Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo ei halua seksiä, mutta en saa hakea sitä muualtakaan

Vierailija
19.09.2021 |

Viimeksi seksiä pääsiäisenä. Viime vuonna 3 kertaa, tänä vuonna 3 kertaa eikä lisäystä ole näköpiirissä. Asiasta ei saa puhua eikä vaimo halua tehdä asialle mitään. Aina pelkkiä tyhjiä lupauksia, mutta sitten ei huvitakaan. 2 vuoden aikana siis 6 kertaa seksiä alle nelkymppisinä.

No nyt latasin Tinderin ja sanoin, että aion harrastaa seksiä vielä tänä vuonna, saat itse päättää oletko siinä osallisena vai et. Alkoi pettäjäksi ja tunteettomaksi paskiaiseksi haukkuminen. Vieraisiin ei saisi mennä vaan pitää odottaa, että ne halut joskus palaavat.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän sulla menee jos saat sentään joka vuosi. meillä on nyt 7 vuoden aikana ollu 3kertaa seksiä että älä nyt valita.

Vierailija
62/67 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan sen seksin laadulla jotain tekemistä näiden naisten mielissä, jotka eivät innostu. Jos seksistä ei saa sitä orgasmia edes, niin kuka sellaista haluaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule AP, ei se haluttomuus tyhjästä ilmesty. Vaikutat tosiaankin tunteettomalta itsekkäältä pas***lta jos et halua edes keskustella asiasta avoimesti vaimosi kanssa ja alkaa purkaa tilanteeseen johtanutta vyyhtiä. Miehet eivät tunnu aina ymmärtvän, että seksi voi oikeasti fyysisesti sattua jos nainen ei kiihotu tarpeeksi. Onko mahdollista, että menet niin kiireellä itse asiaan, että vaimosi ei ehdi tahtiisi mukaan ja seksi ei ole hänelle vain epätyydyttävää vaan jopa tuskallista?

Pahinta on, että jos se haluton ei halua itse puhua. Että missä on vika, koska kuka haluaa nähdä puolisonsa kärvistelevän?

Ei saisi jättää sen varaan että mies arvaa ihan oikein mistä on kyse.

Tietty jos tietää sisimmässään ettei ratkaisua ole, niin sitten ei ehkä ole aloitteellinen puhumaan. Koska joutuisi kohtaamaan tosiasiat, ja joutuisi ehkä päättämään asioita tms.

Vierailija
64/67 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole ollut seksiä n 2v. Syy siihen etta ennestään virkeä seksielämä loppui?

Mies oli juurikin etsinyt seuraa netistä minkä sain selville. Lisäksi siihen seksiin oli jo aiemmin ilmestynyt piirteitä joista en pitänyt, mutta mies ei välittänyt kun sanoin etten halua vaan painosti koko ajan mm anaaliin. Mies ei myöskään tehnyt osuuttaan lasten/ kodin hoidosta ja vaikka tiesi että joudun heräämään aikaisin töihin, siitä huolimatta herätti usein öisin seksiä kinuamaan. Mies myös syytti minua pettämisestä ym. Olen kuulemma vaikka mitä kun en enää seksiä halua ja hän ei ole tehnyt mitään väärää..

Olen sanonut useasti että haluan erota ja valmistelen koko ajan. Itse haluan seksiä, mutta en tälläisessä suhteessa.

"Mies ei myöskään tehnyt osuuttaan lasten/ kodin hoidosta"

Ei maksua ei seksiä. Kutsun tällaista naista "prostituuttigeenin" kantajaksi.

Tämmöistä käytöstä ei kannata sietää ja tehdä se heti selväksi. Hyvä menettelytapa on sanoa, että maksuseksin vaatija on ällöttävä ja pitää sen perusteella parin kuukauden tauko kaikesta hellyydestä ja läheisyydestä.

Minä tänään panostan. Vaimo apuna isänsä ja äitinsä mökkiä laittamassa talvikuntoon.

Tällä välin olen siivonnut koko talon, teen lasagnea ison vuoan, salaattia kulhon, lämmitän saunan ja paljun.

Ostin yhden pullon kuoharia paljuun ja kun on saunottu, peseydytty ja syöty, sitten on minun palkan aika. Jep!

sairasta touhua t: sirkka

mäkinen

Vierailija
65/67 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan näin sivusta seuraajana tuli mieleen, että kuinka hyvin teille miehille toimisi tuollainen uhkailu, että vaimo lataa tinderin kun et ole sellainen joka hänet tekee onnelliseksi. Tuoko on nyt sitten hyvä keino? Syvempää kuoppaa kaivat itsellesi ap ja luulen tuon kertomasi perusteella, ettei käytöksesi ole muutenkaan ollut hääviä vaimoa kohtaan.

Terveisin nainen joka rakastaa omaa miestään niin paljon, että teen mielelläni hänelle kaikkea hyvää ja ihanaa. Enkä pelkästään sängyssä, vaan joka päivä arjessa huomioiden. Ja näin se toimii myös toistepäin hänen puolelta.

Mutta sä ihan aidosti rakastatkin ja mikä ehkä tärkeämpää, välität näkyvästi. Mutta valitettavasti teidän kaltaisia pareja on vähemmistö.

Tahdot haluta, toisin sanottuna. Suurin osa (naisista) menettää sen alkuhuuman jälkeen ison osan seksuaalisesta kiinnostuksesta, ja siihen saattaa olla ihan biologisia syitä miksi näin on.

Esimerkki, ei ole mitään kulttuuria missä mieshuorille olisi ollut juurikaan kysyntää, ainakaan naisten puolella.

Vierailija
66/67 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut pari vuotta suhteessa ja seksi on kesän aikana loppunut lähes kokonaan. Syynä on juurikin se miten mies kohtelee minua ja hoitaa asioita joihin en voi vaikuttaa. Olen mennyt lukkoon tavalla joka ei ole minulle mitenkään tyypillinen, en ole koskaan aiemmin kokenut näin täydellistä haluttomuutta. Seksiä ei ole minulle tällä hetkellä olemassakaan. Omalla toiminnallaan voi vaikuttaa huomattavasti toisen ihmisen haluihin ja keskinäiseen yhteyteen hänen kanssaan.

Miten te olette puhuneet tästä, kuunteliko mies sua kun puhuit?

Vierailija
67/67 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin tätä ongelmaa pystyy ratkaiseen. Ei ole mitään taikakeinoja joilla tuon seksittömyyden voisi voittaa. Jotkut onnistuvat kärsivällisyydellä ja molemminpuolisella halulla korjata asiat. Jotkut eivät halua korjata.