Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOKUUN TUHISIJOIDEN viikonlopputurinat!

02.09.2006 |

Kovin hiljaista näyttää palstalla olevan.

Valtaosa taitaa olla siirtynyt jo odotuspuolelle, tai sitten tädin nujertaminen kesäkuisiin, jossa itsekin käyn tähystelemässä jo kuulumisia. Toivo siis menetetty, tässä kuussa ei siis ovista sitten tapahtunut =( Mutta edelleen täälläkin jännäämässä muiden puolella, eilen jo yksi plussa saatiin, nyt vaan niitä paaaaaljon lisää!!!

Plussaonnea kaikille!!!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi huokaus, heti alkuun omaanapaa:

kp 32/n.28 ja pöljä taas aamulla testasin (montakohan negaa jo pamahtanut, heh). Eli ei haamun haamua :/ Ja kyllä uskon että acon ois näyttänyt tässävaiheessa jo jotain...oireita ei mihinkään suuntaan, lämmöt 37 kieppeillä edelleen.

Mutta tätiä ootellessa toivottelen plussanneille hirmusti tarrasukkia ja onnea!

Vierailija
22/41 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten testannutkaan tänään...ehkä huomenna...?

Täältä ei siis plussatestiä sen koommin kuin negatestäkään tälle päivälle saa, mutta odotellaan, että joku onnekas sen plussatestiaallon aloittaisi vielä tänään. Hyviä oireita näkyy olevan yhdellä jos toisella.

Kiitos kaikille tsemppaajille. Toivoa on vielä...kai?

Enää ei palella, mutta mahassa on erinäisiä tuntemuksia (voi johtua mistä vaan) ja nännit on kipeet. Ei siis koko rinnat vaan pelkästään nännit. Oikein mitään ei tee mieli syödä. Ei ole oksennusolo vaan jotenkin sellainen yleinen kevyt ällötys. Makuulla kurkussa " polttelee" , vähän kuin närästystä. Tässä tämän päivän kehitellyt (?) oireet.

Tädin tulosta: touhuttiin aamulla miehen kanssa ja kun kävin sitten vessassa tuli paperiin ihan pikkiriikkisen punertavaa. Noin millin leveä ja sentin pituinen soiro. Saattaa viitata alkavaan tätiin, taikka sitten johtui täysin tuosta touhuamisesta. Muuten ei mitään viitettä tädistä. Vuoto taas täysin kirkasta.

babyunelma kp 30/28-30 (aamulla testaan jos ei edelleenkään tätiä näy)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sitten malttanut odottaa ja tein tänään uuden testin ja nega sekin. mahaa menkkaimaisesti jomottelee välillä mutta siinäpä ne oireet sitten onkin no jaa väsy on kova mutta se voi johtua liiasta nukkumisestakin kun yöunet nukuin 12h:)

olo jotenkin kumma..ei tiedä mitä pitäis ajatella ja stressaa kun ne menkat ei ala ja testikin negaa..

osaako kukaan kertoa mistä niitä acon vai mikä testi se nyt onkaa ni mistä niitä saa..apteekista?? minkä hintasia ovat?

t:hermoileva börri

Vierailija
24/41 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaan sulle tännekin. Sulla on ollu ovis nyt aika myöhään mun mielestä, joten sen takia ei kannata kauheesti välittää siitä, että menkat olis näennäisesti myöhäs pari päivää. Paitsi siis jos sulla on aina ovis noin myöhään, jolloin sulla olis aika lyhyt luteaalivaihe, eli vain 9 päivää.

Ne raskaustestit kun ei näytä plussaa ennen kuin tietty aika on oviksesta kulunut. Aconit voi näyttää 7-11 päivää oviksesta. Niitäkin kait saa jostakin apteekista, mutta ainakin netistä www.kotitestit.com -osoitteesta.

Mutta kuten vastasin, apteekin omakin voisi jo näyttää huomenna haamun. Mut tee testi aamupissasta, se on kuitenki " tujumpaa" kuin päiväpissa. Mut jos näyttää yhä negaa, niin en siltikään luovuttais vaan kokeilisin seuraavana päivänä tai mieluiten vasta parin päivän päästä uudelleen.

Plussasäteitä sulle! :)

Vierailija
25/41 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussasta sinulle jonka nimen kyllä jo unohdin...

Näyttääpä aika moni olevan samassa tilanteessa mun kanssa... eli perjantaina testasin negan kp 29/26-28. Eilen aamulla tuli vessapaperiin puuhkiessä kunnon tavaraa, ihan kun normaalistikin tädin saapuessa... mutta sen jälkeen ei mitään! Ei siis yhtään mitään, ei tuhrun tuhrua. Eikä minkään sortin menkkakipuja. Muita nippauksia kyllä edelleenkin... nännit arat ja viluttaa (mutta ehkäpä oon tulossa kipeeksi). Olin eilen niin satavarma että menkat alkaa etten ostanut uutta testiäkään... eli nyt pitäis sit odotella tiistaiaamuun ennen testailuja jos ei täti yllätä puun takaa ;-) On tää hullua touhua tää kuumeilu ;-)

Mukava sunnuntai-iltaa... ja plussaonnea :-)

Vierailija
26/41 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä testannut. eikä ole tätiäkään näkynyt. huomenna meinaan testin käydä apteekista hakemassa. onkohan tässä vaiheessa Väliä minkä testin ostan? to viimmestään olis menkkojen pitän alkaa.

Positiivistä mieltä teille jotka jännitätte myös tulevaa testiä!

Vierailija
27/41 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuinen testaus jää tekemättä...

Pyyhkiessä tuli taas punervaa paperiin...

täti on siis löytänyt minutkin ja jo matkalla tänne...

Turhaan tuli heräteltyä taas toiveita... ja oireita muka...Pah!

Turhaa hommaa näkyy tämä kuumeilu olevan minun osaltani kun ei kerran koskaan tuota mitään tulosta. Siirryn takavasemmalle nuolemaan haavojani...

Onnea muille!

babyunelma kp 30/28-30

Vierailija
28/41 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdinpä taas tänään tänne vihdoin. Ollaan oltu oikeastaan koko päivä reissunpäällä, joten ei ole pahemmin ehtinyt palstailla.

Ukkokulta oli tehnyt alustavan kaupan lauantaina uusista kaiuttimista olkkariin. *hmph* Joten, pienestä puolipakosta sen oli tänään vietävä mut SuomiSoffaan katsomaan kun siellä oli sänkyalennusmyynti. Ja, vihdoinkin, ME OSTETTIIN UUS SÄNKY!!! Toki sitä nyt saadaan odottaa sitten seuraavat 4-6 vk, eli aivan sairaan kauan, mutta ihanaaihanaa!! Meillä on 120cm levee sänky ollut koko sen ajan kun ollaan yhdessä asuttu (yli 8vuotta) ja nyt se on ihan entinen se koko runkopatja. Mä olen mankunut uutta sänkyä jo vaikka ja miten pitkään, mutta lähes poikkeuksetta vastaus on ollut " kun ne on niin kalliita" . Nyt oli kuitenkin yhtäkkiä varaa monen sadan egen kaiuttimiin. Joten sitten oli oltava varaa sänkyynkin. =)

Kun vielä saatais pian se niin mä muutan asumaan sinne! ; )

TOYMAMA niin kauan kun ei tätiä, on toivoa. =) Kyllähän niitä oireita mielellään itsestään löytää. Toivottavasti et löydä turhaan!

PALAGA Alkavalle piinailulle hurrrrjasti tsemppiä!!

KORALLI Iloisia peuhailuja sinne! Toivottavasti ovat erittäin tuloksekkaita myöskin!!

TUTTI, BÖRRI Pahoittelut negasta. Harmillista kertakaikkiaan.

IIRISLOTTA Plussatuulia sinne! Toivottavasti se nega vielä muuttuu plussaksi. Niin kauan kun ei tätiä näy.. ja niin edelleen. =)=)

BABYUNELMA Pahuksen tuhru. Hö. Toivottavasti ei kuitenkaan ois täti, kun huomaiskin että siellähän on asukas jo!

ON:

Piipikkä ja toymama ja palaga kyseli mun kuulumisia ainakin.

Siis en kärsi varsinaisesti tissikivusta vaan NÄNNIkivusta. Nännit ja nännipihat on ihan tulessa, ne kuumottaakin niin että se tuntuu ohuen paidan läpi.. Rintsikat ei tunnu kivalta, muttei ilmankaan voi olla, koska hölskyminen on vielä kamalampaa. Ei edelleenkään tulis mieleen lähteä loikkimaan rappusia alas.. Hassua, että piipikällä ollut ihan samanlaiset tuntemukset ekastaan.

Joo, siis kyllä mulla RINNAT tulee vähän aroiksi ennen tätiä, mut tää ei oo mitään sellaista. Ukkokultakin saa kyytiä kun tulee edes lähelle. Halaaminen on ihan tuskaa. =/

Ei tätiä. Valkovuotoa edelleen varsin runsaasti. Tai siis ihan suoraan sanottuna ihan helvetisti.

Te, joilla valkovuoto on runsastunut raskauden merkkinä, voisitteko infota ja kertoa MILLAISTA se on ollut koostumukseltaan?!?! Mua kun kiinnostaa kovasti tällä hetkellä.

Yks testi ois kaapissa, ehkä huomenna testaan sitten keskellä päivää. Tai jos vaan maltan niin odotan perjantaihin, silloin pitäis parhaan kaverin kanssa mennä kännäämään baariin. =)

Onhan tässä aika sekopäiset fiilikset.. Kun ei tiedä voisko olla mahdollista vai eikö ja toisaalta kun odottaa sitten sitä tätiä että pääsis uuteen kiertoon ja sitä rataa..

Jushka, kp35

Vierailija
29/41 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän laittaa nimimerkit siihen järjestykseen, missä vaiheessa kiertoa ollaan.

PUPUILIJAT:

Koralli73 13/23-32

Delfin:) 15/??

Helga76 16/28

Minni ??/?? (ovis taisi olla viime to?)

ODOTTELIJAT:

Piipikkä 18/28

Palaga 21/29

Nelmi 23/31

Duracel 24/30-34

Toymama 24/29-32

OnnellinenMamma 24/??

Hope 29/34

TOSIJÄNNÄÄJÄT:

Iirislotta76 29/26-28

Babyunelma 30/28-30

Borri84 30/30

Tutti 32/28

72oinas 33/28-30

Jushka 35/??

Bambiino 36/??

Vierailija
30/41 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, elikkä ootin tätiä tulevaks siis vasta viikon päästä lauantaina, mut tänään tulikin vessassa käydessä jo vähän verta paperiin eli peli taitaa olla sit menetetty..=(

Ja niinkun olin ehtiny kovasti jo innostua, josko ois tärppi tullu!

Mulla on meneillään nyt siis neljäs kierto edellisen raskauden jälkeen ja saattaa hyvin sit olla, et kierto ei ookkaan vielä aivan säännöllinen. Eka kierto oli yli 40pv, sit kaks seuraavaa 34pv ja nyt ois siis menossa kp29/34. Mut tosiaan sen imetyksen lopetin vasta parisen viikkoa sitten, et saattaahan sekin sit vielä (kai?) vaikuttaa näihin kiertoihin (et nää tälleen heittelee), vai?!

No katellaan nyt alkaako sitä verta sit tulemaan vai oisko vaan jotain ihme tuhruvuotoa (kiinnittymistä=)..

Harmittaa kyl, mut toisaalta olin kyl valmistautunu tähän, et ekasta ei varmaankaan tärppää.

Ajattelinkin täs jo, et hommaiskohan niitä ovistikkuja, et sais tietää tapahtuuko ylipäätään koko ovista.

Juuh, mut täs oli vaan nopeesti omaa napaa ennen BB:tä!

Huomenna muillekkin kommentteja kun käyn lukeen pinkankin ajatuksella läpi...=)

+++++PLUSSAAA++++ teille lopuille tuhisijoille kovasti toivotellen,

_hope_ kp29(vai 1)/34

Vierailija
31/41 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..OnnellinenMamma kiitos " listauksesta" :)

Vierailija
32/41 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailtavaa, että jollakulla riittää intoa ja tarmoa perehtyä tuollaiseen listaan. Todella ilahduttava yllätys ja mukava sieltä katsoa, että missäs vaiheessa kaikki olikaan menossa.

Täällä taas pelkkää kirkasta tulossa. Aamulla testaan ennen töihin lähtöä jos kokeilupyyhkäisyllä ei paperiin jää punertavaa. Sitten sen negatestin jälkeen alkaakin pian oikein kunnon tädit niinkuin yleensä... Mutta toisaalta hyvä, että taas sais asian johonkin suuntaan ratkeamaan ja pääsis mahdollisimman pian jatkamaan harjoituksia... :-)

babyunelma, toinen jalka jo kesäkuisissa...

Vierailija
33/41 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tiedot tuli suht oikein:) Eli listasin siihen kaikki, vaikka negaa olisi jännääjillä näyttänyt. Kun tätiä ei ole näkynyt, mitään ei ole vielä oikeasti sanottu. Mullakin edellisissä raskauksissa haamua näyttänyt vasta kp35/28. Toivomme, että Babyunelmankin tapauksessa kyse on vain tuhrusta.

Vietän omaa iltaa:):):) Varustaudun popcorneilla, suklaalla ja hmm... kehtaakohan tätä paljastaa... lonkeropullolla. Ajattelin juoda sen hitaasti ja nautiskellen, jos se sattuu jäämään viimeiseksi pitkään aikaan... Mies on moottoripyöräilemässä sekä selvittelemässä hieman ajatuksiaan. Tuli nimittäin sanottua sille aika realistisia sanoja, kun pääsimme käymään kahdestaan kävelyllä (äitini tuli leikittämään lapsia:)) Ei riidelty, ihan juteltiin vain oikeista asioista (aamulla tuli kyllä vähän riideltyä!). Olen nimittäin vasta nyt myöntänyt, että oikeastaan olisin mielummin ehkä tavannut mieheni 10v vanhempana. Mentiin naimisiin kakskymppisinä, ja hän tuntui tosi vastuuntuntoiselta ja jalatmaassa-ihmiseltä. Lapsiakin on halunnut. Tämän kolmaskin oli alkujaan hänen ideansa! Kuitenkin ei pidä meitä mitenkään " ihmeellisinä" , ts. hän on saanut elämässä kaiken, mitä haluaa. Mekin ollaan jotenkin itsestäänselvyys, johon ei haluaisi kovin paljon uhrata energiaa, aikaa tms. Ihan kiva, että me ollaan olemassa. PAH!

Uskon, että jos hän olisi löytänyt minut vasta myöhemmin, hän hoksaisi, ettei meitä roiku ihan joka kadunnurkalla. Ja lapset eivät ole itsestäänselvyys! Ja lapsemme ovat oikeasti aika enkeleitä, ja hän ei tunnu oikein hoksaavan sitä!!! Hän vain haluaisi kirmata uusissa työ- ja opiskeluhaasteissa ympäri maailmaa, kokeilla mihin kaikkeen pystyy esim. kilpaurheilussaan jne. jne. Valaisin häntä siinä, että jos me tällä tahdilla saamme lapsemme, meillä ei ole enää pikkuisia, kun täytämme 30. Siitä eteenpäin lapsemme erkaantuvat meistä vähitellen, ja tällainen aika on auttamattomasti takanapäin. Miettikää, 30! Sitähän on vielä lähes koko elämä aikaa tehdä sitten sitä uraa (varsinkin kun miehelläni on jo hyvä vakipaikka!!), nähdä maailmaa ja koetella rajojaan muilla saroilla.

