TOUKOKUUN TUHISIJOIDEN viikonlopputurinat!
Kovin hiljaista näyttää palstalla olevan.
Valtaosa taitaa olla siirtynyt jo odotuspuolelle, tai sitten tädin nujertaminen kesäkuisiin, jossa itsekin käyn tähystelemässä jo kuulumisia. Toivo siis menetetty, tässä kuussa ei siis ovista sitten tapahtunut =( Mutta edelleen täälläkin jännäämässä muiden puolella, eilen jo yksi plussa saatiin, nyt vaan niitä paaaaaljon lisää!!!
Plussaonnea kaikille!!!
Kommentit (41)
ei ole meillä tätiä ainakaan vielä näkynyt 32/28-30 . Tosin en kyllä ole testiäkään uskaltanut vielä tehdä. Itsekseni tässä tunnustelen tuntemuksia voisiko todella että nyt olisi onnistanut. luulen ainakin että puppuilu ja ovis osuivat aivan yhtä aikaa. Jokohan maanantaina uskaltais testailla jos tätiä ei ilmesty sitä ennen.
Onnea kaikille jo plussanneille ja sitä odottaville!
Nyt tuun äkkiä kirjottamaan jotain ennenku taas tää kone jumittaa..vieläkin joudun siskon koneella käymään ku itellä netti ei toimi:( ja en oo päässy lukemaan teidän kuulumisia...ihan jälkeenjääny olo,en tiedä yhtään kuka plussannu,mut luen pian eiliset ja torstain tekstit:)
DURACEL:harmi ettet oo ovista pongannut,mutta jospa vielä pientä toivoa olis niin kauan ku täti ilmottelee tulostaan...yritetään vielä silti toivoa,jos vaikka ihmeitä tapahtuis:)++ kovasti tsemppiä=)
MINNILLE tärppionnea kovasti nytkun oviksenkin oot pongannut=)
tänne ei kuulu mitään erikoista...odottelua odottelua. en kylläkään usko et raskaana olisin,varsinkin vähäisellä yritystuloksella,mutta jännitänpä nyt silti sinne tädin tuloon asti:) vaikka olis niin kiva testailla,mut oon kyl päättänyt yrittää olla testaamatta kovin aikasi. en oo varma kyl oviksestakaan ku en oo testaillu...tiedä sitten tapahtuuko koko ovista vielä ku tuo kiertokin on ollut vähän tavallista pidempi synnytyksen jälkeen.
no mutta aina täytyy toivoa parasta:) ja onhan tää jännääminenki kivaa,tärppääkö vai ei...
no nyt luen nuo teidän eiliset ja torstain kuulumiset niin pääsis vähän jyvälle mitä teille kaikille kuuluu=)
mukavaa viikonloppua jokaiselle=)
toymama kp 23/29-32...:)
Lueskelin pikaisesti teidän edellisiä kirjoituksia..tää kone vaan on niin hidas etten ehdi kunnolla lukea:( jumittaa vähän väliä! toivottavasti pian pääsen kotona seuraamaan teidän kuulumisia. kovasti oli negan testanneita:( pahoittelut kaikille jotka sinne kesäkuisiin siirtynyt...enpä nyt osaa muuta sanoa ku kovasti onnea uuteen kiertoon!!
ja uusiakin toukokuisia oli ilmaantunut ainakin MAMA2006,TUTTI,HASSEL,72OINAS...olikohan muita,TERVETULOA KAIKILLE!!kiva et tulee lisää porukkaa...tää pino alkaa niin kuivua:(
JUSHKALLE opiskeluintoa täältäkin:) mitä muuten kuuluu??en ainakaan löytänyt teksteistä et täti olis hyökännyt?mut entäs testi,mitä se sanoo??toivottavasti vahvaa +++++
mitähän sitten...EMILIA oli negaa testannut,pahoittelut:( mutta toivotaan kuitenkin parasta niin kauan kun/jos täti tulee.
