Millä levelillä oot Pokemon Gossa?
Ja mikä on sun paras pokemon ja sen CP?
Mun on shiny Samurott ja sen CP on melkee 2000. Haluisin Umbreonin tai Espeonin. Minkä sä haluaisit saada napattua itsellesi?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanko toi koodi siis sinne kavereihin ”search nickname”? Mulla on poke jostain syystä sekasin nyt, ei löydä esim pokestoppia mikä on tässä ihan vieressä. Koko kartta näyttää tyhjää. Pelottavan näköistä :D kuin autiomaassa olis
Se laitetaan sinne add friend -kohtaan. Tuo friends osio on ollu tänään sekaisin, välillä en oo pääsy näkee mun kavereita ollenkaan, sanoo vaan error. Mut nyt toimii.
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanko toi koodi siis sinne kavereihin ”search nickname”? Mulla on poke jostain syystä sekasin nyt, ei löydä esim pokestoppia mikä on tässä ihan vieressä. Koko kartta näyttää tyhjää. Pelottavan näköistä :D kuin autiomaassa olis
Add friend -kohtaan laitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Pelaako tätä lähinnä naiset vai voiko miehetkin?
Miehet ja naiset ihan yhtälailla. Kovimmat pelaajat on tietysti miehiä, naiset on vähän... no naisia. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levelillä 38, isoin pokemon on Salamence 3523 CP. Mulla on yks ihan jaska tehtävä roikkumassa, en saa sitä varmaan ikinä valmiiksi. Pitäisi kerätä 3 pokemon kaveria, olen aikuinen. Mistä ihmeestä lähemmäs nelikymppinen löytää jotain pokemon kamuja?
Telegrammin Pokemon Go Friends -ryhmästä, Facebookin Pokemon Go -ryhmästä, foorumeilta, Youtubesta kommenteista... googlettamalla...
Facebookissa löytyy aikuispelaajien seniorryhmää... paikkoja on vaikka muille jakaa.
Telegrammista löytyy myös paikallisia ryhmiä, esim Pokemon Go Lahti, jossa on vissiin lähelle pitkälle yli 300 jäsentä.
Telegrammin Pokemon Go Friends -ryhmästä löytyy useita kymmeniä tuhansia jäseniä. Saa Frendi-listan vaikka täyteen pelkästään tämän kanssa.
Oon miettinytkin, että tuskin olen ainoa aikuinen kyseisen ongelman kanssa :D. En ole saanut aikaiseksi etsiä ryhmää tai vastaavaa, mietin kyllä että sellainen on varmasti olemassa. Sen sijaan olen lapselle tuskaillut tilanteesta ja puoliksi vitsillä kysellyt, että tuunko sinun koulukavereilta kysymään, että voidaanko olla pokemon kamuja :D? Lapsi vastasi tiukan ei:n :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levelillä 38, isoin pokemon on Salamence 3523 CP. Mulla on yks ihan jaska tehtävä roikkumassa, en saa sitä varmaan ikinä valmiiksi. Pitäisi kerätä 3 pokemon kaveria, olen aikuinen. Mistä ihmeestä lähemmäs nelikymppinen löytää jotain pokemon kamuja?
Telegrammin Pokemon Go Friends -ryhmästä, Facebookin Pokemon Go -ryhmästä, foorumeilta, Youtubesta kommenteista... googlettamalla...
Facebookissa löytyy aikuispelaajien seniorryhmää... paikkoja on vaikka muille jakaa.
Telegrammista löytyy myös paikallisia ryhmiä, esim Pokemon Go Lahti, jossa on vissiin lähelle pitkälle yli 300 jäsentä.
Telegrammin Pokemon Go Friends -ryhmästä löytyy useita kymmeniä tuhansia jäseniä. Saa Frendi-listan vaikka täyteen pelkästään tämän kanssa.
Oon miettinytkin, että tuskin olen ainoa aikuinen kyseisen ongelman kanssa :D. En ole saanut aikaiseksi etsiä ryhmää tai vastaavaa, mietin kyllä että sellainen on varmasti olemassa. Sen sijaan olen lapselle tuskaillut tilanteesta ja puoliksi vitsillä kysellyt, että tuunko sinun koulukavereilta kysymään, että voidaanko olla pokemon kamuja :D? Lapsi vastasi tiukan ei:n :D.
Kannattaa kans joskus mennä paikalle, kun legendaarinen raid alkaa. Itse koin yllätyksenä, kun paikalla oli 20 ihmistä, joista selkeä enemistö olikin aikuisia. Monet olivat lastensa kanssaan aloittaneet pelin, mutta lapset kyllästyivät jo, joten jäivät sitten yksin pelaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kans joskus mennä paikalle, kun legendaarinen raid alkaa. Itse koin yllätyksenä, kun paikalla oli 20 ihmistä, joista selkeä enemistö olikin aikuisia. Monet olivat lastensa kanssaan aloittaneet pelin, mutta lapset kyllästyivät jo, joten jäivät sitten yksin pelaamaan.
Pelaaminen vaatii tietynlaista pitkäjänteisyyttä ja ns. tylsää pelaamista, mitä lapset ei kovin pitkään jaksa. Kyllästyvät kun hahmot ja pokemonit ei alun jälkeen kehitykään nopeasti. Raideja ja batleja voittaakseen pitäis olla riittävästi leveliä ja hyviä pokemoneja. Vaatii myös taktikointia.
42 tasolla ja aloitin pelaamisen viime vuoden joulukuussa.
nopeasti edennyt leveleissä kirjoitti:
42 tasolla ja aloitin pelaamisen viime vuoden joulukuussa.
Vau, sä oot pelannu ihan urakalla sitten. Ite aloitin joskun tämän vuoden alussa ja olen omasta mielestäni pelannut paljon. Alkuun olin jopa rehellisesti koukussa peliin. Mutta silti olen ”vasta” tasolla 38 :D.
Oon taso 32 alotin lokakuun lopulla ja paras poke on Bewear jonka CP on 2873 jos megatyyppejä ei lasketa. Jos lasketaan niin sitten Mega Blaziken jonka CP on 3470
Pari v. pelannut ja level 40 ja isoin cp taitaa olla Slaking, joku 4300. Se on hyvä jätettäväksi gymiin mutta huono tappelemaan.
Sain työnantajalta uuden puhelimen johon tuo ei enää asentanut. Mietin nyt oman luurin ostamista. Toisaalta hyvä pitää vähän taukoakin.
Olen levelillä 37. Parhaita pokeja on 3755 Metagross Meteor Mashilla, 3725 Dragonite, 3541 Dialga ja 3529 Kyogre. Kehityksessä alternative form Giratina. Kaikki 3 tähden tietenkin.
Alempien liigojen PVP poket sitten erikseen.
Ikää 53 vuotta :D
Level 34 ja paras Pokémon Dragonite 3562. Pelasin aktiivisesti ekat 2-3 vuotta, nyt tosi harvakseltaan. En ole koskaan osallistunut raidiin mut muuten kyl saleilla käyn, nytkin on yksi Pokémon salilla, ollut jo monta viikkoa.
Hei nyt on muuttunut paras ja level joten tässä uudet
Level 34
Paras poke Tyranitar CP 3492
Jos megat lasketaan niin Mega Salamence CP 3521
Hah, luultavasti :D. Minä naama punaisena yritän änkyttää, että en se minä ollut, lopulta tunnustan ja hiipparoin mukana huppu päässä, maski visusti naamalla :D.