Just. Tulipahan purettua. Mutta tällaisia nuoren äidin mielessä voi pyöriä. Itse vielä ensimmäisen lapsen kanssa oli totuttelua uudenlaiseen elämään, mutta toisen lapsen jälkeen olen jo kokenut tämän mun jutuksi. Koen tekeväni juuri sitä, mihin mut on tarkoitettu. Nyt vasta olen kässännyt, että mies ei ehkä ole kokenut tätä vielä " omaksi jutukseen" , vaikka tykkääkin, että meillä on lapsia ja haluaa niitä lisää. On ilmeisesti vain kiva OMISTAA niitä, näin karusti sanottuna.

Lisääkin juttua tulisi vaikka kuinka, mutta päästän teidät. " Täyttäkäämme koko tämä maa" ;)

OM kp 24/?? (ovis tais olla kp13)

ps. Nyt turvottaa. Täti vai vauvanalku?

Vierailija
34/41 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin kävi täti tänään.. Eli nyt ei muuta kuin kesäkuista pikkunyyttiä täälläkin lähdetään toiveikkaana tähystelemään...

Ja haudataan onelma omasta toukotuhisijasta, snif...

Ajattelin jäädä nyt jatkossa enempi taustailemaan täällä vauvakuumepuolella.. Josko olisi niin että kun tämän vauvantekoyrittämisen yrittää unohtaa, niin onnistaisi paremmin... Jos nyt tuo asian unohtaminen nyt sitten mukamas onnistuu... Noh, katsotaan ja yritetään kuitenkin nyt rennommin tällä kertaa...

Parempaa onnea muille velä piinaileville toukokuisille, ja oikein paljon ++++++PLUSSIA++++++

Päivikk11 kp 1/29-30

Vierailija
35/41 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaan vaan omat tietoni.. eli mulla menossa kp 31/29

luin tossa että jollain oli myös runsasta valkovuotoa.. sama täälä ja asiaa oon ihmetellytkin että mistä moinen johtuu välillä luulee etä nyt se täti sitten tuli mutta eih valkkistahan se vain. ja massua jomottelee vähänväliä.. ois jo kivaa saada asiaan selvyyttä. no tilasin acon10 testejä tänään että tiistaina sitten pääsee testaamaan. mä vaan olen niin hoppuheikki että tekis mieli jo huomenna testata taas.

t:börri

Vierailija
36/41 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin kattomaan niiin mä oon kirjotellu ihan miten sattuu noita mun kp juttuja..mitähän mä oon oikeen aatellu tai no mä ooon laittanu väärinpäin ne.. no sellasta sattuu.

nyt kuitenkin menossa 31/29

t:sekoileva börri

Vierailija
37/41 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos OnnellinenMamma! Hyvä idea se lista! :) Mulla tosiaan ovisplussa torstaina ja nyt menossa noin kp17/30. Ollut siis tuhruvuotojen kanssa vähän ongelmallista tää kierron laskeminen..

Ja Helga76, kyllä vaan yhdessä sitten loppukierrosta jännäillään ja piinaillaan! :) +++++++ Tosin olen lähdössä viikoksi ulkomaille reilun viikon päästä, joten piinailen sitten tuolla keski-euroopassa. Jospa sieltäkin löytäisin koneen ja pääsisin kirjoittamaan ja lukemaan kuulumisia! :) Mutta hyvä kyllä että saan muuta ajateltavaa, toivottavasti menis piinaviikko sillei huomaamatta (niin varmaan!) ja sit vaan yks kaks huomaisin että menkathan on myöhässä ja heti kotona plussa testiin! :)

Suuret pahoittelut tädin löytämille ja oikein paljon onnea seuraavaan kiertoon!!

Ja negan testaajat, sovitaanko että jokaisella testi näytää seuraavan kerran plussaa ja tarkoitan siis tässä kierrossa!! :) ++++++

Vierailija
38/41 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onnellinen mamma- kyllahan minakin taalla viela porraan, vaikka negailinkin perjantaina! Eli siella ' tosijannaavissa' mennaan kp 33/ jotain ihmeellisyyksia?!

Kaikille plussaonnea siis vaan!

Vierailija
39/41 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et nyt olis onnistunutt 33/28-30 . aamusta olisin rynnänny apteekkiin. Taitaa olla turhaa. Aamu sen varmistaa! nyt kyllä masentaa oikein reippaasti. silti ihmettelen jo reilun viikon ajan alavatsan turvotusta ja sellaista äklö oloa kurkussa. Molemmissa raskauksissa olen oksentanut 7viikosta lähtien ja vatsa on heti kasvanut niin ettei farkut mene kiinni. No eipä paljon auta ku odotella pelolla huomis aamua mitä se tuo tullessaan!

Vierailija
40/41 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukaisin nopeesti teidän muitten tekstejä ja monellahan on siellä meneillään tosi jännät paikat!!=)

KORALLI73 pupuiluintoa ja plussasäteitä huomiseen ovikseen!

Peukut pystyyn, et nyt tärppää!!!=)

TUTTIplussapöllyjä ja tädin karkoitusloitsuja sulle! Sullahan päivät näyttää jo tosi hyviltä! Toivotaan, et huomenaamuna tai viimestään tiistaina sulle näyttäis testi jo plussaa!

No voi höh BABYUNELMA! *rutistus* Miten se täti taas pääskin yllättään..*iso hali* Harjoitukset jatkuu, eiks jeh!?=)

IIRISLOTTA76 toivotaan et se oli vaan väärä hälyytys ja täti lähti tosi pitkälle matkalle, eikä tuu teille kyläileen vielä moooooneeeen kuukauteen. Sulla kerta kans hyvän kuulosia oireita. *peukutus*

72OINAS sulta kans ootellaan sit heti huomenna niitä ihania plussauutisia!!! Paaaaljon plussasäteitä!=) Tuskin testillä enää tässä vaiheessa väliä. bdbdbdbd

BÖRRI pahoittelut negasta. Mut pelihän ei tosiaan vielä oo menetetty niin kauan ku täti vaan pysyy poissa. Koitahan jaksaa tiistaihin, et saat ne testit! *plussapöllyä*

JUSHKA sä oot kyllä ihan varmaan raskaana!=) Et eikun testaileen vaan! Millon oot tehny edellisen testin?! Mut siis toi nännien arkuus ja polte oli mullakin oireena ekassa raskaudessa. Ja valkovuoto kans. En kyllä osaa sen koostumuksesta paremmin kertoo..sori. Kuulostat kyllä niin huipputyypiltä, et toivon todella huomenna lukevani täältä, et Jushka sai plussan!!!!! *toivoo kovasti* bdbdbdbbdbdbd

ONNELLINENMAMMA kiitos tilannetiedotuksesta!=)))

LEVINIALLE myös peukutusta! Jos se täti nyt sit tänne meille eksyy, niin yritän pitää siitä kovasti kiinni ettei sua löytäis!

Nyt kyl alkaa nukuttaan siihen malliin, et pakko mennä ukon viereen peiton alle. Toivottavasti täällä olis aamulla paljon uusia plussauutisia!

Omasta navasta vielä sen verran, et jälleen vessareissulla verta tuli vähän paperiin jotenka toisen jalan siirrän jo Babyunelman tavoin kesäkuisten oven väliin..

Öitä!

_hope_