Tunnetteko tosi hyvin säilyneitä 45-vuotiaita miehiä ja naisia?
Kommentit (58)
Bloggari Kalastajan vaimo on hyvin säilynyt ikäisekseen.
Vierailija kirjoitti:
Sori oon varmaan aika kajahtanut mutta nelivitosen PITÄÄ näyttää ikäiseltään. Ryppyjä silmäkulmien alla, harmaita haivenia ja potkukelkan jälkiä poskissa. Se kaikki tekee ihmisestä charmantin näköisen.
Tämä!
Egyptistä on löytynyt aika paljon sellaisia.
Luulin tuntevani, mutta olikin 65+! Farmarit ja tyköistuva kauluspaita hämäsivät.
hihhihhhhh.... 😁
Se parhaiten nauraa jolla parhaimmat salaisuudet.
Minä, 52 v nainen. Ei lapsia eikä yövalvomisia. Liikun, olen hoikahko (no en niin hoikka kuin 20 v sitten), en polta, drinkin otan silloin tällöin. Hoidan ihoani, hiuksiani ja pukeudun nuorekkaasti kun farkutkin menee vielä hyvin jalkaan :)
En ole drastisesti muuttunut 10 vuoteen. Eniten vanhenin ehkä siinä 37 v.
Kim Jong-un
Aika sileet, joskin pulleat posket.
Olen M45 ja minua tulee edelleen pokaamaan 10-15v nuoremmat misut. Ja luulevat aina 5-10 vuotta nuoremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä, 52 v nainen. Ei lapsia eikä yövalvomisia. Liikun, olen hoikahko (no en niin hoikka kuin 20 v sitten), en polta, drinkin otan silloin tällöin. Hoidan ihoani, hiuksiani ja pukeudun nuorekkaasti kun farkutkin menee vielä hyvin jalkaan :)
En ole drastisesti muuttunut 10 vuoteen. Eniten vanhenin ehkä siinä 37 v.
Oooh! Sua luullaan varmana max kolmekymppiseksi!
Kyllä kyllä.
Yksi kaveri oli vielä 50 vuotiaanakin nippa nappa 30v näköinen. Ihan uskomatonta. Vain ehkä hampaista huomasi, että ikää on +30, kun oli alkaneet mennä lomittain edestä niinkuin monille käy. Taisipa laittaakin sitten raudat siinä kohtaa.
Nyt kun hän on lähemmäs 60 niin on ottanut kiinni, ehkä 50-vuotiaan näköinen. Ryhti on painunut ja elämän menetykset tuonee vähän juonteita silmien ja suun ympärille.
Myös yksi sukulaisnainen joutui lopettamaan hiusten värjäyksen ja ottamaan harmaat esiin, kun esimiestyössäkin tytöteltiin. Oikeasti meni edestä ja takaa ihan opiskelijatytöstä vielä 45-vuotiaanakin. Kevyt askel, urheilullinen ryhti ja pieni ja söpö.
Ah, te ihanat nuorekkaat immeiset! Minä olen 45-vuotias ja näytän 45-vuotiaalta.
Juu. Terveelliset elämäntavat, ravinto ja liikunta, niin kyllähän sitä aika freesiltä näyttää. Noilla ikävuosilla alkaa eletty elämä näkymään ja tekemään eroja.
Miksi täällä alapeukutetaan jos joku sanoo olevansa hyvin säilynyt?
Kerran kysyttiin, niin kerrotaan.
Kuulun itse samaan ryhmään. En väitä olevani 25 v näköinen. Ei ryppyjä, ei harmaita, iho kuulas. Nuorekas olen ja saan miehiltä huomiota. Mahtuu samat vaatteet kuin 20v sittenkin.
Elämän kulku näkyy olemuksesta puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulun itse samaan ryhmään. En väitä olevani 25 v näköinen. Ei ryppyjä, ei harmaita, iho kuulas. Nuorekas olen ja saan miehiltä huomiota. Mahtuu samat vaatteet kuin 20v sittenkin.
Elämän kulku näkyy olemuksesta puolin ja toisin.
Ehkä siksi, että kukaan oikeasti hyvin säilynyt ei ikinä käyttäisi ilmaisua nuorekas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämän kulku näkyy olemuksesta puolin ja toisin.Ehkä siksi, että kukaan oikeasti hyvin säilynyt ei ikinä käyttäisi ilmaisua nuorekas.
No mikäköhän olisi sitten sopivampi termi, kun puhutaan +45 henkilöstä?
Kerrot sen varmaan?
Ei aavistustakaan miltä näytän ja tiedän, etten itse sitä pysty arvioimaan. Siitä olen onnellinen, ettei ole ollut ainoatakaan vaihdevuosiongelmaa. Ainakin lehdistä saa lukea, että kamalaa voi olla. Ikää 56.
Tunnen montakin mutta en ala nimeämään. Voisi heittämällä ottaa kymmenen vuotta iästä pois.