitoja.

Vierailija
19/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KUKA

Renny Harlin.

Vierailija
20/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kaikki tajuaa sanomattakin kun itsellä ei pyöri mikään muu päässä mutta siis kyseessä Renny Harlin. Kauheeta kun kukaan oman ikänen tavis mies ei tunnu hänen rinnallaan miltään vaikka ottajia olis.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän