MAALISmasujen viikonloppulöpinät
Pinoa ei vielä viikonloppua varten näkynyt, joten tässäpä sellainen..
Kommentit (48)
tänään on sitten taas semmoinen erittäin km-pelkoinen päivä, ai miksikö no kun minulla on ollut pari päivää vallan mainio olo!
sellasta energiaa jota ei oo aikoihin ollut eli eilen siivosin urakalla, tänään heräsin porkkanana aamulla suunnitteleen uuden asunnon sisustusta (muutto tulossa isompaan) ja kuvotusta eikä väsymystä enää juurikaan ole, kuvotus ollut poissa monta päivää jo lähes kokonaan, aloin epäillä jopa että tissitkin tuntuu erilaiselta
no mittasinpa sitten vielä lämmöt ja ne on laskeneet 36,7 kun muuten ovat olleet kokoajan 37 vähintään!
Nyt kyllä hirvittää että km on käsillä, vasta ens viikon torstaina on nt-ultra, miten tässä jaksaa ootella? Kiusasin itteeni vielä lukemalla keskenmenokokemuksista ja voi hitto, niitä tapahtuu vielä viikon 12 jälkeenkin paljon, nyt ei paljon naurata. Mitään vuotoja yms ei ole ollut mutta eipä niitä kaikilla olekaan pitkään aikaan. Onko muuten kukaan muu huomannut laskeeko lämmöt alun jälkeen??? ja loppuuko väsymys ja kuvotus????
nauku nyyhky
Omaa laiskuuttani en ole kirjoitellut tänne sitten heinäkuun, sillä kirjautumisen kanssa oli ongelmia, enkä jaksanut laiskuuttani käydä naputtelemassa tietoja uudelleen.
Tänään sitten otin itseäni niskasta kiinni ja keksin uuden nimimerkin - siinä olikin hommaa, sillä ainakin 10 kokeilemaani nimimerkkiä oli jo käytössä!
Harmi, ettei voinut ottaa mitään itselleen " läheistä" nimimerkkiä, vaan oli keksimällä keksittävä mikä se nimimerkki voisi olla ja otettava ensimmäinen, jonka kone hyväksyy.
Joten, tässä sitä nyt ollaan, rv14+1. Laskettu aika 5. maaliskuuta, esikoista odotellaan. Huomenna olisi neuvola taas.
Kaksi kertaa jo käyty, kerran neuvolassa ja toisen kerran lääkärineuvolassa. Vähän jännittää taas...
Ekalla kerralla ei tullut käsivarresta verta tipan tippaa, vaikka kahdesta kohdasta neulalla ronkittiin. Käsivarsi oli kipeä melkein viikon.
Seuraavalla kerralla sitten onnistui. Nyt sitten kuulee mitä niissä verikokeissa on ollut. Pissikokeista ainakin sain " kiitettävän" :)
Pahoinvointia on ollut tälle viikolle saakka. Oksentanut olen keskimäärin kerran viikossa, paitsi viime viikonloppuna kolmeen kertaan.
Olen huomannut, että kun on pahoinvointia, on vain pahoinvointia jopa tunteja. Ja sitten kun oksentaa, oksennus tulee lähes varoittamassa. Olenkin oppinut inhoamaan sitä pahoinvointia enemmän kuin oksentamista. Ennen raskautta luulin, että ne ovat yksi ja sama asia.
Muuten olo on ollut passeli.
Terveiset kaikille odottajille !
Rakkaat maalismasut, keskenmeno tuli juuri kuin ehdin gynelle. Kaikki oli ohi parissa tunnissa ja kyyneleitä piisaa edelleen! Maanantaina vielä tarkistetaan, että kohtu on tyhjä etten joutuisi kaavintaan. Fyysisesti kaikki näyttää ok, mutta kuka tutkii tyhjää syliä... Eve Hietamiehen Puolinainen on luettu niin, että kirja on kyyneleistä märkä, miksi tällaista voi tapahtua...
Lämmintä syyskuuta teille rakkaille odottajille!
-vauvaksi-
Olen pahoillani ja sanaton...
Jaksamista teille!
kata-72
Voi itku....olen todella pahoillani puolestasi! Kun luin viestisi, heti omatkin keskenmenokokemukseni tulivat kyynelten kera mieleeni.... :(
Sure rauhassa ja anna vaan itkun tulla, se helpottaa!
Voimahalaus sinulle!
Minnis
jaksuhalit sinulle, kyllä on kamalaa että näinkin myöhäisessä vaiheessa voi tuommoista tapahtua, suuret pahoittelut ja kovasti jaksamista suruunne! Itse olen peloissani myös ja olen pohtinut miltä tuntuisi jos nyt tulisi keskenmeno, kyllä se varmasti on vielä pahempaa kuin ihan alkuvaiheessa, omaa elämää on jo suunnittelut pitkälle..ja kun kaikki romahtaa on suru varmasti valtava, nyt vaan kovasti lepäämistä ja toipumista, toivottavasti sait sairaslomaa? Henkinen puoli kestää varmasti pidempään toipua, mutta aikaa myöten helpottaa.
vilkutuksin ja halauksin, nauku :`(
joka olikin jo pitkä! Meille on vieraita tulossa, joten en ehdi kirjoitella. Tuosta närärstyksestä ajattelin aminita. Itse kärsin siitä näin alkutaipaleella, ja sitten aivan loppuraskaudesta. Minulla auttaa rennien lisäksi (isomummin neuvo) juusto ja piimä! Kokeilkaapa! Joku vannoi pähkinöiden voimaan.
T. caius rv 13+6