Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko ketjuntappaja? Mä oon :(

Vierailija
04.11.2014 |

Varmaan tähänkään ei tule vastauksia kun ketju kuolee jo syntyessään  :)

En tiedä mikä mun mielipiteissä on vikana? Useimmiten kun kommentoin johonkin, niin mun kommentti jää viimeiseksi. Paitsi silloin jos tahallaan provosoin jotenkin ylitörkeesti. Kumma?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 12:40"]

Minäkin oon! Oon monesti jopa meinannut tehdä keskustelun asiasta, niin kuin sinä nyt teit.

Olen miettinyt että ovatko juttuni niin tylsiä, ettei ketään enää kiinnosta kommentoida. Usein saatan myös tehdä hirmuisen syväanalyysin asiasta kuin asiasta, joten ehkä siitä ei sitten ole enää kellään mitään muuta sanottavaa..? (vähän niin kuin nytkin piti kirjoittaa edes vähän pitempi viesti ja miettiä asiaa tarkasti :D)

Mutta sori vaan, nyt ketju luultavastikin oikeasti kuolee, tai sitten tulee tyyliin ehkä yksi vastaus tämän jälkeen..

[/quote]

No sun tapauksessa ainakin vastaat jo valmiiksi kuolleisiin ketjuihin, tämäkin oli kuolleena jo puolituntia, ennen kuin saavuit elvytysyrityksinesi paikalle.

[/quote]Haha, totta! :D t: 12

Vierailija
2/32 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 11:52"]

Tässäkin yksi. Olen selittänyt tämän itselleni niin, että mulla on niin pätevät argumentit ettei kukaan enää uskalla tarttua niihin :D

[/quote]

Mulla sama, hah!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 13:08"]

Tässäkin yksi. Olen selittänyt tämän itselleni niin, että mulla on niin pätevät argumentit ettei kukaan enää uskalla tarttua niihin :D

[/quote]

Mulla sama, hah!

[/quote]

Hah, sama mulla!

Vierailija
4/32 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 13:08"]

[/quote]

Mulla sama, hah!

[/quote]

Hah, sama mulla!

[/quote]

Höh?

Vierailija
5/32 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tänään murhannut ainakin 3 ketjua...  Ihan yrittämättä   :/

Vierailija
6/32 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ketjuntappaja vaan pikemminkin alapeukkukerääjä, joka nostaa vastaajien raivon siihen mittaan että ketju jatkuu ja jatkuu... Saavutus se on sekin.

Vierailija
7/32 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 13:42"]

Mä oon tänään murhannut ainakin 3 ketjua...  Ihan yrittämättä   :/

[/quote]

Ei se susta johdu, vaan yleensä siitä että ketjun parhaat palat on jo tapetilla (kirjoittajien sanaton oletus:), usein sekin ratkaisee, kuinka kiinni otettavaa juttua kirjoitat!

Vierailija
8/32 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa linkkiä ketjuihin, jotka tapoitte. :)

Vierailija
9/32 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 09:24"]

Varmaan tähänkään ei tule vastauksia kun ketju kuolee jo syntyessään  :)

En tiedä mikä mun mielipiteissä on vikana? Useimmiten kun kommentoin johonkin, niin mun kommentti jää viimeiseksi. Paitsi silloin jos tahallaan provosoin jotenkin ylitörkeesti. Kumma?

[/quote]

JUURI NÄIN!

Tismalleen samoin mulle käy lähes aina! Toisaalta minulla se monesti johtuu myös siitä, että pikällä perustelulla kirjoituksella "tyhjennän pankin", eli tuon esiin kaikki argumentit kiistattomasti perustellen ja tavallaan vedän maton muiden, etenkin vastaväittäjien alta ja ketju tyrehtyy siihen.

Mutta siltikin turhan usein käy niin, että minä olen se viimeinen kirjoittaja. Itseasiassa olen aika varma siitä, että todella monet nostelee itse aktiivisesti ketjuja takas etusivulle jopa niin, että kommentoivat omia kirjoituksiaan tekeytyen siis joksikin aivan muuksi kirjoittajaksi. Itse en omiani nostele ja se saattaa olla se suurin syy, miksi minä olen se ketjuntappaja.

Vierailija
10/32 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 13:46"]

En ole ketjuntappaja vaan pikemminkin alapeukkukerääjä, joka nostaa vastaajien raivon siihen mittaan että ketju jatkuu ja jatkuu... Saavutus se on sekin.

[/quote]

Siis suomeksi (tai pikemminkin aaveeksi) sanottuna olet Porvoon tyttöjä

Vierailija
11/32 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan tappaa ketjut siinä vaiheessa kun porukka alkaa tekemään kilometrin mittaisia lainauksia, lisäten sinne joko kamalan pitkät pötkötekstit joita on hankala lukea, tai pelkästään pari sanaa kymmenen lainauksen perään! Kohtuus kaikessa!

Vierailija
12/32 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan oikeassakin elämässä 99%:sti aina sen viimeisen sanan, joten ymmärrän yskän :D

Vierailija
13/32 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen ketjuntappaja. Mietin itseasiassa jopa sitä, että aloittaisin juurikin tällaisen ketjun, missä pohdin, että miks mun kommentin jälkeen harvoin enää kukaan kommentoi ketjuun. Mun ongelma on siis tuo, että olen ihan liian myöhään liikenteessä, niinkuin nytkin :D Perustetaanko oma terapiaryhmä? Anonyymit ketjuntappajat?

Vierailija
14/32 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 14:47"]

Kyllä, olen ketjuntappaja. Mietin itseasiassa jopa sitä, että aloittaisin juurikin tällaisen ketjun, missä pohdin, että miks mun kommentin jälkeen harvoin enää kukaan kommentoi ketjuun. Mun ongelma on siis tuo, että olen ihan liian myöhään liikenteessä, niinkuin nytkin :D Perustetaanko oma terapiaryhmä? Anonyymit ketjuntappajat?

[/quote]

Jee, ja näin mä tapoin tämänkin ketjun :D Case closed!

Vierailija
15/32 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä trollaa :( Tämä palsta on aika paska niiltä osin :( Ei trollaamalla saatu huomio ole sen arvoista että palstan ilmapiiri pahenee :(

Vierailija
16/32 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, tässä tulee sit se niitti!!

Vierailija
17/32 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Tapan 1-3 ketjua joka päivä, mikä on aika masentavaa, koska osallistun päivittäin 1-6 ketjuun...

Vierailija
18/32 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans! Alotin tänne kerran ketjun aiheesta, muttei siihen kukaan mitään vastannut ja se hautautui jonnekkin netin syövereihin. Niinkuin tämäkin ketju kun menin nyt siihen vastaamaan. :D

Vierailija
19/32 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ketjuntappaja, mutta onnistuisinko tappamaan tämän :)

Vierailija
20/32 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju pyörii varmaan pitkään, kun jokainen meistä ketjuntappajista yrittää lyödä sen viimeisen niitin ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan