Mitä ostaa isälle jolla on jo kaikkea?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 19:14"]Onko pakko ostaa jotain? Itse olisin enemmän kuin tyytyväinen hyvästä aamupalasta: appelsiineista puristettua tuoremehua, lämpimiä sämpylöitä, hyvää kahvia. Yhdessäoloa ja pientä hemmottelua. [/quote] Tämä olisi oikein hyvä. t. isä 33v
[/quote]
Oikein hyvä myös äitienpäiväksi. :) T. äiti 29v. Me ostetaan mieheni kanssa lahjoja vain jos tulee mieleen jotain, eli aika harvoin. Ehkä yhtenä syntymäpäivänä ja yhtenä jouluna olen miehelleni ostanut lahjan ja hän minulle noin kolme kertaa (yhdessä 8v). Vanhemmille en ole ostanut turhaa krääsää vaan yleensä teen hyvää ruokaa ja leivon jotakin. Kaikki vastustaa turhan tavaran kertymistä ja hyödylliset asiat kaikki ostaa heti, kun on tarpeellista.
Itse ostan 50v isälleni tölkin hänen lempioluttaan. Maksaa alle vitosen(isän ei tarvitse murehtia että "tuhlasin" rahaa) ja kelpaa varmasti:)
Kokkaa hyvää pihviä, paistat sämoylöitä tai leivot, jos isä tykkää makeasta.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 19:14"]Onko pakko ostaa jotain? Itse olisin enemmän kuin tyytyväinen hyvästä aamupalasta: appelsiineista puristettua tuoremehua, lämpimiä sämpylöitä, hyvää kahvia. Yhdessäoloa ja pientä hemmottelua.
[/quote]
Tämä olisi oikein hyvä. t. isä 33v