Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävät hylkäsivät ja hehkuttavat "siskouttaan" Fb:ssa

Vierailija
04.11.2014 |

Tuntuu niin pahalta! Kun sain lapsen kolme vuotta sitten, kaksi parasta ystävääni hylkäsi minut täysin. Mua ei kutsuttu enää mihinkään eikä minun kutsuihin edes vastattu. Lopettivat kaiken yhteydenpidon kuin seinään, vaikka aikaisemmin nähtiin monta kertaa viikossa ja oltiin todellakin parhaat ystävät. Vaikka aikaa on jo kulunut, ystävyys ole palautunut. Aikanaan tuntui pahemmalta kuin mikään kokemani parisuhteen hajoaminen ja vieläkin viiltää syvältä. En tiedä heistä mitään muuta kuin some-kuulumisia, ja siellä ylistävät ystävyyttään ja puhuvat toisistaan siskoina. Miten ihmiset voi olla niin julmia että hylkäävät tuosta vaan kun elämäntilanne muuttuu!? Vaikka yksinjäämisestä on jo muutama vuosi aikaa niin nuo viestit tuntuu tosi pahalta. TOSI pahalta. Miten joku voi unohtaa hyvän ystävänsä tuosta noin vain??? Ei ole siskous kovin arvokas jos toisen voi unohtaa noin helposti. :(

t. yksinäinen

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin katosi ystäviä kuin pieru Saharaan kun aloin odottaa esikoista. Ei auttanut vaikka yritin pitää yhteyttä, nähdä ja puhua muusta kuin lapsesta. Tuntui kun olisi muuri vastassa. En ymmärrä miksi he alkoivat kohdella minua niin toisin kun sain lapsen. Kyllä edelleenkin olen sama ihminen joka haluaa keskustella kaikesta mahdollisesta ja vielä mielellään muusta kuin lapsesta.

Vierailija
42/42 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi