Huolisitko miestä joka
Ei ole koskaan seurustellut? Olen 31v ja elämäni on suht tylsää. Päivisin käyn töissä, käyn salilla, teen ruuat ja katson yleensä leffan ennen nukkumaanmenoa. Viikonloppuna ei ole mitään. 16 tuntia kököttämistä. En vaan tiedä miten lähteä hakemaan heilaa ja jos saisin, niin jatko on vielä hämärämpää. Ajattelen lähinnä mitä partneri ajattelee minusta. Tuntuu oudolta, miten kaikki tapaa toisensa niin helposti. En ole mielestäni edes mitenkään antisosiaalinen.
Kommentit (6)
No ilman muuta antaisin mahdollisuuden. Nykyinen, tai ex tai miten sen nyt ottaa, on seurustellut vain pari kertaa, yhteensä vuoden elämässään, ja on keski-ikäinen. Ei ole kovin parisuhdekelpoinen, mutta epäilen että se seurustelemattomuus ei ole tehnyt hänestä sellaista, vaan se luonne on johtanut siihen että ne seurustelut ovat jääneet olemattomiksi ja loppuneet lyhyeen.
Mutta täytyy se ymmärtää kuinka vaikea joillekin on edes löytää niitä tilaisuuksia, hänellekin koska ei piheyttään käy edes ravintoloissa yms. Netti on hyvä hänen kaltaisilleen kenties tutustua johonkin naiseen.
Nope täysin neitsyt ja huorissa käyminen kiinnostus nolla. Haluan seuraa en seksiä. En kait rumakaan ole, mutta en vain osaa lähestyä naisia ja tuntuu välillä että on liian myöhäistä.
Minun tilanteeni oli kolmikymppisenä samanlainen kuin sinulla nyt.
t. Mies 39, onnellisesti parisuhteessa kauniin naisen kanssa
Miksi en huolisi? Jos on muuten mulle sopiva ihminen niin entisillä suhteilla tai niiden olemattomuudella ei ole mitään väliä.