En ole käyttänyt 10 vuoteen huuhteluainetta
ja olen todennut, että sitä ei todellakaan tarvitse. Aivan turha aine. Samoin kaikki ihme tuoksu-uutteet pesuaineissa. Tuoksuton riittää. Vaatteet haisee puhtaalle.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 23:21"]
Mä en oo käyttäny ikinä. En myöskään hajustettuja pesuaineita. Joskus tulee ihan huono olo, jos jonkun lähellä olevan vaatteet haisee voimakkaasti pesuaineelle.
[/quote]
Huuhteluainetta en myöskään ikinä. Kerran tai pari joskus juniorina tuli tietämättään ostettua jotain hajustettua pesuainetta kunnes tuli järki päähän ja sen jälkeen viimeiset 15v vain sitä missä on paras kilohinta eli ei mitään joutavaa seassa.
En minäkään käytä muuten kuin sellaisiin vaatteisiin, jotka on tosi sähköisiä ilman huuhteluainetta. Esim. akryylineuleet ja jotku fleecet. Mulla on kaksi tuollaista tekokuituneuletta ja niitä ei voi kuvitellakaan pitävän ilman huuhteluainetta.
Muuten on kyllä minunkin mielestä ihan turhaa ainetta.
En ole ikinä käyttänyt huuhteluaineita. Joakus 60 pesuun laitan etikkaa hhuuhteluaine lokeroon. Aopiva määrä niin wi kää hajua. Vaatteet ja kone kiittävät!
Ite käytän laadukkaita pesuaineita joten huuhteluaineet on ihan turhia..
Mä en oo käyttäny ikinä. En myöskään hajustettuja pesuaineita. Joskus tulee ihan huono olo, jos jonkun lähellä olevan vaatteet haisee voimakkaasti pesuaineelle.