Ootko ketjuntappaja? Mä oon :(
Varmaan tähänkään ei tule vastauksia kun ketju kuolee jo syntyessään :)
En tiedä mikä mun mielipiteissä on vikana? Useimmiten kun kommentoin johonkin, niin mun kommentti jää viimeiseksi. Paitsi silloin jos tahallaan provosoin jotenkin ylitörkeesti. Kumma?
Kommentit (32)
Mä oon kanssa ketjuntappaja parillakin palstalla. :D
Et oo. Muuten vaan satut kommentoimaan viimeisenä. Ketjuja ei tapeta kuten keskusteluja. Monet kommentoivat ennen kuin ovat lukeneet ketjua loppuun, ta ollenkaan. Sulla on ehkä tapana kommentoida siinä vaiheessa kun se keskustelu on jo "ohi".
Sama juttu. Aloitan keskustelun mieluiten asialliseen sävyyn. Kuitenkin vastauksia tulee niihin ketjuihin, joissa on "lyöty yli" tai provotaan.
Niin, asialliset keskustelunavauksen eivät herätä tunteita. Siksi ne tipahtavat äkkiä. Ellei sitten itse aihe ole "kuuma peruna".
Mäki oon! Olen pahoillani mutta nyt tämä ketju kuolee.
Tässäkin yksi. Olen selittänyt tämän itselleni niin, että mulla on niin pätevät argumentit ettei kukaan enää uskalla tarttua niihin :D
Minäkin oon! Oon monesti jopa meinannut tehdä keskustelun asiasta, niin kuin sinä nyt teit.
Olen miettinyt että ovatko juttuni niin tylsiä, ettei ketään enää kiinnosta kommentoida. Usein saatan myös tehdä hirmuisen syväanalyysin asiasta kuin asiasta, joten ehkä siitä ei sitten ole enää kellään mitään muuta sanottavaa..? (vähän niin kuin nytkin piti kirjoittaa edes vähän pitempi viesti ja miettiä asiaa tarkasti :D)
Mutta sori vaan, nyt ketju luultavastikin oikeasti kuolee, tai sitten tulee tyyliin ehkä yksi vastaus tämän jälkeen..
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 12:40"]
Minäkin oon! Oon monesti jopa meinannut tehdä keskustelun asiasta, niin kuin sinä nyt teit.
Olen miettinyt että ovatko juttuni niin tylsiä, ettei ketään enää kiinnosta kommentoida. Usein saatan myös tehdä hirmuisen syväanalyysin asiasta kuin asiasta, joten ehkä siitä ei sitten ole enää kellään mitään muuta sanottavaa..? (vähän niin kuin nytkin piti kirjoittaa edes vähän pitempi viesti ja miettiä asiaa tarkasti :D)
Mutta sori vaan, nyt ketju luultavastikin oikeasti kuolee, tai sitten tulee tyyliin ehkä yksi vastaus tämän jälkeen..
[/quote]
No sun tapauksessa ainakin vastaat jo valmiiksi kuolleisiin ketjuihin, tämäkin oli kuolleena jo puolituntia, ennen kuin saavuit elvytysyrityksinesi paikalle.
Oon ihan muuten vaan tappaja.