Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako laittaa CV työhakemuksen mukaan? & Karaokejuontajan työ

Vierailija
03.11.2014 |

Haen karaokejuontajan työtä, joka on pari kertaa viikossa tapahtuvaa keikkatyötä. Ilmoituksessa pyydettiin lähettämään vapaamuotoinen työhakemus. Ongelmani on, että CV:ni on todella huono, olen ollut pitkään sairaslomalla, eikä työkokemus ole muutamaa työharjoittelua kummempaa. Viimeiseen 2 vuoteen en ole tehnyt mitään. Kannattaako CV laittaa hakemukseen mukaan kun kyse on tuollaisesta paikasta, vai antaako se minusta vain huonon ihmisen kuvan?

Olisi myös mielenkiintoista kuulla karaokejuontajien ajatuksia työstään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut ko. töissä eikä ole koskaan cv:tä kyselty. Jos sulla on hyvä ulosanti juontajana ja tiedät musiikista jonkun verran niin kannattaa kokeilla.
Oma kokemukseni työstä oli se että työ oli hauskaa mutta myös melko raskasta (tosin siitä on niin pitkä että esim. laitteet on nyk paremmat ja isoja levyjä ei tarvi kanniskella)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkä laita siihen yhtään mitään! Et laita koko hakemusta! Käyt nyt saunassa ja mietit hieman elämääsi. Onko se todella sitä, että miesten perseelle läpsiminen ja sauna-iltojen menettäminen on sen arvoista. Onko todella? Mene ammatinvalintapsykoligille puhumaan näistä ongelmistasi. Rupea vaikka papiksi! Tai kurareiän kuuraajaksi, ken tietää. Paitsi sinä itse ja sydämesi.

Vierailija
4/5 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin ymmärtänyt, että cv laitetaan ainoastaan silloin kun sitä pyydetään. En kovin hyvin tunne alaa, mutta uskoisin siinä vaikuttavan enemmän henkilökohtaiset ominasuutesi kuin työhistoriasi tai koulutuksesi. Koeta tehdä itsestäsi reipas, rempseä, sanavalmis vaikutelma, ehkä sopivan reipas kuva olisi paikallaan. Tässä vaiheessahan olet myymässä itseäsi haastatteluun ja sinne pääseminen on jo puoli voittoa. Toivotan onnea projektiisi, pidäthän meidät tilanteen tasalla kävi miten kävi.

Vierailija
5/5 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita, jos cv on paska! Ja sulla se on, jos et ole mitään viime vuosiin tehnyt. Teet vain hyvän ja innokkaan hakemuksen, korosta haluasi oppia alaa ja hyviä puolia sinussa. Edellisistä työpaikoista eikannata mainita kauhean tarkkaan, laita esim että aikaisempaa työkokemukseeni kuuluu XX jossa opin YY josta olisi tässä työssä hyötyä.