Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on suurin murheesi tällä hetkellä?

Vierailija
03.11.2014 |

Minulla: pojan huono käytös koulussa.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:31"]

Tämä on vähän noloa... Minulla siis usean vuoden aivan kamala krooninen ripuli. Jatkuvaa vessassa juoksua ja housuissakin useasti. Nyt sitten jännitän onko tämä suolistosyöpää vai mitä. Nyt kun ihan anonyyminä saa kertoa niin monesti on ollut pitkin seiniä ja pönttö saanut uuden värin pinttyneen kakin johdosta. Tämä on kamalaa...

[/quote]

Mene nyt hyvä ihminen lääkäriin, sillähän siitä pääsee ettei tarvi pelätä vuositolkulla.

Vierailija
22/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oon 20 v enkä koskaa seurustellu, tekee surulliseks :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieroitusoireet mielialalääkkestä, joka jouduttiin lopettamaan seinään hallusinaatioiden takia. Oksentanut 3 päivää, pyörtynyt monta kertaa.. Hetken on olo hyvä mut sit taas joudun ottamaan rauhoittavia et en sekoa tähän pääkipuun. Ja viikon päästä pitäisi alottaa taas uusi myrkky. Mut en tiedä miten muutenkaan tästä selviäisin, kun pelkkä psykoterpeutti ei auta mitään. Joten oon ihan umpikujassa ja toivoni menettänyt.

Vierailija
24/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottoman ihastunut.... täältä myös tsempit kutoselle!

Vierailija
25/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mulla on vaan yksi yöside jäljellä. Joo mulla ei onneksi ole murheita tällä hetkellä.

Vierailija
26/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ällöttävä työ eikä paremmasta tietoa. Ja huono palkka.

Vierailija
27/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha, haluaisin maksaa perheystävälle noin 1900€ suuruisen lainan pois (autokouluun lainasin) mutta opiskelijana säästäminen on hidasta. Hän ei siis mitenkään karhua rahoja, mutta olisi silti kiva saada maksettua

Vierailija
28/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooniselle ripuloijalle: kokeile gluteenitonta ja maidotonta sekä sipulitonta ruokaa. Voi auttaa. Ja oma murheeni avioliitto, joka on henkisesti raskas. Odotan vain, että aika kuluu ja kenties vuosien päästä eroamme. Taloustilanne ei salli eroa ja lapsilla parempi näin. Tyhjä patja vierellä joka yö, mies nukkuu eri kerroksessa. Mies työtön.

Vierailija
29/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten sairastelu. Ihan flunssaa ja vatsatautia sun muuta, mutta näyttää pahasti siltä että syksy on kevään kaltainen - keväällä oli kokoajan joku kipeänä 10 viikkoa kolmesta kuukaudesta, nyt on noin 8-9 viikon aikana oltu noin puolet kipeänä.. Onneksi olen vielä kotiäitinä! Kävin juuri vitamiinit ja gefilustabletitkin hakemassa lapsille, ruokavaliossa/hygieniassa ei pitäisi olla vikaa.. Ihme vuosi kun aiempina vuosina on sairastettu n. 3-4 tautia koko vuonna -.- hävettää taas soittaa kerhoon huomenna, luuleeko ne etten jaksa vaan viedä esikoista sinne kun joka toinen viikko poissa... Huoh..

Vierailija
30/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
31/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, samoin minulla, poikani huono käytös koulussa on tämän hetkinen suurin murheeni.

Sitten tulee heti perässä siskon avioero.

Aina on kyllä joku asia perheessä mitä murehtia. Ehkä elämä ei olisi elämää ilman murheita?

Vierailija
32/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:25"]Univelat. Vauva jo vuoden eikä helpota.
Tunti sitten syötin, taas kukutaan. Max 2h ja taas herätään. Olen niin loppu.
[/quote]

Olen ollut samassa tilanteessa. Usko pois, helpottaa kyllä.
Nyt jo naurattaa.
Pahimmillaan väsyneenä koetin avata roskiksen kantta pihalla auton avaimella.

Vierailija
33/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin osata olla erään yksinäisen ihmisen ystävä, joka torjuu minua omien kelpaamattomuudentunteittensa takia. Pitäisi osata olla kuin mimosan partneri... Itsekin ent. mimosana on pakko yrittää... Kasvan samalla itse pois liiallisesta epäilystä ja vääränlaisesta (toisista eristävästä) herkkyydestä. Jos vain onnistuisin tässä.

Vierailija
34/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudelleen retkahtaminen huumeisiin pitkän tauon jälkeen ja niiden muodostuminen ongelmaksi. Liitto rakoilee.

Vierailija
35/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin yksinäinen, ystäviä ei juurikaan ole enkä löydä parisuhdetta. Samalla tiedän, etten nykyisessä tilanteessani edes kykenisi seurustelemaan. Ahdistaa.

Vierailija
36/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin yhtä poikaa (ei oma poika) niin kovin, että olen melkein koko ajan surullinen.

Vierailija
37/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
38/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:17"]Pitäis saada ammatikorkeakoulun opinnäytetyö tehtyy, mutta oon tosi ahdistunut siitä enkä ees tiedä miten aloittaa :( nyt taas tajusin, että nyt on jo marraskuu ja mun piti vuonna 2014 viimeistään valmistua :(

Voi kunpa voisin vaan maksaa jollekin suuren summan rahaa ja ne vaan kirjoittais mulle työn joka menis läpi...
[/quote]

Sama. Lisäksi mun tissit on ihan mustelmilla, takamuksessa on hurjat piiskaviirut ja mä meen ylihuomenna mun Masterin luo ja just nyt viestittelen toisen Master-ehdokkaan kanssa ja mä oon naimisissa ja ja ... Mä oon kohta kyseessä.

Vierailija
39/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkään sattuu

Vierailija
40/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:36"]Et oon 20 v enkä koskaa seurustellu, tekee surulliseks :(
[/quote]

Mikset oo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi