Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asioissa olet joutunut joustamaan/muuttamaan mielesi saatuasi lapsen?

Vierailija
04.11.2014 |

Mitkä ovat ne sinun isoimmat ja tärkeimmät asiat, joissa jouduit lapsen myötä joustamaan tai jopa muuttamaan käsitystäsi/ mielipiteitäsi/ tavoitteitasi? Ja nimenomaan vanhemmuuden myötä tulleita muutoksia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lapsi nyt vaan menee kaikessa ykkössijalle siksi, että jouduin lapsena katsomaan miten vanhempani laiminlöivät meitä enkä ikinä halua sellaista taakkaa omalle lapselle. On se kyllä sitten kiva helpotus, kun lapsi on jo 16-vuotias ja aika valmis omaan elämään. :)

Vierailija
2/5 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran on joutuinut jotain rutiineja kehittämään, varsinkin kaksosten kanssa. Muuten en ole mikään rutiini-ihminen, vaan teen fiiliksen mukaan, mikä milloinkin inspiroi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää on vain positiivista: olen saanut itsekin rutiinia päiviini. 

Olen antanut lapsen katsoa lastenohjelmia aiemmin kuin olin ajatellut. Mutta olen kyllä tarkka siitä, että tavallisina päivinä saa katsoa vain Pikkukakkosen, ei enempää. Nyt, kun lapsi on ollut kunnolla sairaana, on saanut katsoa enemmän, koska ulos ei voi mennä ja lapsi on välillä kipeänä tosi kiukkuinen, kaikki leikit menevät suhnuksi.

Vierailija
4/5 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinpiirtein kaikista paitsi en ole ostanut alkoholia alaikäiselle. Viisi lasta, vanhin alta kolmekymppinen.

Vierailija
5/5 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan keskittyä romaanien lukemiseen vasta lähempänä keskiyötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän