Neljä kuukautta salasuhdetra takana ja tänään
Oli ensimmäinen päivä, kun ei tullut viestiä :( sitä ennen joka päivä tullut viesti!
...tiedän että tämäboli joskus edessä. .mutta miks se silti riipasee?
Hitto mua!
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:31"]Taitaa ottaa koville :(
[/quote]
No hemmetti..ottaa koville ! Ap
Löytynyt uusi tai palannut entisen helmoihin...
Se nussii eka vaimoaan ja sit laittaa sulle viestii
Ehkä se vaan kyllästyi sinuun. Siirtyi mielenkiintoisempiin ihmisiin.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:41"]Ehkä se vaan kyllästyi sinuun. Siirtyi mielenkiintoisempiin ihmisiin.
[/quote]
Meidän välillä on niin suurta tunnetta ettäen usko :) ap
Koska tämä on ollut tiedossa koko ajan, ei luulisi tulevan yllätyksenä. Naisenvaisto kylla kertoo, milloin mies alkaa kyllästyä. Tyyppi on saanut haluamansa. Tämä luu on kaluttu. Seuraava!
Kuten huomaat, sanoja ei tarvita.
Uutta matoa koukkuun vaan...
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:54"]Koska tämä on ollut tiedossa koko ajan, ei luulisi tulevan yllätyksenä. Naisenvaisto kylla kertoo, milloin mies alkaa kyllästyä. Tyyppi on saanut haluamansa. Tämä luu on kaluttu. Seuraava!
Kuten huomaat, sanoja ei tarvita.
Uutta matoa koukkuun vaan...
[/quote]
Höpö höpö....ap ;)
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:37"]Se nussii eka vaimoaan ja sit laittaa sulle viestii
[/quote]
Ok hyvä tietää. ;)
mitä jos viestittelet oman miehesi kanssa tänään?
Tajusi vihdoin että puolisonsa on paljon viehättävämpi ja mielenkiintoisempi kuin likainen lortto joka kelpaa vain kakkoseksi ;)
Älä huoli, mä en ole kuullut mun murusta moneen viikkoon, mut tiedän että me nähdään pian ; )
Hohhoijaa en oo kyllä ikinä ymmärtänyt näitä "salarakkaita". Säälittävää :D
Salasuhteet on parhaita, pysyy kiihottava jännitys
On kärynnyt ja joutuu pitämään pakolla taukoa.
Siis ei kuulu moneen viikkoon ja on sun 'muru' :D toisinsanoen soittaa aina kun tulee sinun paikkakunnalle työmatkalle.
Ap.. Itsekin olin salasuhteessa nykyisen mieheni kanssa ja me viestittelimme jokainen päivä n.30 viestiä.. Vaikka suhteessa oli paljon seksiä se oli täyttä rakkautta emmekä voineet olla hetkeäkään tekstailematta. Olet tunteella mukana, onko mieskin?
Taitaa ottaa koville :(