Mikä on suurin murheesi tällä hetkellä?
Kommentit (104)
Onko enää duunipaikkaa ensvuonna.
Raha, tai oikeastaan sen puute. Aina sama ongelma.
Tein virheen töissä. Pelkään että saan potkut sen takia tai joudun korvausvelvolliseksi. Olen töissä pankissa.
Mitäköhän syöpätestin tulokset näyttää...
Paha. Nyt ei ole pahemmin mitään pinnalla. Joskus aina välillä putkahtaa se suru ettei mies halua enempää lapsia ja olen 25v. Meillä siis yksi ja mies halunnut vasektomiajonoon.
Pelottava maailman tilanne taloudessa ja turvallisuudessa.
Univelat. Vauva jo vuoden eikä helpota.
Tunti sitten syötin, taas kukutaan. Max 2h ja taas herätään. Olen niin loppu.
Päätin n. 5min sitten että haen avioeroa. Mitenköhän elämä jatkuu...
Pitäis mennä suihkuun mutta en jaksais nousta sohvalta.
Turvonnut nilkka. Sattuu tosi paljon
Tämä on vähän noloa... Minulla siis usean vuoden aivan kamala krooninen ripuli. Jatkuvaa vessassa juoksua ja housuissakin useasti. Nyt sitten jännitän onko tämä suolistosyöpää vai mitä. Nyt kun ihan anonyyminä saa kertoa niin monesti on ollut pitkin seiniä ja pönttö saanut uuden värin pinttyneen kakin johdosta. Tämä on kamalaa...
Mietin, onko kouluaikaiset ystävät vielä ystäviäni, vai onko välimatka arjen haasteineen tehnyt minusta heille yhdentekevän.
Tsemppiä kutoselle! Itse myös sairastanut syövän ja pelko sen uusiutumisesta kaihertaa välillä mieltä kovasti.
Pitäis saada ammatikorkeakoulun opinnäytetyö tehtyy, mutta oon tosi ahdistunut siitä enkä ees tiedä miten aloittaa :( nyt taas tajusin, että nyt on jo marraskuu ja mun piti vuonna 2014 viimeistään valmistua :(
Voi kunpa voisin vaan maksaa jollekin suuren summan rahaa ja ne vaan kirjoittais mulle työn joka menis läpi...