Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetteko tosi hyvin säilyneitä 45-vuotiaita miehiä ja naisia?

Vierailija
19.09.2021 |

Nuorekkaita siloposkia?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä alapeukutetaan jos joku sanoo olevansa hyvin säilynyt?

Kerran kysyttiin, niin kerrotaan.

Kuulun itse samaan ryhmään. En väitä olevani 25 v näköinen. Ei ryppyjä, ei harmaita, iho kuulas. Nuorekas olen ja saan miehiltä huomiota. Mahtuu samat vaatteet kuin 20v sittenkin.

Elämän kulku näkyy olemuksesta puolin ja toisin.

Kateus.

Vierailija
42/58 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

45M hyvinsäilynyt, mutta se on puolikova nykyään. Ei ikääntymisestä pääse, luonnollista vanhenemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mielestäni ihan oman ikäiseni näköinen (48v), mutta kuulen usein kommentteja, että näytän oikeasti tosi nuorelta. Se johtuu vain ja ainoastaan siitä, että kroppa on saman näköinen kuin nuorena vaatteet päällä ja tyylikään ei ole mummomainen, eikä nuorekas räväkkä täti. Oikeasti näytän silti ikäiseltäni, jos joku viitsii vähän tarkemmin katsoa ja hyvä niin. 

Vierailija
44/58 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, 52 v nainen. Ei lapsia eikä yövalvomisia. Liikun, olen hoikahko (no en niin hoikka kuin 20 v sitten), en polta, drinkin otan silloin tällöin. Hoidan ihoani, hiuksiani ja pukeudun nuorekkaasti kun farkutkin menee vielä hyvin jalkaan :)

En ole drastisesti muuttunut 10 vuoteen. Eniten vanhenin ehkä siinä 37 v.

Ei lapset ja yövalvomiset minkään 52-vuotiaan ulkonäköön vaikuta, ellei sitten ole myöhään lisääntynyt mies jolla vaipparalli päällä ja koliikkivauva talossa.

Farkut menee jalkaan 80+ mummollenikin, ei niissä ole mitään ihmeellistä.

Oma äitini on kyllä ehkä aidosti ns. hyvin säilynyt, sillä lapseni näki kuvan äidistäni 19-vuotiaana ja hihkaisi spontaanisti ”mummo! Mummo näyttää vieläkin ihan tolta, aina vaan samalta”.

Vierailija
45/58 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 45 vuotias mikään erityisen vanha vielä ole.. Pikemminkin outoa jos nelivitonen on jo hirveän rupsahtanut. Ehkä se kertoo siitä, että viihtyy pubissa ja ei välitä elintavoistaan..

Vierailija
46/58 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miski pitäisi olla hyvin säilynyt, sitäpaitsi vihaan tuota sanaa.

Sehän viittaakin siihen, että ihmisen tulisi pyrkiä olemaan säilyke. Ei muuta.

Sivuseikka, että kukaan ei siihen oikeasti pysty.

Vierailija
47/58 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän 45 vuotias mikään erityisen vanha vielä ole.. Pikemminkin outoa jos nelivitonen on jo hirveän rupsahtanut. Ehkä se kertoo siitä, että viihtyy pubissa ja ei välitä elintavoistaan..

Moni 45 näyttää vielä yllätävän nuorelta. Viisi vuotta niin ikääntyminen usein jo näkyy ja saakin näkyä. Mitä sitten.

Harvemmin näissä unohtuu, että sitä mukaa kun naama rapistuu useimmat tajuavat miten luonnotonta olisi odottakaan muuta. Alkaa mielessä noilla kulmilla viimeistään pyöriä muutkin asiat kuin face value. Jos se on koskaan edes ollut tärkeää. Aina on ihmisiä joita vaan naurattaa tuon perusteella ihmisten luokittelu.

Vierailija
48/58 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän just 46, mutta saan jatkuvasti kommentteja siitä että näytän kolmekymppiseltä. Mielestäni olen kyllä ihan ikäiseni näköinen mutta jollain lailla mua pidetään kovin nuorekkaana ja tavallaan tyttömäisenä. Sukuvika, isomummi olis 90-vuotiaana käynyt 70-kymppisestä ja hänen poika, minun Vaari nyt 88-vuotiaana vois ihan hyvin olla 70v. Äitini, nyt jo edesmennyt, joutui näyttämään paperit alkossa vielä neljäkymmentä täytettyään…

Vierailija
49/58 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni, olen 45 ja näytän 44-vuotiaalta.

Vierailija
50/58 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet kun alkaa niin nainen kyllä ruosahtaa nopeasti.

Vierailija
51/58 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu oon 65, mut kaikki sanoo et just about 30v...

uskotteko te oikeesti noita 😄

Vierailija
52/58 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä monia sanotaan kolmikymppisen näköiseķsi. Se johtuu vain kokonaiskuvasta. Vaatteet, hiukset olemus. Jos pysähtyidi tarkemmin katsomaan kasvoja niin kaikki vanhenemisen merkit kyllä huomaisi.

Vierailija
53/58 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-vuotias ilmoittautuu! Minut on usein arvioitu vain 44-vuotiaaksi, koska suosin muodikkaita purjehduskenkiä, farmareita ja pusakkaa.

Vierailija
54/58 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1976 = parasta vuosikertaa, kaikesta huolimatta.

Vierailija
55/58 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä alapeukutetaan jos joku sanoo olevansa hyvin säilynyt?

Kerran kysyttiin, niin kerrotaan.

Kuulun itse samaan ryhmään. En väitä olevani 25 v näköinen. Ei ryppyjä, ei harmaita, iho kuulas. Nuorekas olen ja saan miehiltä huomiota. Mahtuu samat vaatteet kuin 20v sittenkin.

Elämän kulku näkyy olemuksesta puolin ja toisin.

Kateus.

Edelleen näyttää palsta olevan myös mielenterveysongelmaisten suosiossa.

Vierailija
56/58 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://images.app.goo.gl/8zyxdTpRZXpyY6vCA

Onko Cameron Diaz 49v hyvin säilynyt?

Vierailija
57/58 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol anteeks nyt vaan, mutta ei teistä alle kolmekymppisiä saa millään :D Miehet kans turha kuvitella.

N27

Vierailija
58/58 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bloggari Kalastajan vaimo on hyvin säilynyt ikäisekseen.

Näyttää kauniilta reilu 40 -kymppiseltä. Minkä ikäinen hän oikeasti on?