Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ketään koronaan kuollutta?

Vierailija
19.09.2021 |

Meidän mummo kuoli koronaan :(

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän sitä koronaa hoidetaan. Tuntuu että hoidettavilla lääkkeilläkin on merkitys tässä. Ja stressi, stressi eli pelko tappaa!

Vierailija
62/70 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä kumma palsta, kun pienessä Suomen maassa näin moni tietää/tuntee koronaan kuolleita.

Itse asun ulkomailla suurkaupungissa enkä tunne/tiedä ketään. Ei myöskään mieheni, jolla kansainvälisen uransa vuoksi on tuhansia kontakteja. Puhutaan nyt kuitenkin vaikka vain sadoista, joiden kanssa hän on jatkuvasti tekemisissä jotain kautta: joitakin koronan sairastaneita tiedämme ja tunnemme, ei yhtään kuollutta ole tullut tietoon tässä laajassa piirissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotepelkoiset eivät ainakaan tiedä. Heillä taas serkun kaimalla on kuollut mummosta koiraan rokotteeseen 🤔😂. Joo, mutta onhan noita julkimoitakin kuollut isot pinot koronaan, eli jokainen kyllä tietää. Rokotteelle ystävät rakkaat niin kuin olis jo 👍☺️

Vierailija
64/70 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Isomummoni. Omasta halustaan. Läsnä oli perhe ja sairaanhoitaja. Itse olin liian pieni (onneksi) osallistuakseni. Jäi isomummosta vain mukavia muistoja.

Vierailija
65/70 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä ketjua ei poisteta mutta jos on kriittinen aloitus koronasta/rokotteista se poistuu heti. Melkoista paskaa..

Vierailija
66/70 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotepelkoiset eivät ainakaan tiedä. Heillä taas serkun kaimalla on kuollut mummosta koiraan rokotteeseen 🤔😂. Joo, mutta onhan noita julkimoitakin kuollut isot pinot koronaan, eli jokainen kyllä tietää. Rokotteelle ystävät rakkaat niin kuin olis jo 👍☺️

Ai ketä julkimoita? Mulla on mennyt ohi kun en lue iltapulua

Vierailija
67/70 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään, vaikka sairaanhoitaja olenkin. 1 työkaveri sairastui 1 piikin jälkeen se siinä

Vierailija
68/70 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä kumma palsta, kun pienessä Suomen maassa näin moni tietää/tuntee koronaan kuolleita.

Itse asun ulkomailla suurkaupungissa enkä tunne/tiedä ketään. Ei myöskään mieheni, jolla kansainvälisen uransa vuoksi on tuhansia kontakteja. Puhutaan nyt kuitenkin vaikka vain sadoista, joiden kanssa hän on jatkuvasti tekemisissä jotain kautta: joitakin koronan sairastaneita tiedämme ja tunnemme, ei yhtään kuollutta ole tullut tietoon tässä laajassa piirissä.

Erikoista se kyllä on, että tällä palstalla tiedetään paljon aika nuoria ja perusterveitä ihmisiä, jotka korona on vienyt. Taitaapi suurin osa olla mielikuvituksen tuotetta. Minä olen kuullut muutamasta, jotka on sairastaneet koronan lievänä ja minulla on tapana kysellä ihmisiltä joita kohtaan tietävätkö he uhreja. Kukaan ei ole tähän mennessä tiennyt. Olen myös kysynyt ulkomailla asuvilta tuttavilta tietävätkö he koronan sairastaneita tai kuolleita, eivät hekään tiedä ketään. On tämä aika erikoinen tauti.

Vierailija
69/70 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen kuoli 43- vuotias mies, joka ei uskonut, että rokote auttaa. Häneltä jäi vaimo ja 2 lasta. T. Hoitaja.

Kyllä kuoli juu. Kummasti ei vain viikon aikana kuolleet noussut tässä ikäluokassa.

Vierailija
70/70 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En välitä mihinkä kukin kuolee. Ihmisen on tulla jälleen maan romuksi, sillä siitä hänet on tehty. Kaikki kuolevat aikanaan.

Tomuksi, ei romuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi