Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo ei halua seksiä, mutta en saa hakea sitä muualtakaan

Vierailija
19.09.2021 |

Viimeksi seksiä pääsiäisenä. Viime vuonna 3 kertaa, tänä vuonna 3 kertaa eikä lisäystä ole näköpiirissä. Asiasta ei saa puhua eikä vaimo halua tehdä asialle mitään. Aina pelkkiä tyhjiä lupauksia, mutta sitten ei huvitakaan. 2 vuoden aikana siis 6 kertaa seksiä alle nelkymppisinä.

No nyt latasin Tinderin ja sanoin, että aion harrastaa seksiä vielä tänä vuonna, saat itse päättää oletko siinä osallisena vai et. Alkoi pettäjäksi ja tunteettomaksi paskiaiseksi haukkuminen. Vieraisiin ei saisi mennä vaan pitää odottaa, että ne halut joskus palaavat.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole ollut seksiä n 2v. Syy siihen etta ennestään virkeä seksielämä loppui?

Mies oli juurikin etsinyt seuraa netistä minkä sain selville. Lisäksi siihen seksiin oli jo aiemmin ilmestynyt piirteitä joista en pitänyt, mutta mies ei välittänyt kun sanoin etten halua vaan painosti koko ajan mm anaaliin. Mies ei myöskään tehnyt osuuttaan lasten/ kodin hoidosta ja vaikka tiesi että joudun heräämään aikaisin töihin, siitä huolimatta herätti usein öisin seksiä kinuamaan. Mies myös syytti minua pettämisestä ym. Olen kuulemma vaikka mitä kun en enää seksiä halua ja hän ei ole tehnyt mitään väärää..

Olen sanonut useasti että haluan erota ja valmistelen koko ajan. Itse haluan seksiä, mutta en tälläisessä suhteessa.

Ok. Eroa sitten, niin se mieskin ehkä löytää sellaisen kumppanin jonka kanssa natsaa. Olette valinneet kumppaninne väärin, tämä koskee molempia.

Vierailija
42/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole ollut seksiä n 2v. Syy siihen etta ennestään virkeä seksielämä loppui?

Mies oli juurikin etsinyt seuraa netistä minkä sain selville. Lisäksi siihen seksiin oli jo aiemmin ilmestynyt piirteitä joista en pitänyt, mutta mies ei välittänyt kun sanoin etten halua vaan painosti koko ajan mm anaaliin. Mies ei myöskään tehnyt osuuttaan lasten/ kodin hoidosta ja vaikka tiesi että joudun heräämään aikaisin töihin, siitä huolimatta herätti usein öisin seksiä kinuamaan. Mies myös syytti minua pettämisestä ym. Olen kuulemma vaikka mitä kun en enää seksiä halua ja hän ei ole tehnyt mitään väärää..

Olen sanonut useasti että haluan erota ja valmistelen koko ajan. Itse haluan seksiä, mutta en tälläisessä suhteessa.

"Mies ei myöskään tehnyt osuuttaan lasten/ kodin hoidosta"

Ei maksua ei seksiä. Kutsun tällaista naista "prostituuttigeenin" kantajaksi.

Tämmöistä käytöstä ei kannata sietää ja tehdä se heti selväksi. Hyvä menettelytapa on sanoa, että maksuseksin vaatija on ällöttävä ja pitää sen perusteella parin kuukauden tauko kaikesta hellyydestä ja läheisyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksiä ei ole ja siitä kärsii, silloin on erittäin hyvä syy erota. Mikä ihmisiä riivaa että kituuttavat paskoissa suhteissaan? Kaikki kärsii.

Vierailija
44/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin just avioeropaperit kun seksiä ei ole. Mikään ei kuulemma ole vialla, mutta seksiä ei siltikään ole. Se on aika iso vika minusta ettei kumppanin tarpeet kiinnosta sitten ollenkaan, joten heippa.

Vierailija
45/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se emakko.

Vierailija
46/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi sanan naiselle: emakko!

Vierailija
47/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmöistä käytöstä ei kannata sietää ja tehdä se heti selväksi. Hyvä menettelytapa on sanoa, että maksuseksin vaatija on ällöttävä ja pitää sen perusteella parin kuukauden tauko kaikesta hellyydestä ja läheisyydestä.

Minä tänään panostan. Vaimo apuna isänsä ja äitinsä mökkiä laittamassa talvikuntoon.

Tällä välin olen siivonnut koko talon, teen lasagnea ison vuoan, salaattia kulhon, lämmitän saunan ja paljun.

Ostin yhden pullon kuoharia paljuun ja kun on saunottu, peseydytty ja syöty, sitten on minun palkan aika. Jep!

Vierailija
48/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tänään panostan. Vaimo apuna isänsä ja äitinsä mökkiä laittamassa talvikuntoon.

Tällä välin olen siivonnut koko talon, teen lasagnea ison vuoan, salaattia kulhon, lämmitän saunan ja paljun.

Ostin yhden pullon kuoharia paljuun ja kun on saunottu, peseydytty ja syöty, sitten on minun palkan aika. Jep!

"Onko aina kaiken pakko johtaa seksiin"

Vierailija
49/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraisiin vaan. 🍌💧

Muuta neuvoa ei ole, eikä tule!

Vierailija
50/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei vaimolle seksi maistu, niin kannattaa katsoa peiliin.

Niin sen naisen siis.

Vierailija
51/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta kun vaihtaa naista sellaiseen joka arvostaa sinua. Osa nykynaisista vaatii ja vaatii, eivätkä näe sitä omaa osaa yhtään missään. Sen miehen tulisi olla se rakas kumppani eikä joku vastustaja.

Vierailija
52/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimpia naisia seksi kiinnostaa vähemmän kuin useimpia miehiä. Siinä ei toisen (positiiviset) tekemiset paljon paina, negatiiviset tietysti tappavat halua puolin ja toisin. Naiset myös kyllästyvät seksiin oman kumppanin kanssa parisuhteessa miehiä nopeammin.

Vierailija
53/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimpia naisia seksi kiinnostaa vähemmän kuin useimpia miehiä. Siinä ei toisen (positiiviset) tekemiset paljon paina, negatiiviset tietysti tappavat halua puolin ja toisin. Naiset myös kyllästyvät seksiin oman kumppanin kanssa parisuhteessa miehiä nopeammin.

Ihan hanurista!

Minä olen vuoskymmenet halunnut seksiä, paljon seksiä ja erilaista. Olen myös onnekseni saanut. Joten höpö höpö. Yksloistä on kyse, ei sukupuolista.

Vierailija
54/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet liian laskelmoiva, naiset ei siitä innostu.

Vierailija
55/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet liian laskelmoiva, naiset ei siitä innostu.

Juuri noin. Vaimosi ymmärtää, että kaikki näkemäsi vaiva on tehty vain yhden asian vuoksi. Veikkaus: ilman jäät.

Vierailija
56/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen haluaa, että häntä kuunnellaan, kehutaan kauniiksi ja huomioidaan enkä tarkoita aina rahalla ostettavia juttuja.

Paitsi ovulaation aikana, jolloin ”meillä ei ole henkistä yhteyttä” heitetään romukoppaan, ja on ”pakko saada munaa ilman turhia lämmittelyjä”.

Vierailija
57/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen haluaa, että häntä kuunnellaan, kehutaan kauniiksi ja huomioidaan enkä tarkoita aina rahalla ostettavia juttuja.

Paitsi ovulaation aikana, jolloin ”meillä ei ole henkistä yhteyttä” heitetään romukoppaan, ja on ”pakko saada munaa ilman turhia lämmittelyjä”.

Panostat tai ei, niin panet vain kun vaimosi kerran kuussa haluaa. Jos kierto on säännöllinen, selvitä se, laita kalenteriisi päivät +-1pv ja panosta muu aika johonkin muuhun kuin vaimoosi. Koska panostus on turhaa ajankäyttöä tuollaisessa suhteessa. Älä mene sinne tossunalle noin helpolla.

Muista toki olla paikalla kalenterin mukaan. Vaimosi panee kun häntä haluttaa, olit paikalla tai et. Sinun onnesi on, että sitä tapahtuu vain kerran kuussa ennustettavasti.

Vierailija
58/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa aiempia kommentteja luin,että kun teet sitä ja tätä ja tuota niin kaikki on hyvin ja puoliso tyytyväinen. No tuota kaikkea kun teet tai olet tekemättä niin vastaus on aina "minua väsyttää".tai sitte se puhelin addiktio. Mitäs sitten kun joskus mies kieltäytyy, niin alkaa yleensä "sinä et halua enää minua ja sinulla on joku toinen jne" itse kuitenkin tullut torjutuksi useiden viikkojen ajan ennen sitä. Jokuhan tästäkin pahoittaa mielensä kun ei nuin saa sanoa ja tehdä.

Vierailija
59/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin sivusta seuraajana tuli mieleen, että kuinka hyvin teille miehille toimisi tuollainen uhkailu, että vaimo lataa tinderin kun et ole sellainen joka hänet tekee onnelliseksi. Tuoko on nyt sitten hyvä keino? Syvempää kuoppaa kaivat itsellesi ap ja luulen tuon kertomasi perusteella, ettei käytöksesi ole muutenkaan ollut hääviä vaimoa kohtaan.

Terveisin nainen joka rakastaa omaa miestään niin paljon, että teen mielelläni hänelle kaikkea hyvää ja ihanaa. Enkä pelkästään sängyssä, vaan joka päivä arjessa huomioiden. Ja näin se toimii myös toistepäin hänen puolelta.

Vierailija
60/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, Ap! En edes jaksanut lukea kaikkia kommentteja läpi, kun siellä oli niin paljon sitä soopaa. Ei seksitöntä liittoa kannata kestää määräänsä enempää. Itse sain aikanani kuulla ihan kyllikseni, että huomenna sitten. Ei ollut läheisyyttä huomenna, eikä viikon päästäkään. Minä en jaksanut enää pyydellä, enkä olla ilman fyysistä läheisyyttä, joten yhtenä iltana kerroin entiselle vaimolleni, että haluan erota hänestä. Hän ei ymmärtänyt, kun sanoin, että läheisyys on puuttunut jo pitkään enkä halua mitään kämppäkaveria. Se oli raskas ja kipeä päätös, mutta kun aikaa on kulunut, koen sen ainoaksi oikeaksi ratkaisuksi. Ollaan eksän kanssa nyt vuosienkin päästä asiallisissa väleissä, eikä hänellä ole seksiä elämässään. Hän ei edelleenkään välitä seksistä pätkääkään ja nyt erottuamme ollaan voitu puhua siitä asiallisesti.