Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITEN tuon nännin saa piiloon????

Vierailija
04.11.2014 |

Mua ällöttää toi nännimainos tän sivun ylälaidassa! Kertokaa nyt hyvät ihmiset miten sen saa pois sieltä! YÖK!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahhah vielä puuttuu että siit tulisi maitotippa sillon tällön :D :D 

joo, ihan luonnollinen asia ja provosoivakin kuva mutta hei jotain rajaa..

Vierailija
22/34 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettäjät on Ylen ohjelma.Laittakaa palautetta, että laittavat kauniimman rinnan esille. Pyysin Ylen palautteessa lukemaan palstan arvostelut. Rinta vaihtoon! Haukkumaan vaan, muutei ei poistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, että se on sitä imetystä varten, ei mikään mallikuva. Eikö se helpota? Hyvältä tissiltä imetyksen kannalta näyttää. Mulla itsellä kesti pitkän aikaa ekan lapsen kanssa, että nännin sai noin törrölleen. Vaikeaa oli saada imuote kunnolliseksi. Tuohan on vain tummahko väriltään, kait ihan normaali. Itse oon liiankin vaalea. Tissini on varmaan tuotakin rumempi, verisuonet näkyy läpi ja valtava hailakka areola. Oikeastaan aika kummaa, että imetysaiheisessa mainoksessa tai ohjelmassa täytyisi olla täydellisen näköinen tissi. Hyvä kysymys on myös: mikä on paras maitoinen/heruja, täydellisen imuotteen tarjoava ja vauvankin mielestä parhaimman näköinen...? Luulen, että vauvojen silmissä on eri asiat ulkonäössä oleellisia. Tositeevee lepo kaikille! Sopisko mitenkään? Eikös teille mielennepahoittajille löytyisi joku pahemp/parempi kohde, vaikka joku muu ulkonäköön liittyvä juttu. Oikeastaan toisaalta hassua. Tästä tulee omaan mieleeni seuraavia mahdollisia huvikseen närkästyjän mielipiteitä: "Ruma tissi vauva-lehden sivulla pilasi päiväni. Imetys aiheiseen tosi-tv ohjelman mainokseen vain vauva, tissit piiloon! Parempi ettei näytetä erilaisia tissejä, ja jos on ihan pakko niin mallitissit. "

Vierailija
24/34 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on ongelma aikuisella naisella kun ei nänniä kestä nähdä, ei voi muuta sanoa...täysin tavallinen naisen vartalon osa.

Vierailija
25/34 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ruma, ei viitisi valehdella. Itselläni on ikää ja lapsia, tuo nänni on sairaan värinen. Minä laitoin palautetta, että vaihtavat rinnan. Mahdollisimman ruma jopa sairaan näköinen, miksi. Kyllä kauniillakin rinnoilla imettää. SE ON YÄK.

Vierailija
26/34 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 11:31"]

Jo on ongelma aikuisella naisella kun ei nänniä kestä nähdä, ei voi muuta sanoa...täysin tavallinen naisen vartalon osa.

[/quote]

Kyllä kestää katsella tervettä nänniä. RUMA ON

Vierailija
27/34 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Minä en edes huomannut tuota ennen kuin luin tämän aloituksen.

Vierailija
28/34 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siinä on "Dr. Oetker Raaputa ja osallistu arvontaan."

Vierailija
29/34 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen saa näkymään? Otin uteliaisuudesta pois adblockin ja noscriptin ja olen klikkaillut sivulta sivulle, mutta ei näy nänniä. :(

Vierailija
30/34 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta se ei ole mitenkään ruma tissi, mutta muuten ärsyttää kun se putkahtaa tuohon aina kun uuden sivun aukaisee :(

Vierailija
31/34 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmaan rinnan omistaja lukee murskapalautteen. Onneksi voi sanoa mielipiteen, että rinnassa näyttäisi olevan kasvain.

Vierailija
32/34 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ottaa adblock pois käytöstä hetkeksi, että näkee mistä täällä puhutaan :D Juu, onneksi on adblock.

Vierailija
33/34 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin sain nännin näkymään. Näyttää vähän kuin siinä nännin päällä olisi rusina. Nyt adblock takaisin \o/

Vierailija
34/34 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, ihan tavallisen näköinen nänni. Voiko nännistäkin olla kateellinen, jessus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän