Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako varattu mies ostaa exälleen kukkia tämän syntymäpäivänä?

Vierailija
19.09.2021 |

Ja poiketa kaffeella ihan vain ystävänä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole OK :D

Vierailija
2/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tietysti. Ex on ex, mutta voivat edelleen olla ystäviä ja muistaminen merkkipäivänä on silloin ihan ok.

Vierailija
4/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos on varattu.

Vierailija
5/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi itse tämä tietää. - Js ellette ole olleet missään muussa tekemisissä,  kuin korkeintaan velvollisuudesta ja nyt sai päähäsi, että ex-kumppanillasi on muuen syntymäpäivä, niin jättäisin kukat hänelle ostamatta.   

Vierailija
6/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa tehdä mitä tykkää. Eri asia on sitten onko se sopivaa.

Vierailija
7/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
8/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut tapana huomioida merkkipäivänä. Lisäksi yleensä ollaan joulun alla treffattu glögilasilla ja olen jonkun vähän paremman lahjan antanut. 

Vierailija
9/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on pahinta mitä kummppanissa voi olla.

Vierailija
10/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kyllä äitienpäivänä muistanut , kun lapset oli vielä pieniä, lastensa äitiä, exsäänsä.

Vierailija
11/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Vie vaan suklaata ja poikkea kaffeella ihan exänä.

Vierailija
12/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehen eksiä oli meidän häissäkin, en näe miten multa on pois jos puolisolla on ystäviä?

Vierailija
13/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun pitäis viedä kukkia ex-kumppaneille syntymäpäivänä niin enhän mä mitään muuta tekiskään kun juoksisin pitkin Suomea kukkapuskan kanssa. 

Vierailija
14/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostat kaikille ystävillesi kukkia syntymäpäivänä ja käyt livenä kahvittelemassa vaikkei ole mitään kemuja, niin sit joo.

Vierailija
15/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat kavereita, niin miksei.

Vierailija
16/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikoinaan jäänyt leskimieheksi ja nykyinen kumppanini ei antaisi viedä edes kynttilää haudalle. 

Vierailija
17/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yhteisiä lapsia eli muutenkin yhteydet olemassa, niin voi, mutta ottaa myös nyxän mukaan. Jos nyxä ei mahdu kuvioon, niin huolestuisin.

Vierailija
18/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään koska se seuraa seksijuttuhin!

Vierailija
19/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vien kukkia, joskus ostan jonkun lahjakortin Sokokselle tai Stockmannille. Meillä on myös perinteiset "eroamisen vuosibileet", eli kerran vuodessa nostetaan yhteinen malja erolle ja muistellaan miten lapsellisia sitä oltiin joskus rakastuneina.

Vierailija
20/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni täyttää parin kuukauden kuluttua pyöreitä. En ajatellut kukkia hänelle lähettää, saati lähteä viemään, mutta onnittelut ajattelin laittaa. Joko yhteisen lapsemme tai eksän nykyisen puolison kautta.

Eli minusta lähtökohtaisesti eksälle voi ihan hyvin ostaa kukkia syntymäpäivänä ja käydä ne viemässäkin. Jos erosta on jo pitkä tovi ja molemmat ovat asian käsitelleet ja mahdollisesti ovat uusissa parisuhteissakin. En itse voisi kuvitella hyppääväni sänkyyn sen paremmin avioeksäni kuin yhdenkään parisuhde-eksäni kanssa, ajatuskin on kammottava. Sen takia nimenomaan eksä on minusta vaarattomampi kuin vaikkapa moni muu vastakkaista sukupuolta oleva ystävä.

Oma puolisoni on leski, joten ei tarvitse käytännössä tuollaista tilannetta miettiä. Sen sijaan on ihan selvää, että edesmenneen vaimon kädenjälki näkyy edelleen täällä yhteisessä kodissamme (muutin miehen luo); on hänen kirjojaan hyllyissä, valokuvia laatikoissa jne.