Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on suurin murheesi tällä hetkellä?

Vierailija
03.11.2014 |

Minulla: pojan huono käytös koulussa.

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää onko mulla joku sairaus. Toisen puolen korva ja nielu jatkuvasti kipeänä, ja siltä puolelta pää kipeä usein ja välillä huimaa, välillä sen puolen imusolmuke turvoksissa. Lääkäriin en ole yhteydessä ollut. OT mutta osaako kukaan kertoa mitään vinkkiä tms mitä tämä voisi olla?

Vierailija
82/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin millainen äiti minusta tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räjähdysherkkä maailmanplliittinen tilanne. Raja voidaan ylittää minä hetkenä tahansa, ja iso osa tiettyjen maiden väestöstä jopa toivoo sitä.

Vierailija
84/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on päällimäisenä pelko että olen raskaana. Lapsi olisi neljäs ja ei toivottu.Itse juuri saanu
Miehelle tehty 3v sitten vasektomia,joten raskaus epätod.näköinen,mutta menkat myöhässä,aamupahoinvointia jne.
testin teen tänään.

Vierailija
85/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en yleensä valita kovin helposti. Mutta suurin nurheeni on se kun murheita on niin paljon. Olen vahva mieleltåni, aina ollut vaikka kokenut kovia elämässä. Mutta tällä hetkellä: mies työtön ja itse työssä jota en jaksa enää yhtää, mutten halua irtisanoutua kun ei ole muita töitä. Rahanpuute. Aina. Äiti joka on leikattuna ja häntä pitää palvella jatkuvasti, käyttää kaupas yms.. teen tämän mielelläni mutta omassakin elämässä liikaa niin en vaan jaksaisi muidenkin elämää hoidella. Mielisairas sisko jota pitäisi aina vaan mielistellä että ei suuttuisi kun suuttuu pienimmästäkin asiasta. Anoppi joka puuttuu elämään aivan liikaa. Vauvakuume joka tahtoo viiä jo järjenkin! Ei vaan pysty tähän elämäntilanteeseen hankkimaan vauvaa, vasta sitten kun on hyvä elämäntilanne. Koira joka tuhoaa huonekalut ja kaikki! Hmm oliko muuta. Onneksi veronpalautukset niin saa uuden sängyn ka ehkä sohvan! Anteeksi avautuminen 

Vierailija
86/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu ihan samanlaista nyt 3 viikkoa. Veikkaan ettei vaarallista, antibiooteilla tulehdusarvot laski mutta tauti jatku. Pelkään myös, mutta yritän ajatella sen olevan vain jokin mutatoitunut virustauti.

Vierailija
87/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeinen siis nro 82:lle. T: 87

Vierailija
88/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen perussairaus ja sen aiheuttamat lisäsairaudet: joka vuosi löytyy tai puhkeaa joku uusi. nyt epäselvää, pystyykö aloittamaan koulun milloin ja saako tässä kunnassa avustajaa kouluun.

Vierailija
89/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määräaikainen työsuhde päättyy vuoden lopussa. Mitä sen jälkeen???? Pää hajoooo

Vierailija
90/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin "tällä helteellä" :D
Flunssa :(

Vierailija
91/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan puute. Ahdistaa.

Vierailija
92/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin murheeni on se, että lasteni isä teki itsemurhan ja yksi lapsista joutui hänet löytämään. Herkän murkkuni loppuelämänsä kannettava tuota näkyä mukanaan. Myös muille lapsille tietenkin kaamea asia, en tiedä miten selvitään. Omakin terveys reistailee, pelottaa ovatko lapseni pian täysorpoja... :( tähän päälle rahavaikeudet, valvottava vauva ja ongelmat sukulaisten kanssa, yksinäisyys...huoh..

Vierailija
93/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuus.

Vierailija
94/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ.. Olen saanut painostuksen alla ison vastuupiikin seuraavaksi kahdeksi kuukaudeksi ja pelkään että teen virheen. Aika ei tunnu riittävän kaikkeen. Toimisto on sekasorto ja henkilökunta saikuttelee. 12 tunnin työpäiviä ja tuntuu silti ettei mikään edisty.

Vierailija
95/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ihan ehdottomasti :(. Ei tahdo riittää millään vaikka päivittäin töissä käynkin. Asunnon lyhennys ja hoitomaksut nielee suurimman osan tilistä.

Vierailija
96/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:25"]

Univelat. Vauva jo vuoden eikä helpota. Tunti sitten syötin, taas kukutaan. Max 2h ja taas herätään. Olen niin loppu.

Meillä sama, kohtalotoverinasi voin sanoa että voimia <3 toivotaan että vuoden päästä tämä olisi muisto vain, ota päivä ja hetki kerrallaan, minulla se on auttanut <3  -kolmen äippä-

Vierailija
97/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkku on niin kamalan kipeä ja joka paikkaa kolottaa.

Vierailija
98/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdista---laskuja pitäisi mennä maksamaan, mutta tiedän etten pysty maksamaan kaikkia...ja vähän ruokaankin pitäisi jättää...seuraava tili vasta kk päästä....joulukin tulossa....ahdistaa

Vierailija
99/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään olevani raskaana

Vierailija
100/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvon öisin ja ahdistaa:
Velat. Joudun vuoden sisällä muuttamaan kahden 12-16 v lapseni kanssa kaksioon, eivätkä he vielä tiedä tätä.
Raha ei riitä mihinkään vaikka töissä käynkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan