Mitä mieltä "Makula" tuotteista?
Söin itse juuri kana cesar sämpylän ja olipa vetinen sisältä.
Kommentit (12)
Kalastin kerran lohen ja oli tosi hyvää, varsinkin kun ei yhtään ruotoja ollut! En tajua miten teollisessa prosessissa kaloihin pitää lisätä niitä ruotoja aina. Voisko joku asiantuntija selittää?
Tykkään sikana siitä niiden meksikolaisesta kanasalaatista. Katkissalaatti on kanssa hyvää.
Syön noita salaatteja töissä eväänä monena päivänä viikossa, kun en jaksa itse tehdä.
Oon kokeillut vain sitä lohileipää, mutta on mun mielestä poikkeuksellisen hyvää delieväsleiväksi! Lohta on paljon, leipä on raikas ja ravitseva. Harmi kun nostivat hintaa juuri eurolla.
Lohileivän lohi, joka oli ennen siistissä ja houkuttelevassa muodossa, on muutettu teolliseksi mössöksi, jonka sisällöstä ei enää voi sanoa mitään, maku on ainakin mitäänsanomattomampi.
Vierailija kirjoitti:
Oon kokeillut vain sitä lohileipää, mutta on mun mielestä poikkeuksellisen hyvää delieväsleiväksi! Lohta on paljon, leipä on raikas ja ravitseva. Harmi kun nostivat hintaa juuri eurolla.
"ravitseva" :D:D:D
Et taida sisällöstä tietää.
Olen syönyt useampaa leipä ja patonki vaihtoehtoa ja eihän ne mitään parhaita ole. Reissumiehen täytetyt leivät on selvästi parempia, mutta vähän turhan kalliita.
Söin kerran sellaisen Makulan lohireissarin, se oli täynnä isoja ruotoja! Muutaman ruodon jaksoin nyppiä mutta niitä tuli vaan lisää, heitin leivän menemään. Pistin asiakaspalautetta ja vastaukseksi vain voivoteltiin. Jäi tosi paha mieli, en ole enää ostanut Makula tuotteita..