kaikille muillekkin negan testanneille ja tödin yllättämille vielä paljon voimahaleja!!
no joo täytyy taas mennä.voikaa hyvin ja toivottavasti moni pian myös paksusti:) plussaonnea/tärppionnea kaikille:)
Olen tässä ihan hetkisen seurannut teitä toukokuisia ja ajattelin nyt sitten itsekin liittyä hetkeksi seuraanne, sitä kun joutuu kuitenkin siirtymään tuonne kesäkuun puolelle... me olemme juuri jättäneet pillerit pois eli yhdet menkat on takana ja nyt olis menossa oletettavasti kp 14 ja jos osaan yhtään enää lukea tätä kroppaani oikein niin ovis on juuri ollut... yritystäkin on kyllä ollut mut jotenkin ei uskalla vielä tästä ekasta toivoa mitään... kotona pyörii jo -99 ja -01 mut olis se niin ihana päästä nauttimaan kesävauvasta kun nämä edelliset on syntyneet syksyllä ja talvella :)
Tsemppiä kaikille, toivottavasti mahdollisimman moni pääsisi nauttimaan toukokuisesta vauvasta!!!
Hyppäsin tuolta tp-ketjun puolelta kurkkimaan, kun täällä tuntuu olevan enemmän säpinää.
Esikoinen on reilun vuoden ja itse 30v. Tositosi ajatuksella kakkosen metsästys on aloitettu vasta nyt, vaikka pillerit ovat olleet hyllyllä jo keväästä. Nyt kaipaan vertaistukea tähän jännäilyyn. Piinaa olisi vielä reipas reilu viikko ja coolisti en osaa olla. " Tätiaika" olisi 11-12.9 sinne kun malttaisi odotella. Olen lukenut ketjuanne jonkin aikaa taustalla ja samanvaiheisia muitakin taitaa olla linjoilla, kiva! Onnittelut jo toukokuuhun plussanneille! Toukokuisista pudonneille uutta poweria kesäkuuhun!
nelmi, kp22/31
Olikos joku plussaillut, jos oli, niin tooooooooosi paljon onnea!
Olen hiukan ihmeissäni omista oireiluista, tällä viikolla on tuntunut aivan siltä kuin olisi menkat, mutta vuotoa ei ole näkynyt. Eilen alavatsaa särki koko päivän, ja illalla särky oli tosi voimakasta, ja säteili reisiin asti, mutta se loppui kun menin nukkumaan. Tuntemukset on ollut sitä luokkaa, että olen ollut melko varma, että raskaana ollaan. Mutta tänä aamuna testasin taas mammaksi:n tosi herkällä testillä, ja nega sieltä pärähti ruutuun. Edelleenkin uskon ja jaksan toivoa, että olisin raskaana ja testi näyttäisi ensi viikolla odotetun plussan. Esikoisenkin kohdalla testi näytti plussaa kp 41, ovis oli tapahtunut myöhemmin kp 29 tai 30.
bambiino kp 35/??
ja aikaa yritetään saada kulumaan. Mahdollisia oireita: tolkuton väsymys + korkea ruumiinlämpö, vaikka buranat käytössä (voivat johtua kyllä kokonaan flunssastakin!). Nännien arkuus. Alaselkä turta, alavatsalla vihloo varsinkin yskiessä. Ei kuitenkaan hajuherkkyyttä/ himoja/ öklötystä/ turvotusta/ menkkajomotusta tms, joten odotukset eivät ole mitenkään korkealla.
Plussia saisi tosiaankin jo kuulua, niin moni on jo tässä viimepäivinä tiputettu kesäkuisiin!!
yk1 kp23/?? (ovis tais olla kp13)
Ilmottautuisin minäkin hetkeksi vielä tuhisijoihin!=)
Eli ens viikolla alkaa piinailut ja lauantaina sit toivotaan kovasti ettei tätiä näy eikä kuulu!=)
Meillä ennestään vuoden vanha poika ja hetki sit oon vasta lopetanut imetyksen eli ei vielä yhtään yrityskiertoa takana ilman imetystä.
Vauvakuume on taas kasvanut pikkuhiljaa ja toiveitakin tärpistä elättelen, kun luulen pupuilujen sattuneen juuri oikeaan saumaan..=) Tai siis harrastettiin jtp-tekniikkaa reilun puolentoista viikon ajan oletetun oviksen aikoihin.
Itellä toiveet tosi korkeella vaikka tosiaan vasta ensimmäinen yrityskierto menossa ja imetinkin vielä kaks viikkoa sit.
Silti takaraivossa joku kolkuttelee, et eihän sitä voi niin hyvä tuuri olla et heti tärppäis..
Et eikun piinailemaan vaan!=)
Oon vasta noin viikon verran lueskellu teidän juttuja ja nyt sit itekkin piti kirjottaa, kun toi piinaviikko kerta lähestyy ja täältä ku on väki vähentyny joko odotus-puolelle tai sit tonne kesäkuisiin.
Tosi mukavalta ja empaattiselta porukalta kuulostatte, ilolla siis liityn joukkoon mukaan!=)
Kovasti +++++PLUSSAA+++++ kaikille toivottaen,
hope kp28/34
Justiin olen koulupäivästä kotiutunut ja hetioitis koneelle. Koulussa kun ei pahemmin nettiä ehdi kurkkailla, enkä viitsi sitten kirjaston koneella surffailla vauva-sivuilla kun en välitä kaikille huudella vauvatoiveista. =)
Nyt vaan unettaa sen verran että alkaa sohva kutsua houkuttelevasti. Aamulla lähdettiin ajamaan Poriin 06:30 ja tosiaan äskettäin kotiuduttiin. Kun on tuo koulumatka sellainen pari tuntia.. =/
TOYMAMA Ei tänne kuulu MITÄÄN. Ei tätiä, muttei plussaakaan. Eilen aamulla viimeks testasin puhtaanvalkoisen negan. =(
Nyt on pari päivää ollut nännit niin sikakipeät, että tänään rappusissa alaspäin käveleminen (tissit siis heilahteli =)) niin sattui aivan sikana. Piti oikein tukea käsin tissejä. *ouch* Valkovuoto on ollut IHAN KAMALAA pari päivää, sitä on tullut ja tullut ja tullut. Epäilin jo hiivaa, mutta ei se kyllä sille vaikuta. Ei varsinaisesti tätioireita, jos nyt ei raskausoireitakaan. Kai tässä pitää säännöllisesti testata niin kauan kun täti tulee. Mut en jaksa plussaan uskoa kyllä. Kierto vaan heittää ihan häränpersettä. Harmillista.
No niin, siinähän nuo omat navat tulikin sitten jo Toymamalle vastattuna. =)
Tsemppiä kaikille kovasti ja kivaa kun on tullut vielä uusiakin toukokuisia kuumeilijoita. Mä nyt hillun täällä JA kesäkuisissakin jo, kun tässä tiedä mitä tapahtuu. Tätiä odotellaan varmaan tuomiopäivään saakka. =/ Miten niin negatiivinen fiilis. No onhan se. Tulis täti niin pääsis uuteen kiertoon. Tai tulis sit se lussatesti..
Jushka, kp34
Ja paljon onnea myös niistä saaduista ovisplussista! Touhua sitten vaan kovasti...
Täällä on vietetty lasten kanssa oikein kunnon kotipäivää. Katsottiin yhdessä sohvalla Riku rikasta ja syötiin herkkuja. Ulkona satoi niin, että luulin jo pian katon talosta hajoavan...
Oireita olen yrittänyt metsästellä ja samalla olla metsästelemättä. Jatkuvasti tuntuu kuin olisi kotenkin vähän ällötysolo ja mahaa nippailee välillä. Johtunee nuo nippailut varmaan ilmavaivoista... :-) Niitä on ihan hirveästi...(siis niitä ilmavaivoja) Voisikohan se olla raskausoire...*naureskelee ajatukselle* Pienintäkään merkkiä ei ole tädistä. Ehtiihän sitä vielä...
babyunelma kp 29/28-30
nopsaa tulin kuulumiset kertoilemaan..
ONNEA plussanneille.. ketäs teitä nyt tässä viikonauikana on tullutkaan..
ite tein testin eilen ja negaa näytti.. menkkoja ei kuulu ei näy. ei oireita et alkas menkat eikä mitään raskauteenviittaviakaan.
t:börri kp 29/30
Minni: Ahaa, siis me ollaankin sit ne viimeiset kuuluisat piinailijat tässä pinossa... ( Etkös sää bongannu oviksen kans ihan lähiaikoina?)
Jep, vatsa särky historiaa, eli ovis sit on virallisesti mennyttä kamaa... Luulisin, en oo viittiny enää turhaa ovistikkui tuhlata, kun sain jo kerran sen todella vahvan ja selkeän ovisplussan. Ja kuitenkin se seuraavana päivänä näytti jo ihan haaleeta viivaa.
Eli vinkki, vinkki, Jos ei löydy ovista kannattaa testata aamulla ja illalla. testi vaan puoliks saksilla niin kulutus pysyy jotenkin vielä käsissä. ja jos mä olisin testannu esim. pelkästään aamulla, mulla olis jääny koko ovis huomaamatta! Kun näemmä en kuulu niihin onnellisiin joilla viiva tasaisesti vahvistuu... Sekin oli hassua, et sillon aamulla se näytti ihan haaleta haamua se tikku ja sit tosiaan illal kerta laakista plussaa ja taas seuraavana aamuna plussaa mutta selkeästi vaaleampaa ja ohkasempaa viivaa. Joka tietty meinaa että ovis tuli jo.
Tulokohan sekava sepustus taas?
Mut nyt grillailemaan ja nauttiin kesälomasta kera sidukan =)
( Tarttee nyt fiilistellä ja nautiskella vielä kun voi!)
Tsemppiä kaikille plussa jahtiin. =)
Moikkamoi!
Tuli tosta oviksen tikutuksesta mieleen (en tosin ite oo tikuttanut!), mutta luin jostain, että ovista ei olisi hyvä tikuttaa aamulla heti...vaan esim. 10 jälkeen aikasintaan...koska aamulla arvo ei oo korkein. Mutta samaan aikaan joka päivä. Tietty ruokatunnilla töissä ei oo kiva tikuttaa...mut kuulemma raskaushormooni näkyy parhaiten aamulla, mut tää ovisjuttu ei. Jos tää jotakuta auttas...
Mut kivaa kun tulee uutta jengiä! Yes! Täällä ei mitään uutta...kp 17/28 menossa, mukavaa viikonloppua vietellään. Huomenna tulevat mun vanhemmat vierailemaan, joten onneks ei liikaa kerkeä ajattelemaan näitä asioita. Vielä pitkälti toista viikkoa piinaa jäljellä!!!
Mut tsemppiä kaikille piinailijoille! Kirjoitelkaahan kuulumisia niin aika menee nopiampaan!!!
MINNI: iso kiitos, olet ihana. Tottahan toki jaksan täällä teidän puolesta jännätä, mikä onkaan ihanaa kun saada paljon plussauutisia, no oma plussa toki, mutta kyllä kaikki ihanat plussauutiset vaan piristävät kummasti, antaa toivoa =) Ihana siis olla täällä joukossanne! Ja hirmuisesti tärppionnea sinne, et uskokaan kuinka jännittää puolestanne =)
TOYMAMA: Kiitos, toivoahan saa aina ja pitääkin, jospa meidän kohdalla nyt olisi se kuuluisa IHMEIDEN AIKA =)
Tervetuloa oikein kovasti uusille, 72oinas, Delfin, nelmi, hope. Ihanaa kun näin monta uutta joukossa!!! Plussaonnea kaikille!!!!
BABYUNELMA ja BÖRRI84: huomiseksi jokin tädin karkoitus käyntiin, nyt on vallan jännät hetket. Toivottavasti kuulemme pian niitä ihania plussauutisia!
JUSHKAN, BAMBIINON ja ONNELLISENMAMMAN oireet kuulostavat kyllä niin selviltä =) Peukut täällä pystyssä. Bambiinolle vielä, että kyllä se äidinvaisto on testejä tarkempi, eikö?
HELGA76 ja MAMA2006: kiitos teille vinkeistä, minulla siis saattaakin olla toivoa??? Piristitte kyllä päivääni, kiitos!!! Kovasti tärppionnea teillekin =)
Nyt iltapalalle ja miehen seuraan nauttimaan.
Tulkaahan taas pian kertomaan kuulumisia =)
Duracel kp 23/30-34
Ihanaa, kun joukkoon on liittynyt lisää kuumeilijoita! Kaikille yhteisesti ja erikseen TERVETULOA!!! Mukavaa tosiaan, että on useampi kuumeilemassa niitä toukokuun lopunkin pienokaisia.
Jushka, tuo sun tissikipu kuulostaa kyllä melko vahvasti raskausoireelta! Mulla yks ensimmäisistä raskausoireista oli esikoisesta juurikin tissien arkuus. Hassua, että mainitsi portaissa kävelemisestä -mulla silloin juuri portaiden kävely oli kaikista tuskallisinta! :o) Oireileeko sulla rinnat normaalisti ennen menkkoja??
Börri84, pahoittelut negasta mutta älä luovu toivosta ennenkuin täti kurvaa paikalle!
Piti kommentoida muillekin, mutta muisti teki taas tepposet..No, täytyy lukea pino uudelleen ja tulla kommentoimaan myöhemmin, jos on tarvetta!
ON: kp18/28 ja eipä tässä auta muuta kuin odotella..
DELFIN,NELMI&HOPE TERVETULOA!!!!!=) tosi mukavaa että vielä saadaan lisää porukkaa jännäämään;)
BAMBIINO sun oireet ainaki kuulostaa todella lupaavilta!:) kovasti nyt vaan peukutamme=) ja ONNELLINENMAMMA sulle myös paljon peukutuksia:)
JUSHKA edelleen kuulostaa lupaavalta kun ei tätiä näy! ja tuo tissikipukin...hmmm kovasti toivoa täynnä ja vahva usko siihen et plussa vielä pärähtää:) tosin tuokin on todella raivostuttavaa,jos täti on tulossa,mut viivyttelee oikein inhottavan kauan!ärsyttävä!!no mut toivotaan ettei se täti oo sinne tulossa!!
BABYUNELMA oireita oireita sullakin....peukutanpa sinnekkin:)
kovin monella tuntuu olevan oireita...jospa vihdoinki alkais nuo negatestit hävitä ja plussia pamahtelis tikkuun=)
BÖRRI84 sulle myös paljon peukutksia!!miten onkaan näin monta joilla oireet puhuu toista ku testi...hyvä niin ja vielä parempi olis et se testikin muuttuu plussaksi kaikille!!
mitäs sitten....täälä edelleen samat tunnelmat ku DURACEL kirjotti,IHMEIDEN AIKAA odotellessa:) vähän kyllä jo jännitystä ilmassa. oon ollu kyllä metsästämättä oireita,mut väkisinki pukkaa tissikiputuntoja sillontällön ja alamahakipuja....mut nekin voi viitata ihan vaan tähän kierron ajankohtaan,tätiä odotellessa!mulla kyllä sellanen tunne taas,että ne menkat ei ala vahingossakaan sillon ku odotan vaan täti härnää mua viimeseen asti:( ja väsymystä en voi oireeksi sanoa,koska seki johtuu taas rikkoinaisista öistä...viime yönäkin poika heräs 4kertaa ja piti käydä rauhottelemassa!ja 6lta heräskin niin et piti hakee viereen. nukuttiin sit kuitenki hetken pyörimisen ja äheltämisen jälkeen puol8 asti.
