Tunnetteko tosi hyvin säilyneitä 45-vuotiaita miehiä ja naisia?
Kommentit (58)
En. Seksikkäämpää on jos nelivitonen mies näyttää ikäiseltään. Mut menee ohi aiheen.
Tiedän Ville Niinistön ja Tytti Tuppuraisen mutta en tunne heitä henk.koht.
Minä. Käyn hyvin 25 vuotiaasta.
M38
Vierailija kirjoitti:
M38
Ei kysytty omia harhoja.
Tiedän, ja julkiksista löytyy kyllä ihan kivoja yli 50v myös.
Voi, tunnen useitakin, mutta voin aloittaa itsestäni: vaikka olen 45, näytän silti about 33-34-vuotiaalta.
Useitakin. Ihminen vanhenee vasta 50+. Sitä ennen voi arvioida ikää vain tyyliin 28-35 tai 30-40 tai 38-45.
Vierailija kirjoitti:
M38
Oletko 45 v, kuten kysymyksessä esitettiin?
Itse ole 50-vuotias mutta monet veikkaavat iäkseni 35-40.
M50
En ymmärrä miski pitäisi olla hyvin säilynyt, sitäpaitsi vihaan tuota sanaa.
Sori oon varmaan aika kajahtanut mutta nelivitosen PITÄÄ näyttää ikäiseltään. Ryppyjä silmäkulmien alla, harmaita haivenia ja potkukelkan jälkiä poskissa. Se kaikki tekee ihmisestä charmantin näköisen.
Vierailija kirjoitti:
Voi, tunnen useitakin, mutta voin aloittaa itsestäni: vaikka olen 45, näytän silti about 33-34-vuotiaalta.
Ihmisillä on tämä harha, että muut heidän ikäisensä ovat ikäisensä näköisiä mutta he itse ovat paljon nuoremman näköisiä. Pahimmillaan toi harhaisuus on ikävuosina 45-60.
Vierailija kirjoitti:
Sori oon varmaan aika kajahtanut mutta nelivitosen PITÄÄ näyttää ikäiseltään. Ryppyjä silmäkulmien alla, harmaita haivenia ja potkukelkan jälkiä poskissa. Se kaikki tekee ihmisestä charmantin näköisen.
Miehestä tekee charmantin, naisesta kulahtaneen mummon.
Tiedän useamman sekä miehissä että naisissa. Entäs sitten ? Ketä kiinnostaa ? Me kaikki vanhenemme joka tapauksessa.
Onko ap itse sellainen?