Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Uskonko miestäni, vai täysin tuntematonta naista?

Vierailija
03.11.2014 |

Mieheni oli syyskuussa kahden veljensä kanssa viikon Espanjassa, ja sieltä tullessaan kertoi pussailleensa suomalaisen turistin kanssa baarissa. Annoin anteeksi, ja päätin unohtaa koko jutun, mutta tänään sain yllättävän viestin Facebookissa. Eräs nainen laittoi minulle viestin, jossa kysyi, että tiesinkö hänen harrastaneen seksiä mieheni kanssa, ja kertoi todella kiinnostuneensa miehestäni ja päättänyt etsiä hänet Facebookista, josta hän oli huomannut mieheni olevan parisuhteessa. Nyt olen kahden vaiheilla, että kumpaa uskon. Mieheni on saattanut kertoa asiasta vain siivun lieventääkseen huonoa omatuntoaan, mutta samalla joutumatta sen suurempiin vaikeuksiin. Naisen viestissä mietityttää se, että hän kertoi kiinnostuneensa miehestäni, joten voisikohan hän yrittää saada meidät eroamaan. Myös se ihmetyttää, että miten hän on voinut tietää mieheni seurustelleen kanssani jo Espanjassa ollessaan, kun matkasta on kuitenkin jo melkein kaksi viikkoa.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan siis kaksi kuukautta! Ap

Vierailija
2/53 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestistäsi ei ainakaan tullut ilmi että olisi Espanjassa jo tietänyt suhteestanne?

Keskustelisin miehen kanssa, ei kai tässä vaiheessa arvuuttelu auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, hankala tilanne. Ehkä uskoisin naista en ymmärrä miksi hän valehtelisi sulle?

Vierailija
4/53 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vain pussailee,miksi kertoisi siitä?

Ehkäpä siksi, että haluaa näin kuitata asian kertomatta sitä kokonaan.

Vierailija
5/53 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mies? Taidatte olla aika nuoria, aikuinen ei varmaankaan mieti että seurustelu olisi alkanut sen kummemmin kahden kuukauden kuin kahden viikonkaan aikana, ja oikein faceen merkittykin. Ja luuletko että naisella olisi mahdollisuuksia "saada" miehesi jos saisi teidät eroamaan? Eikö miehesi suuttuisi sen verran ettei tuolla naisella olisi mahdollisuuksia?

Vierailija
6/53 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?

Vierailija
7/53 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellou, porwoo..

Vierailija
8/53 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy naiselta joku tuntomerkki miehesi vartalosta. Jos tietää kaartaako miehesi vasemmalle,onko sheivattu tai muuta vastaavaa...vastaus on selvä..

Vierailija
9/53 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon naista sataprosenttisesti. Miehet on aika helppoja, ja toisaalta vaatisi aikamoista pokkaa naisen puolelta valehdella ja etsiä sut käsiinsä ja vielä uskaltaa laittaa viestiäkin turhan takia.

Vierailija
10/53 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:22"]Viestistäsi ei ainakaan tullut ilmi että olisi Espanjassa jo tietänyt suhteestanne?

[/quote]

Siis ihmetyttää se, että näin kahden kuukauden jälkeen laittaa minulle viestiä, jossa kertoo mieheni pettäneen minua hänen kanssaan. Mistä hän on voinut tietää meidän seurustelleen jo silloin, koska olisimmehan voineet aloittaa suhteemme vasta Espanjan reissun jälkeen. Ap

Vierailija
11/53 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko nykyään "mieheni"jos seurustelee?

Vierailija
12/53 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissäni on ainakin tapaus, jossa mies oli harrastanut seksiä kaverini kanssa, mutta esitti asian tyttöystävälleen niin että vain suutelivat. 

Vierailija
13/53 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:23"]Mikä mies? Taidatte olla aika nuoria, aikuinen ei varmaankaan mieti että seurustelu olisi alkanut sen kummemmin kahden kuukauden kuin kahden viikonkaan aikana, ja oikein faceen merkittykin. Ja luuletko että naisella olisi mahdollisuuksia "saada" miehesi jos saisi teidät eroamaan? Eikö miehesi suuttuisi sen verran ettei tuolla naisella olisi mahdollisuuksia?
[/quote]

Mä oon 25, mies kolme vuotta vanhempi. En osaa sanoa olisiko naisellani mahdollisuuksia mieheeni kaiken tämän jälkeen. Ainakin ulkonäöllisesti muistuttaa sitä, mitä mieheni on kertonut kauneusihanteestaan. Ap

Vierailija
14/53 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:22"]Viestistäsi ei ainakaan tullut ilmi että olisi Espanjassa jo tietänyt suhteestanne?

[/quote]

Siis ihmetyttää se, että näin kahden kuukauden jälkeen laittaa minulle viestiä, jossa kertoo mieheni pettäneen minua hänen kanssaan. Mistä hän on voinut tietää meidän seurustelleen jo silloin, koska olisimmehan voineet aloittaa suhteemme vasta Espanjan reissun jälkeen. Ap
[/quote]

Jos tiesin sinusta jo? Mies puhunut silloin tai jostain päätellyt hänen seurustelevan? Onko teillä yhteisiä julkaisuja joissa vanhempi päivämäärä? Kommentteja, parisuhteessa päivitys yms.?

Vierailija
15/53 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:28"]Puhutaanko nykyään "mieheni"jos seurustelee?
[/quote]

Ollaan seurusteltu reilut neljä vuotta ja asutaan yhdessä. Koen, että hän on enemmän mieheni entä poikaystäväni. Naimisiin ei ole tarkoitus mennä koskaan, emme koe sitä tärkeäksi. Ap

Vierailija
16/53 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:22"]Viestistäsi ei ainakaan tullut ilmi että olisi Espanjassa jo tietänyt suhteestanne? Keskustelisin miehen kanssa, ei kai tässä vaiheessa arvuuttelu auta. [/quote] Siis ihmetyttää se, että näin kahden kuukauden jälkeen laittaa minulle viestiä, jossa kertoo mieheni pettäneen minua hänen kanssaan. Mistä hän on voinut tietää meidän seurustelleen jo silloin, koska olisimmehan voineet aloittaa suhteemme vasta Espanjan reissun jälkeen. Ap

[/quote]

Niin meinaat että nainen 2kk päästä vasta etsi miehesi fbstä? Se on stalkannut teitä jo pidempään ja omatunto kolkuttaa. Se toteuttaa Girl codea nyt.

Vierailija
17/53 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:23"]En tiedä, hankala tilanne. Ehkä uskoisin naista en ymmärrä miksi hän valehtelisi sulle?
[/quote]

Ehkäpä siksi että haluaa ukon itselleen?

Vierailija
18/53 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:22"]Viestistäsi ei ainakaan tullut ilmi että olisi Espanjassa jo tietänyt suhteestanne?

[/quote]

[/quote]

Jos tiesin sinusta jo? Mies puhunut silloin tai jostain päätellyt hänen seurustelevan? Onko teillä yhteisiä julkaisuja joissa vanhempi päivämäärä? Kommentteja, parisuhteessa päivitys yms.?
[/quote]

Ainakaan minun seinällä olevat jutut eivät näy muille kuin kavereille. Miehelläni näkyy kaverin kaverille, mutta pikaisella selauksella en löytänyt heiltä yhtään yhteistä kaveria. Ap

Vierailija
19/53 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla hiukan naivi.

Vierailija
20/53 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aivan selvää, että mies on pettänyt sinua. Ei sillä naisella ole kunnon syytä valehdella. Paljon uskottavampaa on, että hän on vain feministi eli vinkkasi sinulle sian. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi