Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo ei halua seksiä, mutta en saa hakea sitä muualtakaan

Vierailija
19.09.2021 |

Viimeksi seksiä pääsiäisenä. Viime vuonna 3 kertaa, tänä vuonna 3 kertaa eikä lisäystä ole näköpiirissä. Asiasta ei saa puhua eikä vaimo halua tehdä asialle mitään. Aina pelkkiä tyhjiä lupauksia, mutta sitten ei huvitakaan. 2 vuoden aikana siis 6 kertaa seksiä alle nelkymppisinä.

No nyt latasin Tinderin ja sanoin, että aion harrastaa seksiä vielä tänä vuonna, saat itse päättää oletko siinä osallisena vai et. Alkoi pettäjäksi ja tunteettomaksi paskiaiseksi haukkuminen. Vieraisiin ei saisi mennä vaan pitää odottaa, että ne halut joskus palaavat.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pettämälläkö ne vaimon halut palautuu?

Tämä. Jos kuviossa ei ole lapsia on melko sama mistä seksin puute suhteessa johtuu ja ero on järkevin ratkaisu. Jos taas on lapsia niin seksuaalitetapiaan mars. Ja sen jälkeen mietitään uudestaan.

Vierailija
22/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vaimolle seksi maistu, niin kannattaa katsoa peiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vain voi vetää kät een?

Vierailija
24/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule AP, ei se haluttomuus tyhjästä ilmesty. Vaikutat tosiaankin tunteettomalta itsekkäältä pas***lta jos et halua edes keskustella asiasta avoimesti vaimosi kanssa ja alkaa purkaa tilanteeseen johtanutta vyyhtiä. Miehet eivät tunnu aina ymmärtvän, että seksi voi oikeasti fyysisesti sattua jos nainen ei kiihotu tarpeeksi. Onko mahdollista, että menet niin kiireellä itse asiaan, että vaimosi ei ehdi tahtiisi mukaan ja seksi ei ole hänelle vain epätyydyttävää vaan jopa tuskallista?

Osaatko lukea? Minä haluaisin selvittää mistä se johtuu, mutta vaimo ei halua keskustella sanallakaan seksistä.

Ja kyllä, teen kotitöitä enkä makaa sohvalla oluttölkki kädessä.

Vierailija
25/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nyt on, onko niitä lapsia vai ei? Ketju on täysin hyödytön ilman tuota oleellista tietoa. Ja pettämisellä uhkailu ei lisää vaimosi haluja tippaakaan. Päin vastoin olet taas sata metriä kauempana seksin harrastamisesta kuin sitä ennen.

Vierailija
26/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä eroaisin. Tehän olette kuin sisko ja veli.

Vierailija
27/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai enää vuonna 2021 kukaan mies naisen kanssa seksiä harrasta? Nykyään sitä kuuluu harrastaa vain miesten kesken!

Vierailija
28/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut pari vuotta suhteessa ja seksi on kesän aikana loppunut lähes kokonaan. Syynä on juurikin se miten mies kohtelee minua ja hoitaa asioita joihin en voi vaikuttaa. Olen mennyt lukkoon tavalla joka ei ole minulle mitenkään tyypillinen, en ole koskaan aiemmin kokenut näin täydellistä haluttomuutta. Seksiä ei ole minulle tällä hetkellä olemassakaan. Omalla toiminnallaan voi vaikuttaa huomattavasti toisen ihmisen haluihin ja keskinäiseen yhteyteen hänen kanssaan.

Vierailija
29/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se nyt on, onko niitä lapsia vai ei? Ketju on täysin hyödytön ilman tuota oleellista tietoa. Ja pettämisellä uhkailu ei lisää vaimosi haluja tippaakaan. Päin vastoin olet taas sata metriä kauempana seksin harrastamisesta kuin sitä ennen.

Ei ole lapsia.

Vierailija
30/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne halut palaa ellet rupea taas "deittailemaan" sun vaimoa. Seksi on naisille niin paljon muutakin ku pelkkä akti. Imuroit, tiskaat ja pyyhit pölyt teiän kodissa esim seuraava lauantai aamu. Mitään sen suurempia numeroita asiasta tekemättä. Päivällä kokkaat(jos osaat jotain hyvää) tai viet ravintolaan (eli otat siltä päivältä kaikki noi asiat pois sun vaimon harteilta) 

Sen jälkeen kotiin, sauna päälle ja punaviiniä sillä aikaa kun sauna lämpiää. Saunassa hierot hartioita ja suutelet niskaa. Kyllä se sun vaimo tajuaa jo ennen sitä että hei "nythän toi yrittää ainakin"

Kerran viikossa täntyyppinen ilta vain teille kahdelle. Tai edes 2 kertaa kuukaudessa. Katsos kun naiset haluavat tuntea ja tietää että ovat jotain muuta kun kodinhoitokoneita. Se pitää myös osoittaa teoin.

M41

Vierailija
31/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies 40v kirjoitti:

Ole tosimies ja pakota se vaimoni seksiin, sinulla on siihen miehenä oikeus.

#NAISVIHA NÄKYVÄKSI

Vierailija
32/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuuko vaimosi päivät pitkät Damiano David -ketjussa? Sinne on moni avioliitto menettänyt naisensa...

Vierailija
33/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten roikut tässä miehessä?

Vierailija
34/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies ujeltaa tällaisia aloituksia?

Taas sama juoni, niin kuin näissä aloituksissa yleensä; paha, paha vaimo, pihtaa enkä saa hakea seksiä muualta. Naiset sitä, naiset tätä, vai mitä? Eiks nii?

Sulla mitään vaimoa ole.

Vierailija
35/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herranjestas mitä menoa. Siis aamun olen hiplannut ja sivellyt miehen kalua, kun katsottu aamutelkkaria.

Kokoajan se kovuus lisääntynyt, mutta siis ihan hiljaa vaan hitaasti tehnyt. Sitten äsken mies vaan laittoi telkun kiinni, ja arvaatttelos mitä teki? No ihanasti hyppäsi vaan päälle ja työnsi sisään. Aivan ihanaa...arvasinkin miten tässä käy. Melkein nielasin sen kalun pimppiini!

Illalla kuulemma uusiksi, ja saan muutakin hoitoa. Elämä on ihanaa, miksi ei ette nauti!!

Vierailija
36/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa. Ei ole mitään mieltä kummankaan roikkua suhteessa jossa toinen ei halua seksiä ja toinen jo latailee tindereitä. Ei se liitto korjaudu muita panemalla.

Vierailija
37/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluua antaa munattomalle miehelle joka itkee täällä, no ei vi tt u kukaan.

Silloinhan vaimolla ei pitäisi olla mitään hätää 😉 eikä varsinkaan sinulla 😂

Vierailija
38/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut pari vuotta suhteessa ja seksi on kesän aikana loppunut lähes kokonaan. Syynä on juurikin se miten mies kohtelee minua ja hoitaa asioita joihin en voi vaikuttaa. Olen mennyt lukkoon tavalla joka ei ole minulle mitenkään tyypillinen, en ole koskaan aiemmin kokenut näin täydellistä haluttomuutta. Seksiä ei ole minulle tällä hetkellä olemassakaan. Omalla toiminnallaan voi vaikuttaa huomattavasti toisen ihmisen haluihin ja keskinäiseen yhteyteen hänen kanssaan.

Tätä samaa sanoivat myös haluttomat miehet. Ihmettelen miksi ovat vain kaikki suhteessa missä kohdellaan huonosta tai ei ole seksiä. Erotkaa ihmiset.

Vierailija
39/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erotkaa. Ei ole mitään mieltä kummankaan roikkua suhteessa jossa toinen ei halua seksiä ja toinen jo latailee tindereitä. Ei se liitto korjaudu muita panemalla.

Etsi ensin nainen joka antaa ja jätä sitten.

Tämän pitäisi olla standardimenettely, jotta naiskunta oppisi paremmin antamaan "maksutta".

Vierailija
40/67 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ollut seksiä n 2v. Syy siihen etta ennestään virkeä seksielämä loppui?

Mies oli juurikin etsinyt seuraa netistä minkä sain selville. Lisäksi siihen seksiin oli jo aiemmin ilmestynyt piirteitä joista en pitänyt, mutta mies ei välittänyt kun sanoin etten halua vaan painosti koko ajan mm anaaliin. Mies ei myöskään tehnyt osuuttaan lasten/ kodin hoidosta ja vaikka tiesi että joudun heräämään aikaisin töihin, siitä huolimatta herätti usein öisin seksiä kinuamaan. Mies myös syytti minua pettämisestä ym. Olen kuulemma vaikka mitä kun en enää seksiä halua ja hän ei ole tehnyt mitään väärää..

Olen sanonut useasti että haluan erota ja valmistelen koko ajan. Itse haluan seksiä, mutta en tälläisessä suhteessa.