Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on suurin murheesi tällä hetkellä?

Vierailija
03.11.2014 |

Minulla: pojan huono käytös koulussa.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

isälläni ja mummillani todettiin viikon erotuksella syöpä. Mummillani uusiutunut ja isälläni pahanlaatuinen.. Iso voimahali kutoselle, en voi edes kuvitella miltä sinusta tuntuu :( <3

Vierailija
42/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällimmäisenä tulee mieleen, nyt kun kysyit, niin sukulaisen syöpäsairaus.

Vierailija
44/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän viikkoa jatkunut paha raskauspahoinvointi. Eli ei oikeasti murhe ollenkaan, koska olen enemmän kuin onnellinen raskaudesta, mutta jatkuva pahoinvointi ja kodin vankina olo alkaa käymään mielenterveyden päälle. Toivottavasti pian helpottaa ja pääsen hoitamaan esim opintoja eteenpäin!

Vierailija
45/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni syöpä ja huono kunto. Itkettää.

Vierailija
46/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvivaivat

Vierailija
47/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka saan koulun hoidettua kaksi kylkiluuta murtuneena. Kuuden viikon työharjoittelu alkais maanantaina ja fyysistä hommaa (metalliseppä) jota ei todellakaan voi tehdä kun ei kärsi edes kumartua saati sitten takoa. Pitää jäädä saikulle, mutta nyt on vaara, että tämä venyttää valmistumista ja mulla päättyy vuokrasopimus toukokuun viimeinen ja uusi vuokralainen on jo tiedossa, eli sen päivän iltaan mennessä mun on oltava ulkona. Mä toivon niin hartaasti, että rehtori ja to-paikka hyväksyy mun pyynnön suorittaa se harjoittelu viikonloppuisin ja iltaisin tämän saikun jälkeen.

Vierailija
48/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä miehen valitsisin. Neljä vaihtoehtoa

Vierailija
49/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliittoni, haluan erota ja ahdistun, kun en tiedä kuinka kertoa asiasta.. :(

Vierailija
50/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme voi asua home- ja monikemikaaliyliherkkyyteni takia ostamassamme asunnossa, koska oireilen siellä ilmeisesti jollekin materiaalille. Koitamme selvittää asiaa, mutta joudumme asumaan evakossa vuokra-asunnossa. Rahasta todella tiukkaa, kun maksettavana on kallis vuokra ja lainanlyhennykset. Lisäksi minulla on huoli siitä, että jos asunnosta ei saa minulle sopivaa, saammeko sitä myytyä tässä markkinatilanteessa. 

Vierailija
51/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ihan väärän väristä kynsilakkaa. Harmittaa :(

Vierailija
52/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö erota kun en taida rakastaa häntä.

Vaikka hän on ihan hulluna minuun ja olisi monessa mielessä ihan hyvä puoliso.

Vierailija
53/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

raha tai sen vähyys

Vierailija
54/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:36"]

Et oon 20 v enkä koskaa seurustellu, tekee surulliseks :(

[/quote]

Sinulla on vielä paljon aikaa, joskus vielä kyllä tulee joku.

Vierailija
55/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin aloittaa koko elämäni alusta ja tehdä ihan erilaiset valinnat ja korjata tapahtuneet asiat. Jos saisin päättää en olisi ikinä syntynytkään. Ja ikääkin vasta 21v :(

Vierailija
56/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:15"]

Minulla: pojan huono käytös koulussa.

[/quote]

Parhaan ystävän "menettäminen",hän on asunut tähän asti toisella puolella kaupunkia,ja muuttaa pian toiselle puolen maata. 

Vierailija
57/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää tiedä rakastanko poikaystävääni vai en. Ja ensi vuoden alussa määräaikainen työsopimus loppuu. Toivottavasti sitä jatketaan, en tiedä miten selviän laskuista muuten.. Ja mun masennuskin alkaa palaamaan takaisin. Saatanan saatana.

Vierailija
58/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuus (jo seitsemän vuoden ajan). Ylipaino, joka estää jatkamasta lapsettomuushoitoja - en jostain syystä vaan saa aikaiseksi pudottaa painoa, vaikka se aiemmin on onnistunut.

Vierailija
59/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestomurhe: ei ole miestä/seurustelukumppania/ystävää. Olen tullut yksinäisyydessä varmaan jo kummalliseksi. En vain itse huomaa. :'-c

Vierailija
60/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin murheeni tällä hetkellä on se, että en ole löytänyt vieläkään sopivaa asuntoa ja joudun asumaan isäni kanssa. Kämppis muutti koulupaikan perässä eikä löytynyt uutta tilalle niin nopeasti kun olisi ollut tarve. Nyt tuntuu, että tosi vaikeaa saada pääkaupunkiseudulta pientä asuntoa yksin asuvalle opiskelijalle, jolla koira.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi