Mikä on suurin murheesi tällä hetkellä?
Kommentit (104)
Äidin sairaus. Ei saada selville mikä sairaus on.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:55"]
Kestomurhe: ei ole miestä/seurustelukumppania/ystävää. Olen tullut yksinäisyydessä varmaan jo kummalliseksi. En vain itse huomaa. :'-c
[/quote]
I feel you sis/bro :/
Aion muuttaa ulkomaille ensi vuonna työn perässä noin vuodeksi. Miehen sydän särkyy ja vannoo odottavansa, mutta tuntuu etten haluaisi hänen odottavan.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:16"]Kuinka saan koulun hoidettua kaksi kylkiluuta murtuneena. Kuuden viikon työharjoittelu alkais maanantaina ja fyysistä hommaa (metalliseppä) jota ei todellakaan voi tehdä kun ei kärsi edes kumartua saati sitten takoa. Pitää jäädä saikulle, mutta nyt on vaara, että tämä venyttää valmistumista ja mulla päättyy vuokrasopimus toukokuun viimeinen ja uusi vuokralainen on jo tiedossa, eli sen päivän iltaan mennessä mun on oltava ulkona. Mä toivon niin hartaasti, että rehtori ja to-paikka hyväksyy mun pyynnön suorittaa se harjoittelu viikonloppuisin ja iltaisin tämän saikun jälkeen.
[/quote]
Lisään tähän vielä sen, että en saa myöskään nukuttua. Kylki on yksi iso mustelma ja tuo murtumakin tietysti särkee. Vituttaa ihan suunnattomasti. Tähän tilanteeseen päädyttiin, kun naapurin hepo tuli luultavasti karhua säikähtäneenä läpi aidasta, naapurin 12-vuotias tyttö oli yksin kotona ja tuli pyytämään mut avuksi ottamaan se kiinni. Pillastunut heppa oli asiasta eri mieltä ja monotti mua suoraan kylkeen.
-48
Parisuhde täälläkin. Muutin unelmieni opiskelupaikan perässä uuteen kaupunkiin ja poikaystävä jäi vanhaan kotiimme. En tiedä jaksanko etäsuhdetta ja toisaalta en tiedä haluanko edes jaksaa nyt, kun uusi elämä pyörittää. Opislelutkaan ei ole lähtenyt käyntiin niin kuin toivoisin, vaikka olen vuosia halunnut tänne. On vaan niin paljon kaikkea ja vaikea keskittyä.
Raha. Unettomuus. Unettomuus seurausta raha-asioista.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 00:45"]Huominen tentti.
[/quote] Tää muuten myös mullakin. :D
T. 67
Aamulla tuomioistuimeen ja vaikken ole syytettynä mistään ei uni tule.
Raha: auton vakuutusta ei ole maksettu, pitää laittaa seisontaan. lasten koulu&hoitomaksuista uupuu vielä 500€, vuokran ja asumis kustannusten jälkeen jäi vaan 15€ tilille ja on vielä 2vk kunnes tulee rahaa.
Rakkaus: mies jätti minut ja lapset, yritetään pärjätä
Työ: sopimus loppuu 1kk päästä eikä uutta ole löytynyt
Olen itkenyt 2pv
Tuhlaan aikaani epäolennaisuuksiin vaikka pitäisi opiskella ja pitää elämänhallinta kunnossa. Välttelen vain kaikkea ja sitten ahdistaa sen seuraukset.
Sairaus. Pelkään että saanko nähdä lapsieni varttuvan. Nuorempi on vasta 1v. Ahdistaa myös että niin pieni joutuu päivähoitoon, koska äiti ei voi häntä tällähetkellä hoitaa.
1 nuuskat on loppunut
2 ps3:men netti ei toimi
3 huomenna koulu alkaa 8:salta mutta uni ei tule joten oon jossai random keskustelupalstalla
Koulutehtävät ja kirjoitukset, kaikki tuntuu menevän päällekkäin, hirvee kiire saada kaikki tehtyy. Joululomaa odotellessa...
Rakkaani lähti, koska on sitä mieltä että voisi löytää paremman. Olen ihan rikki.
Oma terveys, ei ole lääkärit vielä saaneet selville mikä on. Pelko isän sairauden uusiutumisesta. Huoli opiskeluista, ei vaan suju ja alaa vaihdettu toistamiseen. Suru, koska läheinen on saattohoidossa. Sitten tietenkin rahanpuute ja yksinäisyys.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:31"]
Tämä on vähän noloa... Minulla siis usean vuoden aivan kamala krooninen ripuli. Jatkuvaa vessassa juoksua ja housuissakin useasti. Nyt sitten jännitän onko tämä suolistosyöpää vai mitä. Nyt kun ihan anonyyminä saa kertoa niin monesti on ollut pitkin seiniä ja pönttö saanut uuden värin pinttyneen kakin johdosta. Tämä on kamalaa...
[/quote]
Lääkärin luo vauhdilla, vaikka pelottaisi. Mars, mars
Huono omatunto pettämisestä. Rakastuminen tähän varattuun. Itseaiheutettu murhe.
Laihduttamisen vaikeus, haluan ylipainosta eroon.
Minun tytölläni on kielellisiä ongelmia ja puheen kanssa.En vaan jaksais samaa rumbaa, mitä oon kokenut pojan kanssa.Pojallani on todettu dyspraksia eli vakava motorisen puolen ongelmat ja puheen tuotto vaikeaa.