täältä onki jo muutama käyny kesäkuisiinki liittymässä....munki sinne varmaan täytyis liittyä,mut jotenki haluan elätellä toiveita sinne tädin tuloos asti ja sitte siirryn sinne.
eipä tänne taas sen kummempia kuulu...odottelua odottelua,tympeetä!
jokohan muuten on joku testaillu tänään??olis niin kiva kuulla niitä plussia kun on niin oireilevaa porukkaakin=)
paljon tärppionnea teille kaikille joilla on tärkeät päivät menossa ja plussasäteitä oireileville ja oireettomille=)
-toymama kp24
Aamu valkeni taas kovin sateisena ja harmaana. Blääh.
Joko 72oinas testasit? Tommonen mielenlujuus on kyllä kunnioitettavaa, itellä kun jo nyt polttelee testin vessan kaapissa! Saatika että odottelisin vielä sen jälkeen kun menkkojen olis jo pitänyt alkaa.
Ainaki toymaman ja nelmin kanssa me sitten odotellaan tätiä saapuvaksi tuolloin 11.9. paikkeilla. Hui!
Bambiino, jos kerran vielä neganki jälkeen tunnet noin varmasti olevasi raskaana, niin mie kyllä uskoisin että oletkin! Toivotaan nyt pian sulle plussaa sinne testiin.
Koska Jushka meinasit taas testailla? Kyllä tuo tissien kipeytyminen kuulostaa tosi lupaavalta! Itsellä ainakin ne tissituntemukset ennen menkkoja on semmosta kihelmöintiä, vähän niinkuin maito nousis rintoihin, mutta ei sitä kyllä kivuksi voi sanoa! Ja tutulta tuntuu edellisistä raskauksista tuo kipu portaissa kävellessä! Toivotaan parasta että pian pääset piinasta!
Helga76, itellä ei ole oviksen tikuttelusta vielä kokemusta. Kerrotko mitkä testit on semmosia, että niitä voi laittaa kahtia? Ja saako netistä tilattua? Jos ens kiertoon sitte varustautuis semmosillaki välineillä.
Omaa napaa: Ei mitään uutta auringon alla. Tänään on kulunu 6 vrk oletetusta oviksesta, joten niitä kiinnittymiskipuja ja -vuotojahan tässä nyt sitten ankarasti kyttäillään...mutta ei mitään havaittavissa!
No joo, toivotaan nyt sitten jo heti ens viikolle monta uutta plussaa!
Palaga 21/29
Ihan pikaisesti vastaan vaan...
Palaga: Mammaksi.fi, sieltä liuskamalliset ovistestit, ne voi saksilla klipata puoliks. Vaatii tarkkuutta jonkun verran, ettei sormia meinaa puolitella samalla, mut nooo.... taito karttuu ajan mittaan! =)
Joku sanos, et aamupissasta ei kannata testata? Niinhän se yleinen tieto on, mut mulla ei esim tosiaankaan ole mahdollisuutta testata esim. just töissä. ( Mitäköhän työkaverit meinasi jos roudaisin mun testipurkin sinne vessaan ja lukittautuisin sinne aina 10min....)
Ja kyl ne testit jotain aina näyttää, josta voi päätellä kannattaisko testata ihan varmennukseksi myöhemmin päivällä vielä uudestaan, ennen iltatestiä.
Että näin...
Helga jolla kp jo 16/28
Jokohan tulis plussauutinen tälle viikonlopulle. Pitää käydä välilä kurkkimassa täällä.
Ainaki 72oinas tuntuis olevan lähellä plussaa :) Ja minusta kaikki muutkin, joilla menkat ei ole alkaneet, joten älkää vielä muutkaan antako periksi!
Itsellä alkaa ovis olla käsillä. Personatikussa oli tänään viivat lähestulkoon yhtä paksut, yleensä Persona on silloin näyttäny jo lh-huippua (näyttänyt 2 päivää sit sitä huippua), mut nyt ei. Tulkitsin sen kuitenkin jo lähes ovikseksi. Eli tulisko nyt vain yksi lh-huippupäivä huomenna? SItä en tiedä koska viimeinen personatikku tälle kierrolle on just huomenna, sit loppuu tikut, joten vähä tiukille meni se oviksen bongaus, niin kuin epäilinkin. Persona alko vähän liian aikasin vaatiin niitä testejä tässä kierrossa. Oon nyt sit lämpöjäki seuraillu tässä kierrossa, että tietäs koska se ovis on. TÄnään on lämpö ollut hitusen alempi kuin edellisinä päivinä, mielenkiintoista. Katsotaan nyt sit koska tekee sen hyppäyksen ylöspäin. Siitä kai sit vois päätellä oviksen tapahtuneen edellisenä päivänä. Luulen kyl oviksen olevan huomenna.
Eilen tuli touhattua, tänäänki pitäs siis jaksaa. Mulla ollu kaamee päänsärky aamusta asti (alko yöllä), nyt olo vähän helpompi, mut toivottavasti paranee olo iltaan mennessä, että jaksais touhata taas.
Mä oon muuten meillä ihan avoimesti kertonu miehelle koska on ovisaika. Onhan se homma aina silloin vähä teknisempää ;) Mut mies on kyl suhtautunu mukavasti, eli vaikka ei aina jaksais niin kun tietää että nyt olis otollinen aika vauvantekoon niin on urheasti aina jaksanut yrittää ;) Eli on sillleen täysillä mukana vauvapuuhissa, mukavaa. :) Tämä tuli vaan mieleen kun palstalla on ollu juttua, että joidenkin miehet ei suostu touhailuun kalenterin mukaan. Mun mielestä se on vähä kurjaa, ku ei niitä tärppipäiviä kuitenkaan montaa ole per kuukausi.
Juu, iloista sunnuntain jatkoa! Plussatuulia!
Koralli73 kp 13/23-32
Meillä tehtiin historiaa ja esikoinen nukkui jopa 20 yli kahdeksaan!! Yleensä kun herää seitsemän maissa, joskus jopa ennenkin. :) Olipa outo tunne istua olohuoneessa odottamassa että koskahan neiti herää. Yleensä kun herään itse huutoon " Äitiiiii!" ja ihan kesken unien. :)
Ovisplussan siis testasin toissapäivänä, joten ovis taitaa olla jo ohi ja kaikki tämän kierron osalta tehty. Pupuiltu ollaan kyllä ahkerasti ja ajoituksen pitäisi olla oikea. :) Eilen, toissapäivänä ja sitä edellisenä. Tänään ei ole oikein mahdollisuutta, kun ollaan lähdössä vanhempien mökille viikonloppua viettämään. Mutta kyllähän niiden eilisien simppojen pitäis vielä porskuttaa menemään, jos ovis oliskin vasta tänään. :)
Ai niin!! Eilen oli oli tullut plussauutisia illalla!! Ihan meinasin unohtaa! Onnea oikein paljon ja ihanaa ja onnellista raskautta!! :)
Duracel, tosi harmi että ovista ei tullut. Ihailen kyllä sinua, kun jaksat olla niin postitiivinen ja iloisella mielellä. Teillä kun taisi sitä yritystäkin olla jo pidemmän aikaa takana. Ihanaa että et ole luovuttanut! Ja jaksat täällä meidän muiden kanssa jännätä ja meitä tsempata, kiitos!Nyt oikein super hyper paljon onnea seuraavaan kieroon ja sieltä sitten hyvää matkaa kesäkuun kullanmurujen odottajiin! :) +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++